p Πρόσεχε πρωί πρωί θα γυρίσεις κανένα πόδι...... Καλημέρα lady.... Και πέρασα πριν λίγο από το Μπιλ.... :headbang::headbang::headbang: Μμμμ μακρια πηγες....λακομπα και μπιλ εχ....καλημερα!!