Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (3 μέλη και 4 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 116 35,3%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 117 35,6%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 73 22,2%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 7,9%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 41 12,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    329

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
μπραβο ρε φιλε! οταν τα γραφαμε εγω και καποιοι αλλοι, μπας και δωσει τα χρηματα που πηρε πισω στον ανθρωπο, εκτος οτι η λεγαμενη ειναι αυτη που ειναι:vomit: ειχαμε να κανουμε και με τους αυλικους της!! ο ενας.... μια μελατη μπαμια ψευτονταβατζακος ρουφιανος και ο αλλος γλοιωδης σωληνομπηχτης αβανταδορος.... μιλαμε για διδυμο της συμφορας!! ο ηληθιος και ο πανηληθιος ο βλακας και ο πανηβλακας. και ηδικα ο νταβατζακος.... αααα παιδι μαλαμα σαν μυρμιγκοφαγος με γραβατα ειναι! να πανε να κανουν το ασπρο - μαυρο οχι ΔΕΝ ειναι ΚΛΕΦΤΡΑ δεν του τα εκλεψε τις την φερατε κτλ.. δυστυχως δεν θα παρει πισω το 150 ο θοδωρας για ειδαμε και το ποιον της λεγαμενης. οσο μποι της λειπει . . . . . . . . . . . .
βρε αμπαλε......εισαι βαλτος οκ το εχουμε καταλαβει....αλλα πονος ειναι και θα περασει...!!!!!!
 
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.049
βρε αμπαλε......εισαι βαλτος οκ το εχουμε καταλαβει....αλλα πονος ειναι και θα περασει...!!!!!!
Ότι και να γράφουν ότι και να γίνει,η Αλεξια δεν πέφτει!!καλή συνέχεια :kiss-mark:
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
βρε αμπαλε......εισαι βαλτος οκ το εχουμε καταλαβει....αλλα πονος ειναι και θα περασει...!!!!!!
εκτιθεσαι μαστορη! ουτε αβαντα να της εκανες... αλλα ετσι εχετε μαθει εσεις οι μπαλαδοροι οι γαυροι στην ΠΟΥΣΤΙΑ και στην ΚΛΕΨΙΑ
 

Jonny 81

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2024
Μηνύματα
1.583
Κριτικές
3
Like
12.021
Πόντοι
2.256
Πάμε άλλη μια βραδινή!!!:buck2:
1000011334.jpg
Μαζί σου και στην κόλαση
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
εκτιθεσαι μαστορη! ουτε αβαντα να της εκανες... αλλα ετσι εχετε μαθει εσεις οι μπαλαδοροι οι γαυροι στην ΠΟΥΣΤΙΑ και στην ΚΛΕΨΙΑ
εγω δικε μου γραφω μονο την ΑΛΗΘΕΙΑ...απλα ποναει ωρες ωρες η ρουφιανα!!!!!!!!
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
εγω δικε μου γραφω μονο την ΑΛΗΘΕΙΑ...απλα ποναει ωρες ωρες η ρουφιανα!!!!!!!!
τελεια!!!! που γραφεις μονο την αληθεια.. ΠΕΣ μας τοτε τι εγινε με τον θοδωρη και τα 150 ευρω... ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!! μην πεταξεις την μπαλα στην εξεδρα ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.049
τελεια!!!! που γραφεις μονο την αληθεια.. ΠΕΣ μας τοτε τι εγινε με τον θοδωρη και τα 150 ευρω... ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!! την πεταξεις την μπαλα στην εξεδρα ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΕΣΥ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΖΗΤΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΡΕ ΕΛΑ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ!!!!ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΨΑΧΝΕΙ ΑΝ ΛΥΠΆΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΕΙΛΤΑ ΕΣΥ!!
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
τελεια!!!! που γραφεις μονο την αληθεια.. ΠΕΣ μας τοτε τι εγινε με τον θοδωρη και τα 150 ευρω... ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!! μην πεταξεις την μπαλα στην εξεδρα ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
εγω δεν ξερω τι εγινε ΜΟΝΟ αυτοι οι 2 ξερουν τι εγινε και γιατι εγινε καταλαβες??....και οι εξυπναδες αλλου..ο θοδωρης ειναι ενα πολυ καλο παιδι....και οσες φορες εχουμε μιλησει με την lady το ιδιο μου μοιαζει και αυτη γιαυτο και εχουμε κανει ενα καρο ραντεβου...αυτο το θεμα με τα 150 εχει περασει εδω και μηνες....και ο ο διος ο θοδωρης εχει πει να μην το σκαλιζουμε...........εσυ δεν ξερω τι ρολο βαρας.......
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
εγω δεν ξερω τι εγινε ΜΟΝΟ αυτοι οι 2 ξερουν τι εγινε και γιατι εγινε καταλαβες??....και οι εξυπναδες αλλου..ο θοδωρης ειναι ενα πολυ καλο παιδι....και οσες φορες εχουμε μιλησει με την lady το ιδιο μου μοιαζει και αυτη γιαυτο και εχουμε κανει ενα καρο ραντεβου...αυτο το θεμα με τα 150 εχει περασει εδω και μηνες....και ο ο διος ο θοδωρης εχει πει να μην το σκαλιζουμε...........εσυ δεν ξερω τι ρολο βαρας.......
ολοι καταλαβαμε τι εγινε μαστορη ασε τις υπεκφυγες. ακομα και η ιδια το παραδεχτηκε.. ολοι καλα παδια ειμαστε αλλα ο καθενας ''κρινετε'' απο τις πραξεις του. τι ρολο να βαραω δεν μου αρεσει Η ΑΔΙΚΙΑ!!εγινε μια καλη πραξη και μια κακη πραξη.. και δυστυχως υπερισχυσε η κακη πραξη, αν αυτο σου λεει κατι..... μαστορη στο εχω ξαναπει περα που γραφω για εσενα καμια υπερβολη για χιουμορ εισαι ωραιος τυπος αλλα αν θελεις να λες στον εαυτο σου οτι εισαι ΔΙΚΑΙΟΣ να εισαι δικαιος σε ολα!!! και οχι κατα περισταση...
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
ολοι καταλαβαμε τι εγινε μαστορη ασε τις υπεκφυγες. ακομα και η ιδια το παραδεχτηκε.. ολοι καλα παδια ειμαστε αλλα ο καθενας ''κρινετε'' απο τις πραξεις του. τι ρολο να βαραω δεν μου αρεσει Η ΑΔΙΚΙΑ!!εγινε μια καλη πραξη και μια κακη πραξη.. και δυστυχως υπερισχυσε η κακη πραξη, αν αυτο σου λεει κατι..... μαστορη στο εχω ξαναπει περα που γραφω για εσενα καμια υπερβολη για χιουμορ εισαι ωραιος τυπος αλλα αν θελεις να λες στον εαυτο σου οτι εισαι ΔΙΚΑΙΟΣ να εισαι δικαιος σε ολα!!! και οχι κατα περισταση...
και αφηστε τα.. της την φερατε ειστε βαλτοι της κανετε πολεμο δεν πεφτω κτλ. ποτε δεν ειπα κατι κακο οσων αφορα την δουλεια της. ποτε... μπορει να ειναι η καλυτερη, η ομορφοτερη και μπραβο της αλλα τα σωστα να λεγονται
 
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.049
ολοι καταλαβαμε τι εγινε μαστορη ασε τις υπεκφυγες. ακομα και η ιδια το παραδεχτηκε.. ολοι καλα παδια ειμαστε αλλα ο καθενας ''κρινετε'' απο τις πραξεις του. τι ρολο να βαραω δεν μου αρεσει Η ΑΔΙΚΙΑ!!εγινε μια καλη πραξη και μια κακη πραξη.. και δυστυχως υπερισχυσε η κακη πραξη, αν αυτο σου λεει κατι..... μαστορη στο εχω ξαναπει περα που γραφω για εσενα καμια υπερβολη για χιουμορ εισαι ωραιος τυπος αλλα αν θελεις να λες στον εαυτο σου οτι εισαι ΔΙΚΑΙΟΣ να εισαι δικαιος σε ολα!!! και οχι κατα περισταση...
Το θέμα είναι μη λέμε 10χιλιαδες φορές τα ιδια και τα ίδια!!!
 

karlotos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2023
Μηνύματα
423
Κριτικές
5
Like
1.218
Πόντοι
361
Το θέμα είναι μη λέμε 10χιλιαδες φορές τα ιδια και τα ίδια!!!
σε αυτο το δεν εχεις αδικο... επειδη και εγω αρκετα ασχοληθηκα, ελπιζω στο τελος της ημερας που λενε να κανεις την σωστη πραξη!! εχεις τον λογο μου οτι δεν θα ξαναγραψω για αυτο το θεμα ξανα μεγαλο κοριτσι εισαι ξερεις... αγαπη μονο:smiling-face-with-heart-eyes:
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
ολοι καταλαβαμε τι εγινε μαστορη ασε τις υπεκφυγες. ακομα και η ιδια το παραδεχτηκε.. ολοι καλα παδια ειμαστε αλλα ο καθενας ''κρινετε'' απο τις πραξεις του. τι ρολο να βαραω δεν μου αρεσει Η ΑΔΙΚΙΑ!!εγινε μια καλη πραξη και μια κακη πραξη.. και δυστυχως υπερισχυσε η κακη πραξη, αν αυτο σου λεει κατι..... μαστορη στο εχω ξαναπει περα που γραφω για εσενα καμια υπερβολη για χιουμορ εισαι ωραιος τυπος αλλα αν θελεις να λες στον εαυτο σου οτι εισαι ΔΙΚΑΙΟΣ να εισαι δικαιος σε ολα!!! και οχι κατα περισταση...
Είμαι δίκαιος σε ΌΛΑ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom