Ισχύει αυτό. Καλό θα ήταν να ανοιχτεί μια καρτέλα.Μια καρτελα κριτικων θα βοηθουσε πολυ και την ιδια αλλα και τα μελη πιστευω.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ισχύει αυτό. Καλό θα ήταν να ανοιχτεί μια καρτέλα.Μια καρτελα κριτικων θα βοηθουσε πολυ και την ιδια αλλα και τα μελη πιστευω.
Ισχύει αυτό. Καλό θα ήταν να ανοιχτεί μια καρτέλα.
Ναι εννοείται.Νομίζω ότι θα πρέπει η ίδια να το ζητήσει
Θα το φροντίσωΜια καρτελα κριτικων θα βοηθουσε πολυ και την ιδια αλλα και τα μελη πιστευω.
Σε ευχαριστώ πολύ οπψσ και ολουσ όσους με στηρίζουν... άλλωστε δεν έκρυψαν κ κάτι...εκανα μια βολτα στις σελιδες για να δω κριτικες και επεσα σε καποια σχολια που μπορει να κανουν μεγαλη ζημια στην κοπελα. ομως ως παλιοτερος εδω μεσα ξερω να φιλτραρω,ασε που δε θελει και πολυ μυαλο αλλα ουτε και εμπειρια για να καταλαβεις τι παιζει. τα σχολια αυτα γινονται στοχευμενα ωστε να μειωθει ο ανταγωνισμος. συνηθως εως παντα γινονται σε κοπελες-μελη που το παλευουν μονες τους(ανεξαρτητες),για να τους κανουν ζημια,με συνεπεια να μην εχουν κοσμο. οπως ειπα,δε θελει ουτε εμπειρια ουτε μυαλο να το καταλαβεις αυτο. θελω να ειστε γατοι...
@Ariadnaki τα πραγματα ειναι απλα:Σε ευχαριστώ πολύ οπψσ και ολουσ όσους με στηρίζουν... άλλωστε δεν έκρυψαν κ κάτι...

Πραγματικά@Ariadnaki τα πραγματα ειναι απλα:
1) Οποιος απο εμας εχει συναντησει εσενα (και οποιαδηποτε συναδερφησα σου) εχει σχηματισει αποψη ασχετα απο διαφορες "εξυπναδες" που γραφονται κατα καιρους σε ολα τα νηματα
2) Επισης καμια φορα αυτες οι εξυπναδες απλα κανουν μπαμ απο χιλιομετρα οτι απλα δεν ισχυουν
![]()

Πολυαγαπημένε μου σε ευχαριστώ πολύ!!Απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι σε σχέση με άλλα νήματα και επιθέσεις που έχουν γίνει σε άλλες κοπέλες, το τρομερό επίπεδο και ψυχραιμία που επίδειξε η αριαδνη, κάτι το οποίο την χαρακτηρίζει και την ξεχωρίζει, ανεξάρτητα υπηρεσίες, εμφάνιση ή οτι αλλοβκριτηριο έχει κάνεις για μια κοπέλα
Μπράβο Αριάδνη.
Γλυκάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Πότε θα μασ ερθεισ ;)...μαγκες το μικρο ειναι αστερι! Μια εμπειρια που πρεπει οπωσδηποτε να δοκιμασεις και να να ζησεις! Στα οσα χρονια ειμαι στην γυρα, σπανια βρισκεις τετοιες περιπτωσεις (στην εικονα-κατηγορια που παιζει)!![]()
...Νοεμβριο ελπιζωΓλυκάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Πότε θα μασ ερθεισ ;)

Μοναδικη μου αγάπη μην με ευχαριστείς. Η αλήθεια να λέγεταιΜη ξεχνάτε και σήμερα ωσ πολύ πολύ αργά είμαι διαθεσιμη για εσασ!!!!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πολυαγαπημένε μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Βρε Αντωνη, βρε Αντωνη…Μοναδικη μου αγάπη μην με ευχαριστείς. Η αλήθεια να λέγεται
Δεν την συΝομίζω ότι θα πρέπει η ίδια να το ζητήσει
Φιλε επειδη εισαι λιγο αφελης, οποιος δεν απανταει με επιχειρηματα κατα πασα πιθανοτητα αποδεχεται σιωπηλα τα λεγομενα της αλλης πλευρας και φυσικα δεν εχει σκοπο να βελτιωθει.Απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι σε σχέση με άλλα νήματα και επιθέσεις που έχουν γίνει σε άλλες κοπέλες, το τρομερό επίπεδο και ψυχραιμία που επίδειξε η αριαδνη, κάτι το οποίο την χαρακτηρίζει και την ξεχωρίζει, ανεξάρτητα υπηρεσίες, εμφάνιση ή οτι αλλοβκριτηριο έχει κάνεις για μια κοπέλα
Μπράβο Αριάδνη.
Μακάρι να είναι τυχωδιοχτησα και να μην θέλει να μείνει σε αυτή την δουλειά για πάντα.Δεν την συ
Φιλε επειδη εισαι λιγο αφελης, οποιος δεν απανταει με επιχειρηματα κατα πασα πιθανοτητα αποδεχεται σιωπηλα τα λεγομενα της αλλης πλευρας και φυσικα δεν εχει σκοπο να βελτιωθει.
Ανθρωποι που δεν θελουν να βελτιωθουν μαλλον ειναι τυχοδιωχτες. Για σκεψου το λιγο.
Καλημέρα.
Καμια φωτο επιπλέον παίζει ?
Επίσης , είναι Ελληνίδα;