Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 116 35,5%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 116 35,5%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 72 22,0%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 8,0%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 40 12,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    327

Kostas21_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2019
Μηνύματα
115
Like
1.052
Πόντοι
201
Άλλα τόσα παραδείγματα υπάρχουν και από άλλα θύματα πελατών.



Αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος. Το ξεχειλωμα.. Φτάνει πια.



Όσο για την Αλεξία. Ας σταματήσει επιτέλους και αυτή να γράφει. Φτάνει. Αν θέλει ας καταλάβει αν δεν θέλει... πρόβλημα της.
Να σε ρωτησω κατι; Εσυ πιστευεις οτι δεν εχω τι να κανω μεσα στην μερα μου και απλα μπαινω και σχολιάζω το γεγονός αυτο; Γιατι αν ναι, να σου πω οτι κανεις μεγαλο λαθος! Οταν βλεπω ομως κατι τετοιο θα πω την γνωμη μου, και οταν απο την πλευρά της κοπέλας βλεπω οτι οχι μονο δεν προσπαθει να το διορθώσει αλλα επιβαρύνει την κατασταση και παει να βγει απο πανω κ ολας, ε ναι δεν θα ειμαι εγω αυτος που θα πρεπει να σταματησω.
 

RevoXXX

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.876
Κριτικές
3
Like
872
Πόντοι
96
To 150 στον Θοδωρή να επιστρέψεις....αυτά είναι μουφα....
Θα σ άρεσε να σε γαμησει κάποιος και να μην πάρεις Φράγκο μωρη τελειωμένη??
Μην της βάζεις δύσκολα,δεν μπορεί να διανοηθεί ότι αυτό είναι το λιγότερο που της αξίζει
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.338
Κριτικές
11
Like
19.645
Πόντοι
3.846
Σιγά μη την άδειασε ο ντουνταράς χαχα
Ευχαριστώ φίλε για την άμεση απάντηση. Αν με χρειαστείς κάτι ρίξε σήμα :hi:

o ιδιος ο ντουνταρας που ειναι φαν της την αδειασε...
Να πάθω προστάτη αύριο το πρωί και να μην σώσω να ξαναπιάσω δελτίο στο Στοίχημα!
Ένα Κατσαριδάκι έχω ποτέ αυτό!
Όταν χρειάζεται ξέρω να το μαλώνω στο Viber :angel:
Από την άλλη αγαπητέ, θα πάω εγώ να κάνω αυτά που κάνω εδώ μέσα (είτε σωστά τα κρίνεις είτε λάθος/υπερβολικά) σε άλλα νήματα κοριτσιών;
Αυτά είναι για άλλους - τώρα μην με ρωτάς να βγάλω άλλους στη σέντρα, ένας ήδη πετάχτηκε να ξεράσει δηλητήριο - που κατά σύμπτωση έχεις και μια αντιπαλότητα στα πολιτικά νήματα μαζί του (κι ορθώς δηλαδή πράττεις).
Έχω και κάποια διαδικτυακή αξιοπρέπεια (όσο τραβηγμένο κι αν σου ακούγεται αυτό).
 

tsigkoleletos

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
23
Like
2.844
Πόντοι
1.206
αυτο ακριβως ειπα κ εγω πιο πριν,ο ελληνας γενικα ξεχναει ευκολα αν σκεφτεις το ποσο ευκολα βριζει κ εκθειαζει τα ιδια ατομα που ψηφιζει
Θα μαθευτεί πολύ γρήγορα πάλι ποια είναι, τέτοιες ρετσίνιες δεν φεύγουν!!!!! Ασε που τώρα που δεν έμαθε από το μάθημα της σίγουρα θα κάνει και άλλη βλακεία και θα χάσει στο τέλος και τους αγαπούληδες της... Την έκοψες για έξυπνη και να Μπορεί να πάει μπροστά???? "Η Αλεξία δεν πέφτει. " έγραψε σήμερα
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
αν θα κανεις μυνηση καταγγελια η οτιδηποτε σχετικα αν θυμαμαι καλα το παραβολο μονο για να κατεθεσεις μυνηση ειναι 300+ κ βαλε κ τα εξοδα δικηγορου μεχρι να εκδικαστει η υποθεση
φυσικα παιζει να τα παρεις πισω πολλαπλασια αν εχεις καλο δικηγορο
η ΔΗΕ παρεμβαινει ηλεκτρονικα τυπε και δε πληρωνεις κανενα παραβολο... θα τα βρουν απο μονοι τους ευκολα ολα... και αμα δε κρυβεται κανενα μεγαλο ψαρι απο πισω, (ικυκλωματα/λαδωματα/διαφθορα) μια χαρα θα βγαλουν και την επιτυχια τους στα ΜΜΕ για να δειξουν οτι παραγουν εργο και κατα της πορνειας και κατα της απατης μεσω διαδικτυου σε ανυποψιαστους.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
πανω απο 300 ειναι πλεον δε θυμαμαι γτ πανε 2 χρονια απο την τελευταια φορα που εκανα κατι τετοιο
κ ενημερωτικα εχει αυτοφορο κ προσωποκρατηση κ για τους 2 (μυνητη κ μυνημενου) μεχρι να οριστει δικασιμη..
με λιγα λογια αν κανεις μυνηση σε καποιον θα σε κρατησουν κ εσενα το βραδυ μεσα μεχρι το επομενο πρωι που θα σας δεχτει καποιος δικαστης.
μονη εξαιρεση αν εισαι δικηγορος δεν εχεις αυτοφορο
αυτα στανταρ κ σιγουρα που σου λεω εκτος αν αλλαξε κατι τα τελευται 2 χρονια
καλα χαλαρωσε. δεν ειναι αυτοφωρο το συγκεκριμενο...

επισης δια ζωσης μηνυση εγω τη θυμαμαι στο 150αρι...
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Τρομερα κακή αντιμετώπιση. Λαθος του φιλου, αλλα ετσι ενιωσε, ετσι εκανε.
Δυστυχως δεν πιστεύω ότι οι πυρφοροι θα σταματήσουν. Εδώ πάλι ξεροσταλιαζουν σε νημα άλλης ανεξάρτητης που τους έλεγε αν πονάνε και ότι είναι αφραγκοι, αλλά τώρα που ξέμεινε επέστρεψε. Και σίγουρα θα έχει και αυτή δουλειά.
την τραβελογαμημενη λες?

τουλαχιστον αυτη δεν εκλεψε κανεναν. και την απαραδεκτη τιμη της την ειχε φανερη...
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Επίσης για το θέμα με τις προκαταβολες για Θεσσαλονίκη της επέστρεψα όλες, αποδείξεις υπάρχουν.για να μην γίνει καραμελιτσα.!
επειδη ο δικος σου ο λογος αυτη τη στιγμη δεν εχει καμια αξια, περιμενουμε να το μαθουμε απο τα αξιοσεβαστα μελη της σελιδας της θεσσαλονικης... της πολης που δε μενει τιποτα κρυφο. οψομεθα
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Πραγματικα το σχεση εχει αυτο που ποσταρες με την συγκεκριμενη περιπτωση; Λες και δεν εχειβη καθε κοπελια δεκαδες παρομοια και χειροτερα σκηνικα να πει.

Ρε γιατι δεν μενετε στο θεμα ολοι σας και πετατε ασχετα πραγματικα. Για μηνυσεις ο ενας για ναι αλλα εκει δεν λετε τιποτα ο αλλος να ακουσουμε τι εχει να πει το VAR ο τριτος.

Τα πραγματα ειναι απλα. Η τυπισα σε καλο της φαινομενικα πελατη ζητησε προκαταβολη ολο το ποσο για μελλοντικη συναντηση με την δικαιολογια οτι ειναι στριμωγμενη.

Το ραντεβου δεν εγινε ποτε τα φραγκα δεν επιστραφηκαν ποτε.

Τα δεδομενα ειναι αυτα και τα εχουν παραδεχθει και οι δυο πλευρες. Οσοι θελετε λοιπον να εχετε παρε δωσε με καποια που ακομα και σε σταθερο της πελατη ζηταει προκαταβολες και υπαρχει και πιθανοτητα να σας φαει με τις υγειες σας.

Οι αλλοι θα παμε σε μια απ τις πολλες καλυτερες επιλογες που υπαρχουν.

Μην το κουραζουμε το θεματακι αλλο.
καλα τωρα μιλας με τυπο που υπερασπιζεται την κατια... εφτασε και σε χειροτερο λεβελ. να υπερασπιζεται την αλεξια
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Ευχαριστώ φίλε για την άμεση απάντηση. Αν με χρειαστείς κάτι ρίξε σήμα :hi:


Να πάθω προστάτη αύριο το πρωί και να μην σώσω να ξαναπιάσω δελτίο στο Στοίχημα!
Ένα Κατσαριδάκι έχω ποτέ αυτό!
Όταν χρειάζεται ξέρω να το μαλώνω στο Viber :angel:
Από την άλλη αγαπητέ, θα πάω εγώ να κάνω αυτά που κάνω εδώ μέσα (είτε σωστά τα κρίνεις είτε λάθος/υπερβολικά) σε άλλα νήματα κοριτσιών;
Αυτά είναι για άλλους - τώρα μην με ρωτάς να βγάλω άλλους στη σέντρα, ένας ήδη πετάχτηκε να ξεράσει δηλητήριο - που κατά σύμπτωση έχεις και μια αντιπαλότητα στα πολιτικά νήματα μαζί του (κι ορθώς δηλαδή πράττεις).
Έχω και κάποια διαδικτυακή αξιοπρέπεια (όσο τραβηγμένο κι αν σου ακούγεται αυτό).

αδειασμα ηταν ειδικα αυτο στο κοκκινο πλαισιο τυπε...

ακομη και εσυ την καλεσες να συνετιστει
 

Συνημμένα

  • Στιγμιότυπο οθόνης (1036).png
    Στιγμιότυπο οθόνης (1036).png
    97,9 KB · Εμφανίσεις: 65
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.338
Κριτικές
11
Like
19.645
Πόντοι
3.846
αδειασμα ηταν ειδικα αυτο στο κοκκινο πλαισιο τυπε...
Φίλε αν την αδειάσω στην πραγματικότητα, ο λογαριασμός μου θα διαγραφτεί οριστικά γιατί δεν θα έχω θέση εδώ μέσα. Να πω τι αγαπητέ και με ποιον;
Σε ευχαριστώ πάντως για το γόνιμο διάλογο που κάνουμε, θα χαιρόμουν να πίναμε κανένα κρασάκι δίπλα - δίπλα :hi:
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Φίλε αν την αδειάσω στην πραγματικότητα, ο λογαριασμός μου θα διαγραφτεί οριστικά γιατί δεν θα έχω θέση εδώ μέσα. Να πω τι αγαπητέ και με ποιον;
Σε ευχαριστώ πάντως για το γόνιμο διάλογο που κάνουμε, θα χαιρόμουν να πίναμε κανένα κρασάκι δίπλα - δίπλα :hi:
το τι θα κανεις στην πραγματικοτητα το κανεις κατ ιδιαν, αφου εχεις προχωρημενες επαφες μαζι της, και εφοσον την νοιαζεσαι (Για το καλο της παντα) γιατι αλλιως εκτιθεσαι εσυ εδω μεσα , ενω ξερει ποιος εισαι και αλλιως εγω που ποτε δε προκειται να με καταλαβει γιατι δεν εχω αναγκη να αποκαλυφθω.. αναγκαστικα εισαι πιο μετρημενος στις εκφρασεις σου τουλαχιστον δημοσια... χρειαζεται παντως γονιμη κριτικη εστω και απο τους αγαπουληδες της που υποτιθεται οτι ο λογος σας μετραει παραπανω εφοσον ξερει και ποιοι ειστε...

κρασια δε πινω γιατι υπαρχουν αρκετα μελη εδω μεσα που θελουν το κεφαλι μου στο πιατο...

ισως σε καμια ανωνυμη μαζωξη εξοχων μελων του μπου να τυχει
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
κρασια δε πινω γιατι υπαρχουν αρκετα μελη εδω μεσα που θελουν το κεφαλι μου στο πιατο...

ισως σε καμια ανωνυμη μαζωξη εξοχων μελων του μπου να τυχει
"χαχα"... γι'αυτες τις 2 προτάσεις (να μην παρεξηγηθώ!) :rockon:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.338
Κριτικές
11
Like
19.645
Πόντοι
3.846
@kachaplias τελικά έδειξες πάλι τη σοφία σου :woldman:στα θέματα της συμπεριφοράς κι αντιμετώπισης ενδεχομένων παρόμοιων καταστάσεων. Τώρα αναφορικά με το κρασί κι εγώ δεν είμαι πότης, άντε μια μπύρα το καλοκαίρι με τη ζέστη (κι όχι καθημερινά) κρασί 2-3 ποτήρια αν έχει κρύο και το τζάκι φορτωμένο.
Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή να έχουμε :hi:
 

georgekp34

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Μαΐ 2019
Μηνύματα
2.641
Κριτικές
3
Like
6.852
Πόντοι
1.336
Κωλαρα μεν, αυτό δεν αμφισβητείται, αλλά κωλαρα εδώ μέσα έχουν πολλές. Και πολυ καλύτερες , βασικά.

Την διαφορά την κάνει πολλές φορές και η προσωπικότητα ομως. Μέρος αυτής είναι και η ανταπόκριση κάποιου ανθρώπου σε θέματα όπως το σημερινό ή παλιότερα του υποτακτικού (αν θυμάμαι καλά).

Μια φορά κάποιος μπορεί να δοκιμάσει, προφανώς, ακόμα και μετά από αυτό. Ποιος δεν θέλει να πηδήξει μια νεαρα ξεκωλιαρα. Εγώ θα το ήθελα πολύ σε κάθε περίπτωση.

Αλλά η σταθερότητα, που είναι το ζητούμενο πολλές φορές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αμοιβαια συνθήκη, κλονίζεται σημαντικά. Και ειδικά σε αυτό το χώρο πέρα από το ωραίο σώμα και το καλό γαμησι , κατά εμε , ένας μεγάλος παράγοντας (μπορεί να θεωρηθεί και άγραφος κανόνας) που οδηγεί σε επιτυχία είναι η εμπιστοσύνη.

Κάθε πράγμα, καλό η κακό, για κάποιο λόγο γίνεται, και στο τέλος της ημέρας θεωρώ ότι από λάθη τουλάχιστον, το λιγότερο, ωριμάζουμε όλοι. Και ας λένε ότι οι γυναικες κατά γενική ομολογία ωριμάζουν νωρίτερα.

Δενν είναι και κανόνας αυτό.
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.510
Κριτικές
11
Like
11.986
Πόντοι
4.546
Κωλαρα μεν, αυτό δεν αμφισβητείται, αλλά κωλαρα εδώ μέσα έχουν πολλές. Και πολυ καλύτερες , βασικά.

Την διαφορά την κάνει πολλές φορές και η προσωπικότητα ομως. Μέρος αυτής είναι και η ανταπόκριση κάποιου ανθρώπου σε θέματα όπως το σημερινό ή παλιότερα του υποτακτικού (αν θυμάμαι καλά).

Μια φορά κάποιος μπορεί να δοκιμάσει, προφανώς, ακόμα και μετά από αυτό. Ποιος δεν θέλει να πηδήξει μια νεαρα ξεκωλιαρα. Εγώ θα το ήθελα πολύ σε κάθε περίπτωση.

Αλλά η σταθερότητα, που είναι το ζητούμενο πολλές φορές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αμοιβαια συνθήκη, κλονίζεται σημαντικά. Και ειδικά σε αυτό το χώρο πέρα από το ωραίο σώμα και το καλό γαμησι , κατά εμε , ένας μεγάλος παράγοντας (μπορεί να θεωρηθεί και άγραφος κανόνας) που οδηγεί σε επιτυχία είναι η εμπιστοσύνη.

Κάθε πράγμα, καλό η κακό, για κάποιο λόγο γίνεται, και στο τέλος της ημέρας θεωρώ ότι από λάθη τουλάχιστον, το λιγότερο, ωριμάζουμε όλοι. Και ας λένε ότι οι γυναικες κατά γενική ομολογία ωριμάζουν νωρίτερα.

Δενν είναι και κανόνας αυτό.
ξεχασες και το φθηνοτερες και καλυτερες παραλληλα.
 

Valar Morghulis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2023
Μηνύματα
53
Κριτικές
6
Like
501
Πόντοι
300
αν μου επιτρεπεται 1 σχολιο ! ποσο αθωοι ανθρωποι υπαρχουν ! το λαθος 100% δικο σου φιλαρακο
Συγνώμη ρε φίλε τώρα εσύ δηλαδή μόνο την αθωότητα βλέπεις σ' αυτό;;
Την πουστια και την κλεψιά δεν την βλέπεις;


ΚΛΕΦΤΡΑ ΔΩΣΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom