Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
να ξερεις πολλοι απο δω μεσα θα την ξεπατωναν και θα την εγλειφαν κιολαςΜόνο στο Bou αποκλειστικά και μόνο!
Η Όλγα πριν από γυμναστική επίδειξη.
![]()

. Άντε έχουμε και να ψηφίσουμε αύριο!
Κούκλα, λες να υπάρχει βιντεάκι?να ξερεις πολλοι απο δω μεσα θα την ξεπατωναν και θα την εγλειφαν κιολας
υ.γ.εχω διαβασει την ιστορια της...απιστευτο που την θεωρουσαν μουναρα εκεινες τις εποχες και σφαχτηκαν παλληκαρια στα ποδια της![]()


ΑΝ υπαρχει φιλος- @baros το εχει στανταρΚούκλα, λες να υπάρχει βιντεάκι?![]()
λες να ειναι υποψηφιος;Τρέχει με τις εκλογές...![]()

Χμμμ.... δεν ξέρω.... λες?λες να ειναι υποψηφιος;![]()


Με ποίο κόμμα κατεβαίνει ,να πάω να τον ψηφίσουμε μην χάσει η Ελλάδα τέτοια λαμπρά μυαλάΤρέχει με τις εκλογές...![]()
Φιλικα στο λεω...πριν πας με τα λουλουδια περνα απο εναν γερμανο να αλλαξεις εταιρια κινητης..Οι μέρες περνούσαν εγώ χαλάρωνα σιγά σιγά . Και την προτελευταία μέρα της άδειας το πρωί εγώ έτρωγα πρωινό. Ενώ η γυναίκα μου ετοιμαζόταν για τη δουλειά. Για άλλη μία φορά ήταν πανέμορφη και σέξυ όπως πάντα. Τότε έτσι όπως έσκυψε να δέσει τα κορδόνια απ τα παπούτσια της. Τουρλώθηκε το κωλαράκι της και φάνηκε λίγο και το στρινγκάκι της. Και τότε η στύση μου επανήλθε κανονικά επιτέλους. Χάρηκα και ανακουφίστικα επιτέλους κάτι καλό. Σχεδίαζα να κάνω έκπληξη στη γυναίκα μου το βράδυ . Θα πήγαινα απ το γυμναστήριο να την πάρω να της πω και τα ευχάριστα. Ενώ πήρα και λουλούδια μιας και είχαμε και την επέτειο του γάμου μας σήμερα. Πήγα απ το γυμναστήριο..
"Λέω δε θα είχε κόσμο και θα ετοιμάζεται να κλείσει" αντιγραφή κειμένου το έχεις γράψει 2 φορές το ίδιο , από κάπου αντιγράφει την ιστορία και βάζει σάλτσεςΜπήκα μέσα στο γυμναστήριο γυρω στης 6 ήταν άδειο .λογικο γιατί το Σάββατο κλείναμε νωρίς. Μπηκα μέσα τα περισσότερα φώτα κλειστά. Λέω δε θα είχε κόσμο και θα ετοιμάζεται να κλείσει αλλά η μουσική ακούγονταν ακόμα. Λέω δε θα είχε κόσμο και θα ετοιμάζεται να κλείσει . Περίμενα λίγο είδα ότι δεν έρχεται και πήγα επάνω. Να τη φωνάξω. Αλλά δεν την βρήκα πουθενά πήγα κάτω ξανά αλλά δεν τη βρήκα. Πήγα στο υπόγειο που είχε περισσότερα βάρη . Αφού κατέβηκα και το υπόγειο ήταν άδειο .
Δε ξέρω, δεν έχω μάθει κάτιΜε ποίο κόμμα κατεβαίνει ,να πάω να τον ψηφίσουμε μην χάσει η Ελλάδα τέτοια λαμπρά μυαλά