Στο έχω ξαναπεί. Ανοιξε δικό σου χώρο......Γιατί τόση ηρεμία στο νήμα; Που είστε όλοι σας???
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στο έχω ξαναπεί. Ανοιξε δικό σου χώρο......Γιατί τόση ηρεμία στο νήμα; Που είστε όλοι σας???
Γιατί είναι απαραίτητο αυτό?Στο έχω ξαναπεί. Ανοιξε δικό σου χώρο......
Απλά , για λόγους που δεν μπορώ να αναλύσω εδώ, πιστεύω οτι με χώρο δικό σου, θα πας καλύτερα....Γιατί είναι απαραίτητο αυτό?
Θα γίνει κι αυτό όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν
Πες μου σε ομ τότε.Απλά , για λόγους που δεν μπορώ να αναλύσω εδώ, πιστεύω οτι με χώρο δικό σου, θα πας καλύτερα....
Και εσύ να εχεις καλές δουλειες !Περαστικά γρήγορα σου εύχομαι! Άντε με το καλό να περάσει κι να γυρίσεις ξανά δυναμικά!!!
Σε ευχαριστώ καρδιά μου! Να είσαι καλαΚαι εσύ να εχεις καλές δουλειες !
Δεν ξεχνιέται τέτοια κρεβατογυναικαρα.Για να με θυμηθείτε χαχαχαχαχαχα
Άρα ..... πότε θα με συναντήσεις; χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαΔεν ξεχνιέται τέτοια κρεβατογυναικαρα.
Τέτοια κάνεις και μας κακομαθαίνεις. Ξεχνιέσαι ρε μανάρι;Για να με θυμηθείτε χαχαχαχαχαχα
Επιθετικό marketingΆρα ..... πότε θα με συναντήσεις; χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Κουκλάρα!!!!Πως σας φαίνεται αυτή;
Ξέρεις ότι πρέπει να κάνω μια συνάντηση πρώτα κι μετά θα δούμε!!!! Τα είπαμε αυτά, σωστά;Ευχαριστώ κούκλε μου, ανυπομονώ να σε συναντήσω ξανά!
Ναι, ναι θυμήθηκα, έχεις φάει κόλλημα με τη συγκεκριμένη. Σωστά!!!Ξέρεις ότι πρέπει να κάνω μια συνάντηση πρώτα κι μετά θα δούμε!!!! Τα είπαμε αυτά, σωστά;
Σωστά! Πέρασα καλά μαζί σου, αλλά θέλω να βρεθώ κι μαζί της. Τα έχουμε πει αυτά σε πμ!Ναι, ναι θυμήθηκα, έχεις φάει κόλλημα με τη συγκεκριμένη. Σωστά!!!
Στο εύχομαι! Να τη βρεις για να ηρεμισεις χαχαχαχαχαχαχαχαχαΣωστά! Πέρασα καλά μαζί σου, αλλά θέλω να βρεθώ κι μαζί της. Τα έχουμε πει αυτά σε πμ!
Ευχαριστώ! Θα δειξειΣτο εύχομαι! Να τη βρεις για να ηρεμισεις χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Αυτή ναι...Πως σας φαίνεται αυτή;