@Lady Alexia Έψαχνα το νήμα σου γιατί ήθελα να σε συναντήσω και δυστυχώς βρήκα αυτή την ιστορία που δε σε τιμάει καθόλου. Όχι μόνο έκλεψες τα χρήματα, και σε έθαψαν όλοι, αλλά αντί να τα επιστρέψεις πουλάς τρέλα μέχρι και σήμερα ενώ είσαι ενοχότατη. Λυπάμαι, ελπίζω να τον αποζημιώσεις έστω και τώρα.
μπραβο ρε φιλε! οταν τα γραφαμε εγω και καποιοι αλλοι, μπας και δωσει τα χρηματα που πηρε πισω στον ανθρωπο, εκτος οτι η λεγαμενη ειναι αυτη που ειναι ειχαμε να κανουμε και με τους αυλικους της!! ο ενας.... μια μελατη μπαμια ψευτονταβατζακος ρουφιανος και ο αλλος γλοιωδης σωληνομπηχτης αβανταδορος.... μιλαμε για διδυμο της συμφορας!! ο ηληθιος και ο πανηληθιος ο βλακας και ο πανηβλακας. και ηδικα ο νταβατζακος.... αααα παιδι μαλαμα σαν μυρμιγκοφαγος με γραβατα ειναι! να πανε να κανουν το ασπρο - μαυρο οχι ΔΕΝ ειναι ΚΛΕΦΤΡΑ δεν του τα εκλεψε τις την φερατε κτλ.. δυστυχως δεν θα παρει πισω το 150 ο θοδωρας για ειδαμε και το ποιον της λεγαμενης. οσο μποι της λειπει . . . . . . . . . . . .