Νέα

Μπουζούκια με κονσομασιόν στην Αθήνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα psolarmenistis-123
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 62
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

psolarmenistis-123

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2021
Μηνύματα
396
Κριτικές
4
Like
435
Πόντοι
21
Καλησπέρα παίδες ξέρετε που και εάν υπάρχουν τέτοια μαγαζιά στην Αθήνα; να ακούς μπουζούκι με ωραία συντροφιά δίπλα σου;
 
OP
OP
P

psolarmenistis-123

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2021
Μηνύματα
396
Κριτικές
4
Like
435
Πόντοι
21
κανενας δε ξερει ; δε μπορει να μην υπαρχουν
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.435
Like
2.295
Πόντοι
456
Yπήρχανε παλιά,μετά την οικονομική κρίση των Μνημονίων,εξαφανιστήκανε.
Πήγαινα παλιά σε ένα μπουζουξίδικο (του οποίου η ορχήστρα εμφανιζότανε και στην τότε εκπομπή με τα παρατράγουδα της Αννίτας Πάνια) στην οδό Κωνσταντινουπολεως που είχε μέσα κοπέλες από Ανατολικό μπλοκ και σου "κράταγαν παρέα".
 

MARIOS32

Μέγας
Εγγρ.
5 Νοε 2009
Μηνύματα
656
Κριτικές
15
Like
2.445
Πόντοι
4.885
Αν είσαι σε μαγαζί στα πρώτα τραπέζια χωρίς γυναίκες και κάνεις "σαματα", θα εμανιστούν από το πουθενά, ακόμα και στις μεγάλες πίστες !!! Ή καλύτερα, ειδικά στις μεγάλες πίστες
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.055
Πόντοι
3.556
Καλησπέρα παίδες ξέρετε που και εάν υπάρχουν τέτοια μαγαζιά στην Αθήνα; να ακούς μπουζούκι με ωραία συντροφιά δίπλα σου;
Άκου τύπε θα πάς Συγγρού 102 το μαγαζί έχει ταμπέλα απέξω που γράφει Ράδιο η οποία έχει ξεμείνει από προηγούμενο κολομπαρο και δίπλα υπάρχει σεξσοπ, ο τωρινός ιδιοκτήτης το έχει ονομάσει Bozo live και λειτουργεί Παρασκευή και Σάββατο, τα Σάββατα γίνετε συνένωση και με ένα κολομπαρο που λέγεται απλό μπαρ που υπήρχε κάποτε στον νέο κόσμο αλλά έκλεισε, από ορχήστρα ένα αρμόνιο και ένα μπουζούκι οπαδοί της Ρόμα, τέσσερις πέντε τραγουδιαρες από φωνή μουνι και πέντε σερβιτόρες κονσομασιον, από πελάτες όλοι ναυάγια, μερικοί μπατιροτουριστες της γύρω περιοχής και κάτι τραβεστί ηλικιωμένα που αραζουν εκεί αρχικά για να πάνε μετά στης ΚΟΎΚΛΕΣ αν γνωρίζεις σχετικά. Μιλάμε για μεγάλη παρακμή,το πρόβλημα είναι ότι πριν πάς αν πάς ελεγξετο γιατί τον δεκαπενταύγουστο το σφράγισε η εφορία για 20 μέρες γιατί δεν έκοβε αποδείξεις, γενικά πρόσεχε σε αυτά τα μαγαζιά διότι κλέβουν ασυστολα στους λογαριασμούς εκτός του ότι δεν κόβουν ποτέ αποδείξεις, εγώ δεν έχω πάει στο συγκεκριμένο απλά με ενημερωσανε φίλοι ναυάγια που πήγαν, έχει τύχη όμως πιο παλιά να πάω σε χειρότερο στη Κυψέλη.
 

The1

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2019
Μηνύματα
1.680
Κριτικές
17
Like
5.893
Πόντοι
2.046
Να μην βοηθεισω τον συνάδελφο σε αυτό που ψάχνει

Συναγωνιστή...

Θυμασε στην ταινία... Όλα είναι δρόμος ... με την ατάκα Ηλία Ριχτό...!
το μαγαζί λεγόταν Vietnam ... μπουζούκι... πουτανες ... πιάτο... λουλουδικο

Υπάρχει τέτοιο μαγαζί στην Αθήνα να γίνεται της Κορέας...?
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.055
Πόντοι
3.556
Συναγωνιστή...

Θυμασε στην ταινία... Όλα είναι δρόμος ... με την ατάκα Ηλία Ριχτό...!
το μαγαζί λεγόταν Vietnam ... μπουζούκι... πουτανες ... πιάτο... λουλουδικο

Υπάρχει τέτοιο μαγαζί στην Αθήνα να γίνεται της Κορέας...?
Αυτά γινόντουσαν παλιά φίλε μου τώρα δεν νομίζω
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Συναγωνιστή...

Θυμασε στην ταινία... Όλα είναι δρόμος ... με την ατάκα Ηλία Ριχτό...!
το μαγαζί λεγόταν Vietnam ... μπουζούκι... πουτανες ... πιάτο... λουλουδικο

Υπάρχει τέτοιο μαγαζί στην Αθήνα να γίνεται της Κορέας...?
ουτεκατακαμμιασχεση τυπε......
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.727
Πόντοι
6.256
Συναγωνιστή...

Θυμασε στην ταινία... Όλα είναι δρόμος ... με την ατάκα Ηλία Ριχτό...!
το μαγαζί λεγόταν Vietnam ... μπουζούκι... πουτανες ... πιάτο... λουλουδικο

Υπάρχει τέτοιο μαγαζί στην Αθήνα να γίνεται της Κορέας...?
Πάντα google ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κεντρικά γραφεία θα σου βγάλει οδηγείες πως να πας
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.280
Like
2.678
Πόντοι
456
Φίλε πάνε αυτά, καπούτ. Όσοι προλάβανε προλάβανε. Και κάτι ακόμα επειδή εγώ τις πρόλαβα τις "καλές" εποχές, δεν έχει κανένα νόημα αυτού του είδους η διασκέδαση.
Βρες κανένα καλό χόμπι καλύτερα που να έχει και γυναίκες, πιο φθηνά θα σου βγει
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336
Περασμένα μεγαλεία αυτά, κάποτε ήταν όλα φουλ μέχρι και ή δεύτερες φωνές ή όι γυναίκες τού μπαλέτου ερχόταν στο τραπέζι αν ήσουν θαμώνας ή κουβαρντας, τώρα μαλακίες τούμπανα ούτε μπουζούκια τής προκοπής δεν υπάρχουν, πάς και είναι σαν να πηγές σέ θέατρο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ggg777

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.435
Like
2.295
Πόντοι
456
Συναγωνιστή...

Θυμασε στην ταινία... Όλα είναι δρόμος ... με την ατάκα Ηλία Ριχτό...!
το μαγαζί λεγόταν Vietnam ... μπουζούκι... πουτανες ... πιάτο... λουλουδικο

Υπάρχει τέτοιο μαγαζί στην Αθήνα να γίνεται της Κορέας...?
Yπήρχε και μέχρι πριν από δέκα-δεκατρία χρόνια σε υπόγειο στην οδό Πανεπιστημίου εκεί που ήταν μάλλον το παλιό Wild Rose και λεγότανε εάν δεν κάνω λάθος Ελυζέ κάτι ανάλογο με το Ελυζέ του Λονδίνου όπου πήγαιναν οι εκεί πλούσιοι φοιτητές και εφοπλιστές και τα σπάγανε/διασκεδάζανε.
Στο εδώ Ελυζέ για λίγο καιρό "τραγούδαγαν" και κάποια παρατραγουδα από την εκπομπή της Αννίτας Πάνια όπως ο τύπος με το πριόνι.
Ακόμα πιο παλιά υπήρχε και το "Πιατάδικο" στην Κυψέλη (εάν θυμάμαι καλά στην οδό Κυψέλης) όπου και πήγαινα αρκετές φορές και το σουξέ του μαγαζιού ήταν το σπάσιμο των (γυψινων)πιάτων.
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.435
Like
2.295
Πόντοι
456
Αυτά που ζητάνε κάποιοι συμμαχητές θα τα βρούνε ΜΟΝΟΝ στην επαρχία,όχι πια στην Αθήνα...
 
  • Like
Αντιδράσεις: cool11

Ariesman

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2023
Μηνύματα
19
Like
105
Πόντοι
0
Περασμένα μεγαλεία αυτά, κάποτε ήταν όλα φουλ μέχρι και ή δεύτερες φωνές ή όι γυναίκες τού μπαλέτου ερχόταν στο τραπέζι αν ήσουν θαμώνας ή κουβαρντας, τώρα μαλακίες τούμπανα ούτε μπουζούκια τής προκοπής δεν υπάρχουν, πάς και είναι σαν να πηγές σέ θέατρο.
Ωραία χρόνια! Ήμουν τακτικός θαμώνας (εθνική οδό, Πατησίων, Αχαρνών κλπ.) Όλα μας τα λεφτά μπουζούκια κ πουτανες ήταν. Δεν έχω μετανιώσει γι αυτά που εφαγα αλλά για αυτά που δεν προλαβα να φάω..
 

koulamaria

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Ιαν 2012
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
48
Like
16.371
Πόντοι
5.227
Yπήρχανε παλιά,μετά την οικονομική κρίση των Μνημονίων,εξαφανιστήκανε.
Πήγαινα παλιά σε ένα μπουζουξίδικο (του οποίου η ορχήστρα εμφανιζότανε και στην τότε εκπομπή με τα παρατράγουδα της Αννίτας Πάνια) στην οδό Κωνσταντινουπολεως που είχε μέσα κοπέλες από Ανατολικό μπλοκ και σου "κράταγαν παρέα".
Αλλη φαση,Ιφιγενεια,Αλεξαντερς,και αλλα .Εξφανιστηκανε πλεον....Ωραιες εποχες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom