Κι Αυτο Που μου Γραφει Ο Αλλος Που ηρθε εδω μονο να κραξει Και Δεν ξερει την κοπελα !
Που Δεν Εχω κανει Κριτικες..... Αφενος εχω κανει Αλλα στα ( Μηνυματα ) η στα Νυματα απο τα προφιλ Ανεξ Κοριτσιων Οπως και της Αλεξιας Εδω !!
Αφετερου 3-4 κριτικες που Πηγα να Κανω ! ΔΕΝ μου της Ανευασαν ?????????? Ομοφα και Αντικειμενικα Εγραψα ! ΚΑΙ βαση των Κανονων του Forum Αλλα Για καποιο Λογο ΔΕΝ !!!????????
Οποτε Κι Εγω ρε φιλε Δεν Ξανα γραφω Τιποτα !!!!!.... Ας Γραφουν Αυτοι που Μπορουν ? Με ολο το Σεβασμο σε Εσενα που Εχεις 22 και Σε ΟΛΑ τα αλλα τα παιδια !!!!! ΚΙΑ ΧΩΡΙΣ να Υπονοω Κατι !!!!!!!!!!!!!!!!!!