Ρε παιδιά εγώ γιατί οταν βλέπω ανάρτηση με φωτογραφίες της lady καυλώνω? Πιστευετε πρέπει να πάω στο γιατρό ή είναι φυσιολογικό? Ή μηπως να πάω στη lady?
Εσύ (όπως και κάμποσοι άλλοι) όταν κάνεις/ετε κογιότ να γιουζ και το μπακσπέης ώστε να φόκους το σχόλιο. Οικονομία χώρου και ανάγνωσης, ώρα τερματισμού κυρ Παντελή (γαμήθηκε η βΡόμα κι έχασα μια Φυλής).
Ντουντου δεν σε πιάνω αλλά μιας και μίλησες για κόμπλεξ, μου θύμισες μια παλιά ιστορία.
Κάποτε στο Τέξας πιτσιρικάδες, τσακωνώμασταν στην αλάνα και μεταξύ άλλων βρισιδιων λέγαμε και το κλασικό "πάρε τα αρχιδια μου". Πετάγεται ένας φίλος : γιατί ρε μαλακες λέτε συνέχεια πάρτε τ' αρχιδια μου?
Για να μην τα πολυλογούμε, ο φίλος ήταν μοναρχιδος.....