Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (7 μέλη και 28 επισκέπτες)

Nikthegreek23

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Σεπ 2022
Μηνύματα
735
Κριτικές
31
Like
1.470
Πόντοι
1.076
Γνωριζει κανενας μυστης, αν η Καταλινα στο inside δουλευει ή εφυγε.?? :think: Γιατι οπως υπολογιζω εκλεισε 3μηνο...μηπως προλαβαινω να της ριξω ενα αποχαιρετηστηριο πριν παρει το βαπορι της επιστροφης....:zfuck:
Εγώ αυτή τη Κυριακή τη πετυχα στο ινσαιντ
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415

dokimazo

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Μαρ 2008
Μηνύματα
4.152
Κριτικές
33
Like
1.769
Πόντοι
6.255
Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.??? :think:
Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...

Μαλακες με κάνετε και νιώθω γέρος.
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...

Μαλακες με κάνετε και νιώθω γέρος.
Το τσιρκο ηταν το 26ης οκτωβρη 35Α, διπλα στο Platinum, που ειχε τα χρωματα σαν τσιρκο.... μαλακες τι καλα χρονια ζησαμε.... τοτε που το πληρωμενο μουνι ηταν αφθονο... ποιοτικο κυριως...
 

ZackThePlaya

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2023
Μηνύματα
17
Like
8
Πόντοι
0
Ειναι δυνατον να μην εχουμε τιποτα ασιατικο; Θελω λιγο κοτοπουλο kung pao και δεν βρισκω
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.554
Like
14.280
Πόντοι
3.506
Μια φορά που έσπασε το προφυλακτικό η κοπέλα μου είπε ότι δεν έχω άλλο. Αν τις ελέγχουν βάση των προφυλακτικών ήταν λογικό να μην έχει και άλλο μαζί της. Βέβαια.... Έχω δει κάνα δυο κοπέλες να μπαίνουν στο δωμάτιο και να έχουν δύο τρία μαζί τους. Εκτός αυτού άλλη μου είπε ότι μετράνε τους πελάτες από τις κάμερες στο σαλόνι.
Εμένα η Λάρα ήθελε να μου κάνει τράκα καπότα γιατί της είχαν τελειώσει και έπρεπε να περιμένουμε τον νταβα να φέρει άλλες.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...

Μαλακες με κάνετε και νιώθω γέρος.
Το τσιρκο ηταν κοντα στο μπλοκ 33.. και κολλητα με το στριπτιτζαδικο πλατινουμ. 26ης οκτωβριου που βγαζει στο γηπεδο του θερμαικου.
Ειχε την φραουλιτσα αν την θυμασαι..που δουλευε σε ενα γωνιακο στον βαρδαρη και μετα πηγε για λιγο εκει.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.??? :think:
Στην μαντζαρου τερμα κατω ειχε ενα μικρο που ανεβενες οροφο.. μπορει να λεει αυτο.
 

Βαθυ Πασοκ

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2024
Μηνύματα
114
Κριτικές
1
Like
842
Πόντοι
81
Μια ερώτηση προς μύστες που ίσως να γνωρίζουν καθότι άσχετος.
Προχθές έκανα τσάρκα και στα paradise στο τέρμα αριστερά είδα μια ξανθιά milf εξ ανατολικού μπλοκ μου έκανε.
Δεν συγκράτησα όνομα, αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον.
Ψηλή, ωραίο σώμα και γενικά έδειχνε ευδιάθετη στο σαλοναρισμα.
Ξέρει κανένας για ποια πρόκειται; Να δω καμία κριτική πριν πάω;
Ελληνικά μιλούσε αρκετά καλά.
Επίσκεψη κατά τις 8 το απόγευμα.
 
Εγγρ.
15 Μαΐ 2023
Μηνύματα
425
Like
800
Πόντοι
81
Μια ερώτηση προς μύστες που ίσως να γνωρίζουν καθότι άσχετος.
Προχθές έκανα τσάρκα και στα paradise στο τέρμα αριστερά είδα μια ξανθιά milf εξ ανατολικού μπλοκ μου έκανε.
Δεν συγκράτησα όνομα, αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον.
Ψηλή, ωραίο σώμα και γενικά έδειχνε ευδιάθετη στο σαλοναρισμα.
Ξέρει κανένας για ποια πρόκειται; Να δω καμία κριτική πριν πάω;
Ελληνικά μιλούσε αρκετά καλά.
Επίσκεψη κατά τις 8 το απόγευμα.
Vip Girls | Studio Paradise - Koritsia Thessaloniki Ψαξε εδω μηπως την βρεις....
 

Βαθυ Πασοκ

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2024
Μηνύματα
114
Κριτικές
1
Like
842
Πόντοι
81
@Egnat μάλλον για αυτή λέμε. Μπιάνκα.
Όσο διαβάζω περιγραφές συναγωνιστών εκεί κλείνω περισσότερο.
Ίσως την επισκεφτώ αυτές τις ημέρες. Εμφανισιακά και στο social μου έκανε κλικ αλλά λόγω ενός τηλεφώνου που έσκασε όσο βόλταρα έπρεπε να την κάνω με ελαφρά…
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!
 

Maximiliano

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2010
Μηνύματα
3.087
Κριτικές
57
Like
6.012
Πόντοι
10.555
Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.??? :think:
Ναι αλλα δεν ηταν σε οροφο, ισογειο ηταν. Απλα τα φωτακια ηταν ψηλα
 

Maximiliano

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2010
Μηνύματα
3.087
Κριτικές
57
Like
6.012
Πόντοι
10.555
Το τσιρκο ηταν το 26ης οκτωβρη 35Α, διπλα στο Platinum, που ειχε τα χρωματα σαν τσιρκο.... μαλακες τι καλα χρονια ζησαμε.... τοτε που το πληρωμενο μουνι ηταν αφθονο... ποιοτικο κυριως...
Σωστος!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Το τσιρκο ηταν κοντα στο μπλοκ 33.. και κολλητα με το στριπτιτζαδικο πλατινουμ. 26ης οκτωβριου που βγαζει στο γηπεδο του θερμαικου.
Ειχε την φραουλιτσα αν την θυμασαι..που δουλευε σε ενα γωνιακο στον βαρδαρη και μετα πηγε για λιγο εκει.
Γηπεδο Θερμαικου; Εδω με πιανεις αδιαβαστο
 

Maximiliano

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2010
Μηνύματα
3.087
Κριτικές
57
Like
6.012
Πόντοι
10.555
Παμε αλλη ερωτηση: Ποιο ηταν το αλουμινατο;
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Ναι αλλα δεν ηταν σε οροφο, ισογειο ηταν. Απλα τα φωτακια ηταν ψηλα
To ρουλια ηταν σε οροφο, με μεγαλο σαλονι υποδοχης, μεσα στην χλιδα της εποχης, δουλευε μια ψιλη 2μετρη Ελινα που σου επεφτε το σαγονι οταν την εβλεπες, υπηρχαν υποψιες οτι ηταν αγορακι παλια, αλλα ηταν μουναρα, δεν υπαρχουν τετοιες τωρα. Ισογειο ηταν ακριβως διπλα το Μαντζαρου 14, λες εκεινο να λεγαμε διαστημοπλοιο.?? Γιατι τα φωτα πηγαινανε και στην γωνια, πανω στο μπαλκονι ειχε κατι σαν βαρελι.?? τωρα που βλεπω στις φωτογραφιες, μεσα δουλευε η θρυλικη αρχοντογυναικα Σαρα...που με μυησε στα μονοπατια της πληρωμενης ιδωνης.!!! :rockon:

2394_Mantzarou14_1289291577.jpg


Παμε αλλη ερωτηση: Ποιο ηταν το αλουμινατο;
Βαλε κατι ποιο δυσκολο, αυτο το ξερουν και οι πετρες, πχ τι ειχε μεσα στο σαλονι το αλουμινατο,
 
Τελευταία τροποποίηση:

ntines85

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
30
Like
2
Πόντοι
0
Καλημέρα..η Μιρέλα ξέρετε αν δουλεύει ακόμα...?
Γιατί την έβγαλαν από το site..
 

bdsm72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2021
Μηνύματα
398
Κριτικές
4
Like
1.556
Πόντοι
481
Πέρασα χθες από το Godiva και το στανταράκι μου τη Ναταλί. Μου επιβεβαίωσε ότι σταματάει τέλος του μήνα. Δεν ξέρει, λέει, ακόμη τι θα κάνει στη συνέχεια, σίγουρα όμως δε θα δουλέψει καθόλου για τουλάχιστον ένα μήνα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom