Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 116 35,3%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 117 35,6%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 73 22,2%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 7,9%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 41 12,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    329

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.053

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.610
Κριτικές
54
Like
80.155
Πόντοι
23.656
@Ντουνταράς . Ρε μαν, δώσε κανένα προγνωστικό για το μαδομουνι ματς Αλεκσια-Αγγελω μπας και πάμε κανένα ταμείο γαμω την τύχη μου μέσα
jpg_cr.jpg

......:confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.350
Κριτικές
11
Like
19.654
Πόντοι
3.846
Παράκληση: μην μπαχαλεύετε το νήμα της Λαίδης με κηδείες, ξεκάρφωτα μένσιονς/κογιότς και λοιπά άστοχα σχόλια. Το αν την πάρω/πάρετε είναι δικός μου/σας λογαριασμός.
Στην τελική - αν ενοχλήθηκε η Λαίδη σε κάτι - υπαιτιότητά μου - που δεν νομίζω - μπορεί να στείλει ένα τυπικό dm/pm και λήγει η διακριτική μου παρουσία στο νήμα της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση του σχολίου αυτού.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.935
Κριτικές
28
Like
21.075
Πόντοι
5.946
Παράκληση: μην μπαχαλεύετε το νήμα της Λαίδης με κηδείες, ξεκάρφωτα μένσιονς/κογιότς και λοιπά άστοχα σχόλια. Το αν την πάρω/πάρετε είναι δικός μου/σας λογαριασμός.
Στην τελική - αν ενοχλήθηκε η Λαίδη σε κάτι - υπαιτιότητά μου - που δεν νομίζω - μπορεί να στείλει ένα τυπικό dm/pm και λήγει η διακριτική μου παρουσία στο νήμα της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση του σχολίου αυτού.
η lady ειναι και γαμω τα παιδια....οποτε αν μην γινει πουτανα η κατασταση και εδω !!!!!
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.610
Κριτικές
54
Like
80.155
Πόντοι
23.656
Παράκληση: μην μπαχαλεύετε το νήμα της Λαίδης με κηδείες, ξεκάρφωτα μένσιονς/κογιότς και λοιπά άστοχα σχόλια. Το αν την πάρω/πάρετε είναι δικός μου/σας λογαριασμός.
Στην τελική - αν ενοχλήθηκε η Λαίδη σε κάτι - υπαιτιότητά μου - που δεν νομίζω - μπορεί να στείλει ένα τυπικό dm/pm και λήγει η διακριτική μου παρουσία στο νήμα της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση του σχολίου αυτού.
η lady ειναι και γαμω τα παιδια....οποτε αν μην γινει πουτανα η κατασταση και εδω !!!!!
....αλητηριοι ολοι μαγκες μου, τι περιμενατε :cheesy::cheesy::cheesy:
 

BigMountain

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.041
Κριτικές
159
Like
50.815
Πόντοι
36.248
Ρε μαλάκες , πως δεν έχει μπει και εδώ η αγγέλω να τα κάνει πουτάνα όλα ίσωμα να πούμε :confused:

Να την φωνάξω ? :coffee:

Ε φτάνει όχι άλλο μαδομούνι.

Έχουμε και τον άλλον που αναφέρεται σε συγκεκριμένη χωρίς να την κατονομάζει, σε νήματα άλλων κοριτσιών.

Όχι άλλο όνομα. Εδώ μόνο Lady Alexia.

:knuppel:
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.845
Κριτικές
30
Like
21.709
Πόντοι
11.645
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.882
Like
53.053
Παράκληση: μην μπαχαλεύετε το νήμα της Λαίδης με κηδείες, ξεκάρφωτα μένσιονς/κογιότς και λοιπά άστοχα σχόλια. Το αν την πάρω/πάρετε είναι δικός μου/σας λογαριασμός.
Στην τελική - αν ενοχλήθηκε η Λαίδη σε κάτι - υπαιτιότητά μου - που δεν νομίζω - μπορεί να στείλει ένα τυπικό dm/pm και λήγει η διακριτική μου παρουσία στο νήμα της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση του σχολίου αυτού.
Αγαπητε μου,ειπα εγω κατι;;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Α μπα τι μας λες? @Ariana! έλα 'δω γρήγορα. Σε έβρισε η Αλεξία.
Ουτε την ξερω την κοπελα,οτι ναναι.δεν περιμενα εσενα για δικηγορο.
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.845
Κριτικές
30
Like
21.709
Πόντοι
11.645
Δεν εμαθες να κάνεις παραθέσεις σωστα ακόμα,τόσο καιρό εδώ μέσα.
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.845
Κριτικές
30
Like
21.709
Πόντοι
11.645
Παρακαλω πολυ,αλλα ονοματα στο νημα μου μην αναφερονται,ευχαριστω
Δεν είναι νημα σου. Νημα σου θα ήταν αν το είχες πληρώσει. Επίσης ότι θέλει γράφει ο καθένας,δε θα σου πάρει κανείς την αδεια. Αυτά,εκ της διευθυνσεως.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.350
Κριτικές
11
Like
19.654
Πόντοι
3.846
Αγαπητε μου,ειπα εγω κατι;;;;
Όχι αλλά οφείλω να είμαι ξεκάθαρος (σαφής) προς τους απέξω.
Καλό βράδυ κατσαριδάκι μου :smitten:χρόνια πολλά στους εορτάζοντες/ζουσες αύριο, έχω να πάω Γαλλία:

 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom