πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.235
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.204
- Πόντοι
- 16.131
φιλε μου καλε πως πηγε το ματσακι χθες γιατι δεν ειδαΚαλημέρα παιδιά
![]()

φιλε μου καλε πως πηγε το ματσακι χθες γιατι δεν ειδαΚαλημέρα παιδιά
![]()

καταλαβα ακρα μυστικοτητα μην μας παρουν χαμπαρι τιποτα πρακτορες
Άσε , ξέρει ο μπάρμπαμεντικαταλαβα ακρα μυστικοτητα μην μας παρουν χαμπαρι τιποτα πρακτορες

ποιος ειναι παλι τουτος?? καμια μεταγραφη απο το χρονοντουλαποΆσε , ξέρει ο μπάρμπαμεντι![]()
ποιος ειναι παλι τουτος?? καμια μεταγραφη απο το χρονοντουλαπο
σας βλεπω φετος για το καρνειτιον καπΑΥΤΟΣ
![]()
Ναι γίνεται αυτή η μαλακια καμια φορα,το επόμενο που μπορείς να κάνεις,είναι ν'ανεβασεις την κριτική στο ανάλογο νημα.Κι Αυτο Που μου Γραφει Ο Αλλος Που ηρθε εδω μονο να κραξει Και Δεν ξερει την κοπελα !
Που Δεν Εχω κανει Κριτικες..... Αφενος εχω κανει Αλλα στα ( Μηνυματα ) η στα Νυματα απο τα προφιλ Ανεξ Κοριτσιων Οπως και της Αλεξιας Εδω !!
Αφετερου 3-4 κριτικες που Πηγα να Κανω ! ΔΕΝ μου της Ανευασαν ?????????? Ομοφα και Αντικειμενικα Εγραψα ! ΚΑΙ βαση των Κανονων του Forum Αλλα Για καποιο Λογο ΔΕΝ !!!????????
Οποτε Κι Εγω ρε φιλε Δεν Ξανα γραφω Τιποτα !!!!!.... Ας Γραφουν Αυτοι που Μπορουν ? Με ολο το Σεβασμο σε Εσενα που Εχεις 22 και Σε ΟΛΑ τα αλλα τα παιδια !!!!! ΚΙΑ ΧΩΡΙΣ να Υπονοω Κατι !!!!!!!!!!!!!!!!!!
φοραω τη στολη μου και ξεσκεπαζω προμοτορες τυπε...Θα Στο Πω Τελικα οπως η φιλη μου ... Γιατι Με την Λογικη εχεις Τσακωθει !....
Κατσε Μιλα Μονος σου....
Ζησε με την Αρρωστια σου λοιπον !!!! Αφου Σε Αφορα Τοσο Πολυ..... Παρε και μια Στολη Batman - Judge Dredd και Γυρνα απο forum σε Forum Να κανεις Κουμαντο !!!!
τσακω αυτονΑΥΤΟΣ
![]()

Τι να προμοταρει μωρε ουτε να γραψει δε μπορειφοραω τη στολη μου και ξεσκεπαζω προμοτορες τυπε...
να ξερουμε και τους αξιοπιστους του καθε σαητ
ναι ρε ....σας βλεπω φετος για το καρνειτιον καπ
καλως τον τζαμπατζη ...ρε θα πληρωσεις να πηδηξεις καμμιαναι ρε .........θα παρουμε τον καλαθη.........
τι λες ρε....μαλακας εισαι???....καλως τον τζαμπατζη ...ρε θα πληρωσεις να πηδηξεις καμμια
φτου σου τομαρι παλιανθρωπε δωσε κανα 150αρι στα παιδια να πληρωσουν την μυνηση που θα σου κανουντι λες ρε....μαλακας εισαι???....![]()
ξερεις τι ωραια πραγματα μπορεις να κανεις με 150 ευρα???φτου σου τομαρι παλιανθρωπε δωσε κανα 150αρι στα παιδια να πληρωσουν την μυνηση που θα σου κανουν
αν εννοεις ναξερεις τι ωραια πραγματα μπορεις να κανεις με 150 ευρα???
εχω δωσει πολλα πιο πολλα απο 150 ...απλος δεν μπορω να υπολογισω τα υπολοιπα μηδενικαΟ καφές που πήγε;Καλημέρα παιδιά
![]()
Γαμιόλα και εσύτσακω αυτον![]()
