yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Ε οχι και εκμεταλευσηεγω δυσκολευομαι να πιστεψω οτι παιρνει απο το 40αρι μονο 16 ευρω... αν οντως ειναι ετσι παιζει τρελη εκμεταλευση.
τι μενουν 18 με 20 βαλε τωρα τα υπολοιπα..ρευμα,νερο, προστασια και αμα δεν ειναι δικο του και νοικι.
Μπορει αυτα που ανεφερα ανα πελατη να τους φευγουν 5 εως 10 τι μενει τελος για αυτους.. κανα δεκαρι και λιγο παραπανω. Να δωσουν ποσα στην κοπελα απο αυτα..αμα το κανουν 25 π.χ θα βγαζουν 3-4 ευρω στο ατομο;;

Σε οροφο ηταν αν δεν κανω λαθος, ...γωνια, δεν λεω ονομα....