Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω θα έλεγα ότι με μια επίσκεψη θα είχες ποίο σωστή πληροφορία..Μπορεί κάποιος να μου αναλύσει τα πρόγραμματα που προσφέρονται στη σαχτούρη αναλυτικά και με τιμές ;
Καλύτερα θα πάτε μια βόλτα από το μαγαζίΜπορεί κάποιος να μου αναλύσει τα πρόγραμματα που προσφέρονται στη σαχτούρη αναλυτικά και με τιμές
Η ΝΊΚΗ ΣΉΜΕΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΜΈΡΑΑπό αύριο 19.12 ΣΑΧΤΟΎΡΗ 1 η ΝΊΚΗ![]()
Καλησπέρα η Νίκη είναι κ σήμερα ή έχετε άλλη κοπέλαΣτούντιο Σαχτούρη 1 σας εύχεται καλά Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά με υγεία και ότι άλλο επιθυμείτε. Θα είμαστε ανοιχτα όλες τις γιορτινες μέρες
Είναι η Βαρβάρα για 2 μέρες ακόμαΚαλησπέρα η Νίκη είναι κ σήμερα ή έχετε άλλη κοπέλα
10 το πρωί μέχρι στης 11 το βράδυΩρες λειτουργιας?
Ας μας πει καποιος περι κατερινας πως ειναι.....Έχει πάει κανείς Γ120 πρόσφατα? Μια Κατερίνα που εργάζεται εκεί, γνωρίζουμε κάτι? Από Μόνικας Γλαύκο είχαμε καμμία νέα και αξιόλογη άφιξη? Τέλος, τη Σοφία στο Studio K την έχει επισκεφθεί κάποιος συναγωνιστής να μας πει άποψη? Ευχαριστώ.
Αν μιλάς για μια ελαφρώς μαυριδερη κοκκινομαλλα με κωλαρα τότε μιλάμε για μεγάλη φόλα. Ήταν στο λιμάνι κάποιο διάστημα. Την έχω πάρει 2 φορές, την πρώτη φορά απογοητευτικά γιατί η κοπέλα δεν είχε καμία συμμετοχή και έκανε άθλια πίπα και τη δεύτερη δεν είχαν κοπέλα τα διπλανά μαγαζιά και λέω ας δώσω μια ευκαιρία ακόμα και ήταν τα ίδια πάλι.Ας μας πει καποιος περι κατερινας πως ειναι.....
Ετοιμαζόμουν να γράψω κριτική.Για την Λειλα τι άποψη έχετε, αξίζει ?