Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Βυζοτουμπανο....Καλημέρες
![]()
Συνήθισα από το μνπν τον @james034. Να με συγχωράτε @xanthiforever@Mythical Zoan και σε μένα ουάου, τι σου κάνα ο άμοιρος.......![]()
Γουάου!Καλημέρες
![]()

Πολύ καλή φωτό!!!Καλημέρες
![]()
ΓλυκουληςΚαλημέρα, καλημέρα
![]()

ΚάθαρμαΓλυκουλης![]()

ΜνπνοΚάθαρμα![]()

Σε ευχαριστώ τοσο πολυ George μου για τα υπεροχα λογια σου! Χαρομαι ιδιαίτερα που η συναναστροφή μας οδηγήθηκε σε μια θετική εμπειρία για σενα! Ευχομαι ειλικρινέστατα ο,τι καλυτερο για σενα και να περνας ομορφα!! Εννοείται ειμαι στην διάθεση σου οποτε το επιθυμείς!! Και παλι ενα τεραστιο ευχαριστωΣυνάντηση σήμερα το μεσημέρι με την κοπέλα στο Bill η οποία ήρθε στην ώρα της. Ευχάριστος άνθρωπος, επικοινωνιακή και στο σεξ πολύ καυλιάρα. Αρπάζει το εργαλείο και του δίνει να καταλάβει. Δε θα πολυλογήσω άλλωστε έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες αρκετοί συναγωνιστές. Το μόνο που θα πω είναι πως η κοπέλα κινείται και σε ακολουθεί σ'ότι ρυθμούς θες να γαμήσεις. Gfe; Το κατέχει. Pse; Και αυτό επίσης. Είναι μια πολύ καλή επιλογή για όσους γουστάρουν τα juicy babes!!! Πέρασα πολύ ωραία και να'σαι καλά σε ότι κι αν κάνεις στη ζωή σου μωρό μου!!! Εννοείται ότι θα τα ξαναπούμε!!!


Οχι βαρια απο 16:00 κ μετα! Δεν μπορω αλλιως δεν λειτουργώ! Ναι μονο Μπιλ![]()
Καλησπέρα θα μας τρελανετε! Τελικά κάνει μεσημέρια η όχι τι φάση;Συνάντηση σήμερα το μεσημέρι με την κοπέλα στο Bill η οποία ήρθε στην ώρα της. Ευχάριστος άνθρωπος, επικοινωνιακή και στο σεξ πολύ καυλιάρα. Αρπάζει το εργαλείο και του δίνει να καταλάβει. Δε θα πολυλογήσω άλλωστε έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες αρκετοί συναγωνιστές. Το μόνο που θα πω είναι πως η κοπέλα κινείται και σε ακολουθεί σ'ότι ρυθμούς θες να γαμήσεις. Gfe; Το κατέχει. Pse; Και αυτό επίσης. Είναι μια πολύ καλή επιλογή για όσους γουστάρουν τα juicy babes!!! Πέρασα πολύ ωραία και να'σαι καλά σε ότι κι αν κάνεις στη ζωή σου μωρό μου!!! Εννοείται ότι θα τα ξαναπούμε!!!
Ελπίζω όμως να πέρασες κι εσύ το ίδιο πολύ καλά μαζί μου και όχι μόνο εγώ!!!Σε ευχαριστώ τοσο πολυ George μου για τα υπεροχα λογια σου! Χαρομαι ιδιαίτερα που η συναναστροφή μας οδηγήθηκε σε μια θετική εμπειρία για σενα! Ευχομαι ειλικρινέστατα ο,τι καλυτερο για σενα και να περνας ομορφα!! Εννοείται ειμαι στην διάθεση σου οποτε το επιθυμείς!! Και παλι ενα τεραστιο ευχαριστω![]()
16:00 μεσημέρι είναι ακόμη. Χώσου!Καλησπέρα θα μας τρελανετε! Τελικά κάνει μεσημέρια η όχι τι φάση;
Δυστυχως δεν μπορώ μετά τις 16.00 για ευνόητους λόγους. Μέχρι τότε είμαι ‘’στην δουλεια’’ if you know what I mean…..16:00 μεσημέρι είναι ακόμη. Χώσου!
Χάρηκα ρε συ όλοι δουλεύουμε τι το ήθελες αυτό το ''if you know what I mean''; Αν είσαι όμως free το ΣΚ καθάρισες. Άλλωστε δε μίλησα απαραίτητα για καθημερινέςΔυστυχως δεν μπορώ μετά τις 16.00 για ευνόητους λόγους. Μέχρι τότε είμαι ´στην δουλεια’ if you know what I mean…..
Αυτά είναι......Καλησπέρες![]()
![]()
