μπραβο ρε φιλε! οταν τα γραφαμε εγω και καποιοι αλλοι, μπας και δωσει τα χρηματα που πηρε πισω στον ανθρωπο, εκτος οτι η λεγαμενη ειναι αυτη που ειναι

ειχαμε να κανουμε και με τους αυλικους της!! ο ενας.... μια μελατη μπαμια ψευτονταβατζακος ρουφιανος και ο αλλος γλοιωδης σωληνομπηχτης αβανταδορος.... μιλαμε για διδυμο της συμφορας!! ο ηληθιος και ο πανηληθιος ο βλακας και ο πανηβλακας. και ηδικα ο νταβατζακος.... αααα παιδι μαλαμα σαν μυρμιγκοφαγος με γραβατα ειναι! να πανε να κανουν το ασπρο - μαυρο οχι ΔΕΝ ειναι ΚΛΕΦΤΡΑ δεν του τα εκλεψε τις την φερατε κτλ.. δυστυχως δεν θα παρει πισω το 150 ο θοδωρας για ειδαμε και το ποιον της λεγαμενης. οσο μποι της λειπει . . . . . . . . . . . .