Yellow_plug
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 59
- Κριτικές
- 1
- Like
- 193
- Πόντοι
- 0
Μήπως ήταν εκείνο στην 28ης δίπλα από το πλάτινουν πριν τη Σουμπαρού που έκλεισε;;γωνια ναι, οροφος λαθος. Κιτρινη καρτα στον κυριο!!
Μήπως ήταν εκείνο στην 28ης δίπλα από το πλάτινουν πριν τη Σουμπαρού που έκλεισε;;γωνια ναι, οροφος λαθος. Κιτρινη καρτα στον κυριο!!
Εγώ αυτή τη Κυριακή τη πετυχα στο ινσαιντΓνωριζει κανενας μυστης, αν η Καταλινα στο inside δουλευει ή εφυγε.??Γιατι οπως υπολογιζω εκλεισε 3μηνο...μηπως προλαβαινω να της ριξω ενα αποχαιρετηστηριο πριν παρει το βαπορι της επιστροφης....
![]()
Πριν την Κυριακη δεν με βλεπω να πηγαινω, οποτε αν την πετυχω θα της τον δωσω, αλλιως θα ψαξω για γενοσιμο....Εγώ αυτή τη Κυριακή τη πετυχα στο ινσαιντ
Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.???γωνια ναι, οροφος λαθος. Κιτρινη καρτα στον κυριο!!
Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.???![]()
Το τσιρκο ηταν το 26ης οκτωβρη 35Α, διπλα στο Platinum, που ειχε τα χρωματα σαν τσιρκο.... μαλακες τι καλα χρονια ζησαμε.... τοτε που το πληρωμενο μουνι ηταν αφθονο... ποιοτικο κυριως...Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...
Μαλακες με κάνετε και νιώθω γέρος.
Εμένα η Λάρα ήθελε να μου κάνει τράκα καπότα γιατί της είχαν τελειώσει και έπρεπε να περιμένουμε τον νταβα να φέρει άλλες.Μια φορά που έσπασε το προφυλακτικό η κοπέλα μου είπε ότι δεν έχω άλλο. Αν τις ελέγχουν βάση των προφυλακτικών ήταν λογικό να μην έχει και άλλο μαζί της. Βέβαια.... Έχω δει κάνα δυο κοπέλες να μπαίνουν στο δωμάτιο και να έχουν δύο τρία μαζί τους. Εκτός αυτού άλλη μου είπε ότι μετράνε τους πελάτες από τις κάμερες στο σαλόνι.
Το τσιρκο ηταν κοντα στο μπλοκ 33.. και κολλητα με το στριπτιτζαδικο πλατινουμ. 26ης οκτωβριου που βγαζει στο γηπεδο του θερμαικου.Και εγώ αυτό θυμάμαι σαν τσίρκο...
Μαλακες με κάνετε και νιώθω γέρος.
Στην μαντζαρου τερμα κατω ειχε ενα μικρο που ανεβενες οροφο.. μπορει να λεει αυτο.Δηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.???![]()
Vip Girls | Studio Paradise - Koritsia Thessaloniki Ψαξε εδω μηπως την βρεις....Μια ερώτηση προς μύστες που ίσως να γνωρίζουν καθότι άσχετος.
Προχθές έκανα τσάρκα και στα paradise στο τέρμα αριστερά είδα μια ξανθιά milf εξ ανατολικού μπλοκ μου έκανε.
Δεν συγκράτησα όνομα, αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον.
Ψηλή, ωραίο σώμα και γενικά έδειχνε ευδιάθετη στο σαλοναρισμα.
Ξέρει κανένας για ποια πρόκειται; Να δω καμία κριτική πριν πάω;
Ελληνικά μιλούσε αρκετά καλά.
Επίσκεψη κατά τις 8 το απόγευμα.
Ναι αλλα δεν ηταν σε οροφο, ισογειο ηταν. Απλα τα φωτακια ηταν ψηλαΔηλαδη δεν ειναι το Ρουλια κωττα γωνια που ειχε λαμπακια γυρω γυρω στην γωνια κατω απο το μπαλκονι.???![]()
Σωστος!Το τσιρκο ηταν το 26ης οκτωβρη 35Α, διπλα στο Platinum, που ειχε τα χρωματα σαν τσιρκο.... μαλακες τι καλα χρονια ζησαμε.... τοτε που το πληρωμενο μουνι ηταν αφθονο... ποιοτικο κυριως...
Γηπεδο Θερμαικου; Εδω με πιανεις αδιαβαστοΤο τσιρκο ηταν κοντα στο μπλοκ 33.. και κολλητα με το στριπτιτζαδικο πλατινουμ. 26ης οκτωβριου που βγαζει στο γηπεδο του θερμαικου.
Ειχε την φραουλιτσα αν την θυμασαι..που δουλευε σε ενα γωνιακο στον βαρδαρη και μετα πηγε για λιγο εκει.
To ρουλια ηταν σε οροφο, με μεγαλο σαλονι υποδοχης, μεσα στην χλιδα της εποχης, δουλευε μια ψιλη 2μετρη Ελινα που σου επεφτε το σαγονι οταν την εβλεπες, υπηρχαν υποψιες οτι ηταν αγορακι παλια, αλλα ηταν μουναρα, δεν υπαρχουν τετοιες τωρα. Ισογειο ηταν ακριβως διπλα το Μαντζαρου 14, λες εκεινο να λεγαμε διαστημοπλοιο.?? Γιατι τα φωτα πηγαινανε και στην γωνια, πανω στο μπαλκονι ειχε κατι σαν βαρελι.?? τωρα που βλεπω στις φωτογραφιες, μεσα δουλευε η θρυλικη αρχοντογυναικα Σαρα...που με μυησε στα μονοπατια της πληρωμενης ιδωνης.!!!Ναι αλλα δεν ηταν σε οροφο, ισογειο ηταν. Απλα τα φωτακια ηταν ψηλα

Βαλε κατι ποιο δυσκολο, αυτο το ξερουν και οι πετρες, πχ τι ειχε μεσα στο σαλονι το αλουμινατο,Παμε αλλη ερωτηση: Ποιο ηταν το αλουμινατο;
Ω ρε φίλε, τι μου θύμησες τώρα...μεσα δουλευε η θρυλικη αρχοντογυναικα Σαρα...που με μυησε στα μονοπατια της πληρωμενης ιδωνης.!!!![]()