Νέα

Artemis♥️

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095

Sta555

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2019
Μηνύματα
57
Like
65
Πόντοι
0
Γειά σου κούκλα. Το τηλέφωνο σου, πως το βρίσκουμε ?
 

GALLAS

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2017
Μηνύματα
2.038
Κριτικές
51
Like
6.534
Πόντοι
7.636
Artemis έλα Θεσσαλονίκη γλυκούλα...:smiling-face-with-heart-eyes:
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Κοίτα, παίζουμε σε δυσκολη και δυνατή έδρα με τον πρώτο και εμείς είμαστε τέταρτοι...δύσκολο να προβλέψω .

μην κιοτεύεις ρε...!! :wink:

(γλυκά το είπα το "ρε" :smitten:)

Πλέον είσαι το γούρι μου!
Όποτε παίζει ο γαύρος θα σου μιλάω, κανόνισε να είσαι διαθέσιμη!!! :buck2:

❤️

:hi:
 
OP
OP
Artemis♥️

Artemis♥️

Call-Girl
Εγγρ.
1 Μαρ 2020
Μηνύματα
2.269
Like
43.774

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
Artemis♥️

Artemis♥️

Call-Girl
Εγγρ.
1 Μαρ 2020
Μηνύματα
2.269
Like
43.774
Την πάτησες σου λέω τώρα!! :rockon:

Κανόνισε την πορεία σου…
Κανόνισε να μην απαντήσεις… μαύρο φίδι που σε έφαγε! :buck2:
Επειδή μου το ζήτησαν και άλλοι, θα σας βάλω όλους σε ομαδική συνομιλία για να προλάβω να απαντώ , όχι τίποτα άλλο, να αποφύγω και το μαύρο φίδι :kiss-mark:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Επειδή μου το ζήτησαν και άλλοι, θα σας βάλω όλους σε ομαδική συνομιλία για να προλάβω να απαντώ , όχι τίποτα άλλο, να αποφύγω και το μαύρο φίδι :kiss-mark:
Μπορεί να είναι για καλό το μαύρο φίδι. :confused::confused:
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Επειδή μου το ζήτησαν και άλλοι, θα σας βάλω όλους σε ομαδική συνομιλία για να προλάβω να απαντώ , όχι τίποτα άλλο, να αποφύγω και το μαύρο φίδι :kiss-mark:
Δέχομαι!! ❤️:smiling-face-with-heart-eyes:
Μπορούμε κ να συναντιόμαστε όλοι μαζί…κάθε φορά που παίζει ο θρύλος!! Καλύτερο αυτό, ε? :rockon:Να μην έχεις κ πρόβλημα σε ποιον να πρώτο απαντήσεις!:buck2:

Να πιούμε κάνα ουζάκι ρε παιδί μου κ να αναλύσουμε τον αγώνα που θα βλέπουμε!!
:2funny:

Μπορεί να είναι για καλό το μαύρο φίδι. :confused::confused:
Δεν εννοούσα το μαύρο φίδι του…Lex Steele!! Αυτό θα ήταν για καλοοοοό…ΤΗΣ!! :buck2:
 

EZclap

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2017
Μηνύματα
75
Like
98
Πόντοι
0
Καλησπερα σε ολους Αρτεμις στειλε σε pm το τηλ σου οποτε ευκαιρησεις,ευχαριστω.
 

Manowar24

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2023
Μηνύματα
362
Κριτικές
4
Like
1.544
Πόντοι
481

REGGAS

Μέγας
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.482
Like
14.079
Πόντοι
3.506

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom