έχει φίλε ναι.Έχει πραγματικές Ελληνίδες γυναίκες στο tinder; Ή βγαίνουν τίποτα διαφημίσεις.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
έχει φίλε ναι.Έχει πραγματικές Ελληνίδες γυναίκες στο tinder; Ή βγαίνουν τίποτα διαφημίσεις.
Υσχιει ότι μπαίνουν αραιά και που.ε πως μιλάω μαζί τους και βγαίνω ραντεβού?
εννοείται δουλεύει απλά να ξέρεις στα 200 swipe right θα σου πει δείξει οτι κάποια σε έχει κάνει like.
Επίσης απο ότι κατάλαβα κάποιες μπαίνουν αραία και που, κάποιες δεν είναι ενεργά μέλη και φυσικά σχεδόν όλες έχουν τρελά ψυχολογικά.
Εγώ πλήρωσα το gold 25€ τώρα τι να σου πω? δεν ξέρω αν θα το κρατήσω.
Αυτόναι έχει αλλα μην περιμενεις πολλα πραγματα
δυστυχώς έχει πολλές απο ξένες χώρες και δεν καταλαβαίνω τον λόγο ενώ του βάζεις απόσταση εντός 30χλμ για παράδειγμα και έχει και πολλές φωτογραφίες με αξιοθέατα , φύση και οτι να είναι.
είναι σπαστικό γιατί ακόμα και που σε κάνει match, πολλές δεν απαντάνε είτε γιατί πραγματικά είναι ξένες ή fake είτε γιατί έχουν αποσυρθεί.τύπε ουτε ο αλγόριθμος δεν μπορεί να τα βγαλει πέρα με τις δικές μας τις παλαβές για αυτο.
είναι σπαστικό γιατί ακόμα και που σε κάνει match, πολλές δεν απαντάνε είτε γιατί πραγματικά είναι ξένες ή fake είτε γιατί έχουν αποσυρθεί.
Το έχω εδώ και 2 εβδομάδες νομίζω αλλά θα το σβήσω.
Και τα ραντεβού που έχω κάνει είναι για τον πέοντα.
η αλήθεια είναι μια normal δεν γνώρισα, έχεις δίκιο!τύπε μην ασχολείστε με τέτοιες χαζο εφαρμογές μαζευουν μέσα τη σάρα και τη Μάρα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
κάτι 38αρες εκεί που έχουν κάνει στη ζωη τους καμια 20αρια μακροχρόνιες σχέσεις και έχουν χωρισει απο όλες
για το δαφνί ειναι οχι για να βγεις ραντεβού.
εγώ έχω βγει με 2-3 αλλά όχι κάτι τρομερό.Ειχα γνωρίσει παλαιότερα μια απο εκει μέσα και μου έλεγε ολο μαλακίες.
Τη μια με ρωτούσε για πρώην.... της το έκοψα.
Την αλλη μου έλεγε για τους δικους της πωπω ο ενας ηταν εξαρετικό παιδι... αλλα χωρισαν.
Γενικά για δέσιμο τύπε δεν βγηκαμε ποτέ ευτυχώς και ηθελε όλα να γινονται οπως θέλει αυτή.
38 ετών ελευθερη.
εγώ έχω βγει με 2-3 αλλά όχι κάτι τρομερό.
2-3 γκόμενες οκ ηλικιες ;
![]()
Tinder αξίζει; - Page 153 - bourdela.com forum
Πολυ ντορος γινεται τωρα τελευταια με το tinder αξιζει η μουφα? UPDATE ....Η το OMEGLE.COM ενας γνωστος μου μου ειπε οτι παιζει παιχνιδι κ εκει τι λεει?www.bourdela.com


καλά ναι! Πάντα όλες μα όλες ψάχνουν κάτι σοβαρό, όλες αναζητούν την συντροφικότητα και τέτοιες αηδίες που στην ουσία είναι σωστά και υγιή αλλά δυστυχώς δεν ψάχνουν αυτά.ε ποια νορμάλ τωρα θα μπεί στο Τιντερ να βρει σοβαρή σχέση μωρε
αλλα αμα τις ρωτας ολες σοβαρά ψάχνουν![]()
Δεν μου έχει τύχη να με ρωτήσουν κάτι τέτοιο η αλήθεια είναι.Καλά ναι,γι'αυτό ακομα και στο τιντερ το πρώτο που ρωτάνε οι ελλεεινίδες είναι τι δουλειά/πόσα βγάζεις.Επειδή δεν ψάχνουν σοβαρά
Μονο στην Ελλάδα τα ζούμε αυτά
εν τω μεταξύ με ενοχλεί που βάζουν φωτογραφίες άλλες μόνο πρόσωπο που το βλέπεις και κάνεις swipe right και στην ουσία είναι χοντρές άρα είναι σαν σε κοροϊδεύουν.Καλά κάνουν και ρωτάνε τη δουλειά κάνεις τύπε , το ποσα βγάζεις ειναι αδιάκριτη ερώτηση το τι δουλειά κάνεις όμως δεν θα το έλεγα.
λοιπόν εδώ χωράει πολύ συζήτηση το θέμα.Τελοςπαντων εγω δεν έχω σε τέτοιες εφαρμογές προφίλ οπότε δεν μπλέκω σε τέτοια σκηνικά.
Γενικά όποια ψάχνεται το δείχνει και με εναν τρόπο οπότε αμα κάποια το δειξει απο κοντά και αρέσει και σε σένα πηγαινε να τη γνωρίσεις.
Απλό.