Να σε ρωτησω κατι; Εσυ πιστευεις οτι δεν εχω τι να κανω μεσα στην μερα μου και απλα μπαινω και σχολιάζω το γεγονός αυτο; Γιατι αν ναι, να σου πω οτι κανεις μεγαλο λαθος! Οταν βλεπω ομως κατι τετοιο θα πω την γνωμη μου, και οταν απο την πλευρά της κοπέλας βλεπω οτι οχι μονο δεν προσπαθει να το διορθώσει αλλα επιβαρύνει την κατασταση και παει να βγει απο πανω κ ολας, ε ναι δεν θα ειμαι εγω αυτος που θα πρεπει να σταματησω.Άλλα τόσα παραδείγματα υπάρχουν και από άλλα θύματα πελατών.
Αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος. Το ξεχειλωμα.. Φτάνει πια.
Όσο για την Αλεξία. Ας σταματήσει επιτέλους και αυτή να γράφει. Φτάνει. Αν θέλει ας καταλάβει αν δεν θέλει... πρόβλημα της.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Lady Alexia
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Lady Alexia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 2M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
RevoXXX
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 1.876
- Κριτικές
- 3
- Like
- 872
- Πόντοι
- 96
Μην της βάζεις δύσκολα,δεν μπορεί να διανοηθεί ότι αυτό είναι το λιγότερο που της αξίζειTo 150 στον Θοδωρή να επιστρέψεις....αυτά είναι μουφα....
Θα σ άρεσε να σε γαμησει κάποιος και να μην πάρεις Φράγκο μωρη τελειωμένη??
PavlakisTheKid
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 1.103
- Like
- 3.802
- Πόντοι
- 456
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.338
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.645
- Πόντοι
- 3.846
Ευχαριστώ φίλε για την άμεση απάντηση. Αν με χρειαστείς κάτι ρίξε σήμαΣιγά μη την άδειασε ο ντουνταράς χαχα

Να πάθω προστάτη αύριο το πρωί και να μην σώσω να ξαναπιάσω δελτίο στο Στοίχημα!o ιδιος ο ντουνταρας που ειναι φαν της την αδειασε...
Ένα Κατσαριδάκι έχω ποτέ αυτό!
Όταν χρειάζεται ξέρω να το μαλώνω στο Viber
Από την άλλη αγαπητέ, θα πάω εγώ να κάνω αυτά που κάνω εδώ μέσα (είτε σωστά τα κρίνεις είτε λάθος/υπερβολικά) σε άλλα νήματα κοριτσιών;
Αυτά είναι για άλλους - τώρα μην με ρωτάς να βγάλω άλλους στη σέντρα, ένας ήδη πετάχτηκε να ξεράσει δηλητήριο - που κατά σύμπτωση έχεις και μια αντιπαλότητα στα πολιτικά νήματα μαζί του (κι ορθώς δηλαδή πράττεις).
Έχω και κάποια διαδικτυακή αξιοπρέπεια (όσο τραβηγμένο κι αν σου ακούγεται αυτό).
tsigkoleletos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 1.257
- Κριτικές
- 23
- Like
- 2.844
- Πόντοι
- 1.206
Θα μαθευτεί πολύ γρήγορα πάλι ποια είναι, τέτοιες ρετσίνιες δεν φεύγουν!!!!! Ασε που τώρα που δεν έμαθε από το μάθημα της σίγουρα θα κάνει και άλλη βλακεία και θα χάσει στο τέλος και τους αγαπούληδες της... Την έκοψες για έξυπνη και να Μπορεί να πάει μπροστά???? "Η Αλεξία δεν πέφτει. " έγραψε σήμερααυτο ακριβως ειπα κ εγω πιο πριν,ο ελληνας γενικα ξεχναει ευκολα αν σκεφτεις το ποσο ευκολα βριζει κ εκθειαζει τα ιδια ατομα που ψηφιζει
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
η ΔΗΕ παρεμβαινει ηλεκτρονικα τυπε και δε πληρωνεις κανενα παραβολο... θα τα βρουν απο μονοι τους ευκολα ολα... και αμα δε κρυβεται κανενα μεγαλο ψαρι απο πισω, (ικυκλωματα/λαδωματα/διαφθορα) μια χαρα θα βγαλουν και την επιτυχια τους στα ΜΜΕ για να δειξουν οτι παραγουν εργο και κατα της πορνειας και κατα της απατης μεσω διαδικτυου σε ανυποψιαστους.αν θα κανεις μυνηση καταγγελια η οτιδηποτε σχετικα αν θυμαμαι καλα το παραβολο μονο για να κατεθεσεις μυνηση ειναι 300+ κ βαλε κ τα εξοδα δικηγορου μεχρι να εκδικαστει η υποθεση
φυσικα παιζει να τα παρεις πισω πολλαπλασια αν εχεις καλο δικηγορο
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
καλα χαλαρωσε. δεν ειναι αυτοφωρο το συγκεκριμενο...πανω απο 300 ειναι πλεον δε θυμαμαι γτ πανε 2 χρονια απο την τελευταια φορα που εκανα κατι τετοιο
κ ενημερωτικα εχει αυτοφορο κ προσωποκρατηση κ για τους 2 (μυνητη κ μυνημενου) μεχρι να οριστει δικασιμη..
με λιγα λογια αν κανεις μυνηση σε καποιον θα σε κρατησουν κ εσενα το βραδυ μεσα μεχρι το επομενο πρωι που θα σας δεχτει καποιος δικαστης.
μονη εξαιρεση αν εισαι δικηγορος δεν εχεις αυτοφορο
αυτα στανταρ κ σιγουρα που σου λεω εκτος αν αλλαξε κατι τα τελευται 2 χρονια
επισης δια ζωσης μηνυση εγω τη θυμαμαι στο 150αρι...
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
την τραβελογαμημενη λες?Τρομερα κακή αντιμετώπιση. Λαθος του φιλου, αλλα ετσι ενιωσε, ετσι εκανε.
Δυστυχως δεν πιστεύω ότι οι πυρφοροι θα σταματήσουν. Εδώ πάλι ξεροσταλιαζουν σε νημα άλλης ανεξάρτητης που τους έλεγε αν πονάνε και ότι είναι αφραγκοι, αλλά τώρα που ξέμεινε επέστρεψε. Και σίγουρα θα έχει και αυτή δουλειά.
τουλαχιστον αυτη δεν εκλεψε κανεναν. και την απαραδεκτη τιμη της την ειχε φανερη...
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
την απαξιωσες τυπε... καλυτερα να την ελεγες πουτανατετοια σκηνικα συνηθως κανουν οι πρεζουδες παντως
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
επειδη ο δικος σου ο λογος αυτη τη στιγμη δεν εχει καμια αξια, περιμενουμε να το μαθουμε απο τα αξιοσεβαστα μελη της σελιδας της θεσσαλονικης... της πολης που δε μενει τιποτα κρυφο. οψομεθαΕπίσης για το θέμα με τις προκαταβολες για Θεσσαλονίκη της επέστρεψα όλες, αποδείξεις υπάρχουν.για να μην γίνει καραμελιτσα.!
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
καλα τωρα μιλας με τυπο που υπερασπιζεται την κατια... εφτασε και σε χειροτερο λεβελ. να υπερασπιζεται την αλεξιαΠραγματικα το σχεση εχει αυτο που ποσταρες με την συγκεκριμενη περιπτωση; Λες και δεν εχειβη καθε κοπελια δεκαδες παρομοια και χειροτερα σκηνικα να πει.
Ρε γιατι δεν μενετε στο θεμα ολοι σας και πετατε ασχετα πραγματικα. Για μηνυσεις ο ενας για ναι αλλα εκει δεν λετε τιποτα ο αλλος να ακουσουμε τι εχει να πει το VAR ο τριτος.
Τα πραγματα ειναι απλα. Η τυπισα σε καλο της φαινομενικα πελατη ζητησε προκαταβολη ολο το ποσο για μελλοντικη συναντηση με την δικαιολογια οτι ειναι στριμωγμενη.
Το ραντεβου δεν εγινε ποτε τα φραγκα δεν επιστραφηκαν ποτε.
Τα δεδομενα ειναι αυτα και τα εχουν παραδεχθει και οι δυο πλευρες. Οσοι θελετε λοιπον να εχετε παρε δωσε με καποια που ακομα και σε σταθερο της πελατη ζηταει προκαταβολες και υπαρχει και πιθανοτητα να σας φαει με τις υγειες σας.
Οι αλλοι θα παμε σε μια απ τις πολλες καλυτερες επιλογες που υπαρχουν.
Μην το κουραζουμε το θεματακι αλλο.
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
Ευχαριστώ φίλε για την άμεση απάντηση. Αν με χρειαστείς κάτι ρίξε σήμα
Να πάθω προστάτη αύριο το πρωί και να μην σώσω να ξαναπιάσω δελτίο στο Στοίχημα!
Ένα Κατσαριδάκι έχω ποτέ αυτό!
Όταν χρειάζεται ξέρω να το μαλώνω στο Viber
Από την άλλη αγαπητέ, θα πάω εγώ να κάνω αυτά που κάνω εδώ μέσα (είτε σωστά τα κρίνεις είτε λάθος/υπερβολικά) σε άλλα νήματα κοριτσιών;
Αυτά είναι για άλλους - τώρα μην με ρωτάς να βγάλω άλλους στη σέντρα, ένας ήδη πετάχτηκε να ξεράσει δηλητήριο - που κατά σύμπτωση έχεις και μια αντιπαλότητα στα πολιτικά νήματα μαζί του (κι ορθώς δηλαδή πράττεις).
Έχω και κάποια διαδικτυακή αξιοπρέπεια (όσο τραβηγμένο κι αν σου ακούγεται αυτό).
αδειασμα ηταν ειδικα αυτο στο κοκκινο πλαισιο τυπε...
ακομη και εσυ την καλεσες να συνετιστει
Συνημμένα
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.338
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.645
- Πόντοι
- 3.846
Φίλε αν την αδειάσω στην πραγματικότητα, ο λογαριασμός μου θα διαγραφτεί οριστικά γιατί δεν θα έχω θέση εδώ μέσα. Να πω τι αγαπητέ και με ποιον;αδειασμα ηταν ειδικα αυτο στο κοκκινο πλαισιο τυπε...
Σε ευχαριστώ πάντως για το γόνιμο διάλογο που κάνουμε, θα χαιρόμουν να πίναμε κανένα κρασάκι δίπλα - δίπλα

kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
το τι θα κανεις στην πραγματικοτητα το κανεις κατ ιδιαν, αφου εχεις προχωρημενες επαφες μαζι της, και εφοσον την νοιαζεσαι (Για το καλο της παντα) γιατι αλλιως εκτιθεσαι εσυ εδω μεσα , ενω ξερει ποιος εισαι και αλλιως εγω που ποτε δε προκειται να με καταλαβει γιατι δεν εχω αναγκη να αποκαλυφθω.. αναγκαστικα εισαι πιο μετρημενος στις εκφρασεις σου τουλαχιστον δημοσια... χρειαζεται παντως γονιμη κριτικη εστω και απο τους αγαπουληδες της που υποτιθεται οτι ο λογος σας μετραει παραπανω εφοσον ξερει και ποιοι ειστε...Φίλε αν την αδειάσω στην πραγματικότητα, ο λογαριασμός μου θα διαγραφτεί οριστικά γιατί δεν θα έχω θέση εδώ μέσα. Να πω τι αγαπητέ και με ποιον;
Σε ευχαριστώ πάντως για το γόνιμο διάλογο που κάνουμε, θα χαιρόμουν να πίναμε κανένα κρασάκι δίπλα - δίπλα![]()
κρασια δε πινω γιατι υπαρχουν αρκετα μελη εδω μεσα που θελουν το κεφαλι μου στο πιατο...
ισως σε καμια ανωνυμη μαζωξη εξοχων μελων του μπου να τυχει
james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.641
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.254
- Πόντοι
- 14.095
"χαχα"... γι'αυτες τις 2 προτάσεις (να μην παρεξηγηθώ!)κρασια δε πινω γιατι υπαρχουν αρκετα μελη εδω μεσα που θελουν το κεφαλι μου στο πιατο...
ισως σε καμια ανωνυμη μαζωξη εξοχων μελων του μπου να τυχει

Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.338
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.645
- Πόντοι
- 3.846
@kachaplias τελικά έδειξες πάλι τη σοφία σου
στα θέματα της συμπεριφοράς κι αντιμετώπισης ενδεχομένων παρόμοιων καταστάσεων. Τώρα αναφορικά με το κρασί κι εγώ δεν είμαι πότης, άντε μια μπύρα το καλοκαίρι με τη ζέστη (κι όχι καθημερινά) κρασί 2-3 ποτήρια αν έχει κρύο και το τζάκι φορτωμένο.
Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή να έχουμε
στα θέματα της συμπεριφοράς κι αντιμετώπισης ενδεχομένων παρόμοιων καταστάσεων. Τώρα αναφορικά με το κρασί κι εγώ δεν είμαι πότης, άντε μια μπύρα το καλοκαίρι με τη ζέστη (κι όχι καθημερινά) κρασί 2-3 ποτήρια αν έχει κρύο και το τζάκι φορτωμένο.Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή να έχουμε

georgekp34
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 6 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 2.652
- Κριτικές
- 3
- Like
- 6.874
- Πόντοι
- 1.336
Κωλαρα μεν, αυτό δεν αμφισβητείται, αλλά κωλαρα εδώ μέσα έχουν πολλές. Και πολυ καλύτερες , βασικά.
Την διαφορά την κάνει πολλές φορές και η προσωπικότητα ομως. Μέρος αυτής είναι και η ανταπόκριση κάποιου ανθρώπου σε θέματα όπως το σημερινό ή παλιότερα του υποτακτικού (αν θυμάμαι καλά).
Μια φορά κάποιος μπορεί να δοκιμάσει, προφανώς, ακόμα και μετά από αυτό. Ποιος δεν θέλει να πηδήξει μια νεαρα ξεκωλιαρα. Εγώ θα το ήθελα πολύ σε κάθε περίπτωση.
Αλλά η σταθερότητα, που είναι το ζητούμενο πολλές φορές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αμοιβαια συνθήκη, κλονίζεται σημαντικά. Και ειδικά σε αυτό το χώρο πέρα από το ωραίο σώμα και το καλό γαμησι , κατά εμε , ένας μεγάλος παράγοντας (μπορεί να θεωρηθεί και άγραφος κανόνας) που οδηγεί σε επιτυχία είναι η εμπιστοσύνη.
Κάθε πράγμα, καλό η κακό, για κάποιο λόγο γίνεται, και στο τέλος της ημέρας θεωρώ ότι από λάθη τουλάχιστον, το λιγότερο, ωριμάζουμε όλοι. Και ας λένε ότι οι γυναικες κατά γενική ομολογία ωριμάζουν νωρίτερα.
Δενν είναι και κανόνας αυτό.
Την διαφορά την κάνει πολλές φορές και η προσωπικότητα ομως. Μέρος αυτής είναι και η ανταπόκριση κάποιου ανθρώπου σε θέματα όπως το σημερινό ή παλιότερα του υποτακτικού (αν θυμάμαι καλά).
Μια φορά κάποιος μπορεί να δοκιμάσει, προφανώς, ακόμα και μετά από αυτό. Ποιος δεν θέλει να πηδήξει μια νεαρα ξεκωλιαρα. Εγώ θα το ήθελα πολύ σε κάθε περίπτωση.
Αλλά η σταθερότητα, που είναι το ζητούμενο πολλές φορές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αμοιβαια συνθήκη, κλονίζεται σημαντικά. Και ειδικά σε αυτό το χώρο πέρα από το ωραίο σώμα και το καλό γαμησι , κατά εμε , ένας μεγάλος παράγοντας (μπορεί να θεωρηθεί και άγραφος κανόνας) που οδηγεί σε επιτυχία είναι η εμπιστοσύνη.
Κάθε πράγμα, καλό η κακό, για κάποιο λόγο γίνεται, και στο τέλος της ημέρας θεωρώ ότι από λάθη τουλάχιστον, το λιγότερο, ωριμάζουμε όλοι. Και ας λένε ότι οι γυναικες κατά γενική ομολογία ωριμάζουν νωρίτερα.
Δενν είναι και κανόνας αυτό.
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.510
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.989
- Πόντοι
- 4.546
ξεχασες και το φθηνοτερες και καλυτερες παραλληλα.Κωλαρα μεν, αυτό δεν αμφισβητείται, αλλά κωλαρα εδώ μέσα έχουν πολλές. Και πολυ καλύτερες , βασικά.
Την διαφορά την κάνει πολλές φορές και η προσωπικότητα ομως. Μέρος αυτής είναι και η ανταπόκριση κάποιου ανθρώπου σε θέματα όπως το σημερινό ή παλιότερα του υποτακτικού (αν θυμάμαι καλά).
Μια φορά κάποιος μπορεί να δοκιμάσει, προφανώς, ακόμα και μετά από αυτό. Ποιος δεν θέλει να πηδήξει μια νεαρα ξεκωλιαρα. Εγώ θα το ήθελα πολύ σε κάθε περίπτωση.
Αλλά η σταθερότητα, που είναι το ζητούμενο πολλές φορές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αμοιβαια συνθήκη, κλονίζεται σημαντικά. Και ειδικά σε αυτό το χώρο πέρα από το ωραίο σώμα και το καλό γαμησι , κατά εμε , ένας μεγάλος παράγοντας (μπορεί να θεωρηθεί και άγραφος κανόνας) που οδηγεί σε επιτυχία είναι η εμπιστοσύνη.
Κάθε πράγμα, καλό η κακό, για κάποιο λόγο γίνεται, και στο τέλος της ημέρας θεωρώ ότι από λάθη τουλάχιστον, το λιγότερο, ωριμάζουμε όλοι. Και ας λένε ότι οι γυναικες κατά γενική ομολογία ωριμάζουν νωρίτερα.
Δενν είναι και κανόνας αυτό.
Valar Morghulis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2023
- Μηνύματα
- 53
- Κριτικές
- 6
- Like
- 501
- Πόντοι
- 300
Συγνώμη ρε φίλε τώρα εσύ δηλαδή μόνο την αθωότητα βλέπεις σ' αυτό;;αν μου επιτρεπεται 1 σχολιο ! ποσο αθωοι ανθρωποι υπαρχουν ! το λαθος 100% δικο σου φιλαρακο
Την πουστια και την κλεψιά δεν την βλέπεις;
ΚΛΕΦΤΡΑ ΔΩΣΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Μόνιμο
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 643
- Εμφανίσεις
- 67K
- Απαντήσεις
- 60
- Εμφανίσεις
- 15K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 84
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 332
- Εμφανίσεις
- 28K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο