james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.650
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.322
- Πόντοι
- 14.095
εσύ αγάπη μου @Lady Alexia γιατί αντέδρασες με καρδούλες στο σχόλιο μου; Σου αρέσει κι εσένα (όπως κ του @pastelios ) το μίνιο το λευκό;;;και μίνιο λευκό...![]()


εσύ αγάπη μου @Lady Alexia γιατί αντέδρασες με καρδούλες στο σχόλιο μου; Σου αρέσει κι εσένα (όπως κ του @pastelios ) το μίνιο το λευκό;;;και μίνιο λευκό...![]()


Να ανησυχούσες αν δεν καύλωνες !!!Ρε παιδιά εγώ γιατί οταν βλέπω ανάρτηση με φωτογραφίες της lady καυλώνω? Πιστευετε πρέπει να πάω στο γιατρό ή είναι φυσιολογικό? Ή μηπως να πάω στη lady?
Εσύ (όπως και κάμποσοι άλλοι) όταν κάνεις/ετε κογιότ να γιουζ και το μπακσπέης ώστε να φόκους το σχόλιο. Οικονομία χώρου και ανάγνωσης, ώρα τερματισμού κυρ Παντελή (γαμήθηκε η βΡόμα κι έχασα μια Φυλής).ολυμπιακο - αγιαξ- λυων........
....καλα σας ειπε!!! Για να μν κανατε διακρισεις επρεπε να λεγατε το "τσιμπα ενα αρχιδι" ωστε να περιλαμβανει ολους μεσαΝτουντου δεν σε πιάνω αλλά μιας και μίλησες για κόμπλεξ, μου θύμισες μια παλιά ιστορία.
Κάποτε στο Τέξας πιτσιρικάδες, τσακωνώμασταν στην αλάνα και μεταξύ άλλων βρισιδιων λέγαμε και το κλασικό "πάρε τα αρχιδια μου".
Πετάγεται ένας φίλος : γιατί ρε μαλακες λέτε συνέχεια πάρτε τ' αρχιδια μου?
Για να μην τα πολυλογούμε, ο φίλος ήταν μοναρχιδος.....
....ετσι φαινεται , ιδωμεν !!!Να τα πείς φίλε κ από κοντά ,είναι αστέρι !
Είναι πιο γκραντε το άλλο.......καλα σας ειπε!!! Για να μν κανατε διακρισεις επρεπε να λεγατε το "τσιμπα ενα αρχιδι" ωστε να περιλαμβανει ολους μεσα![]()
Γκραντοκαλημερες σε ολους λοιπον.♡♡Είναι πιο γκραντε το άλλο...
Πρωινή πρωινή βλέπω η κούκλα μας.....
Καλημέρα στην sexy lady !!!Γκραντοκαλημερες σε ολους λοιπον.♡♡
εκ μέρους και των 2...ζητώ ταπεινά συγνώμη!

Ταράχτηκαεκ μέρους και των 2...ζητώ ταπεινά συγνώμη!
ΥΓ: ωραίο?![]()
κωλος για απίστευτα γούσταΑντε καλο βραδυ αγορια μου !![]()
Για μετακόμιση πήγες βραδιάτικα;Αντε καλο βραδυ αγορια μου !![]()
Αχ εσυ.! ΧαχαχαΓια μετακόμιση πήγες βραδιάτικα;
Έτσι μπράβο ,σεμνά ,ταπεινά( τρόπος του λέγειν χαχαχα) η lady μας καληνυχτίζει .Καλό βράδυ όμορφη !!!Αντε καλο βραδυ αγορια μου !![]()
Το σεμνά που το είδες. ΧαχαζαΈτσι μπράβο ,σεμνά ,ταπεινά( τρόπος του λέγειν χαχαχα) η lady μας καληνυχτίζει .Καλό βράδυ όμορφη !!!