Νέα

Eurovision 2009

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgospapa
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 880
  • Εμφανίσεις 36K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

papaflik

Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2007
Μηνύματα
375
Κριτικές
2
Like
37
Πόντοι
1
Ξεκινάειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!! κα )υ)λή μας τύχη  :priest: :priest: :priest: :priest: :priest: :priest: :priest:
 

Ntaria

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.213
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16
παιδια πειτε μου λιγο πως ψυφηζουμε απο'δω.. γιατι σε ρωσικο καναλι λενε πως ψυφηζουν απ'τη Ρωσια....
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Στον ημιτελικό ψήφισα με SMS κανονικά.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866

Συνημμένα

  • 3163509120_0e400f5c97.jpg
    3163509120_0e400f5c97.jpg
    16,2 KB · Εμφανίσεις: 87

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Ουκρανία χαλαρά - 2 ψήφοι μαζί με την αδερφή μου. :rockon:
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Ντάρια - είναι νωρίς ακόμα. Μόλις τελειώσει η παρουσίαση των τραγουδιών, θα μας πει στέλνετε SMS στο 54007 και Ε17 ήταν για παράδειγμα η Ουκρανία.

Η Ρωσία θα είναι Ε και κάτι άλλο. ;)
 

Ψωριάρης

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
3.590
Κριτικές
9
Like
25
Πόντοι
16
Κροάτισσες ... μαυροντυμένες ιέρειες του ψωλοδρέπανου .
 

Ntaria

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.213
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16
Ντάρια - είναι νωρίς ακόμα. Μόλις τελειώσει η παρουσίαση των τραγουδιών, θα μας πει στέλνετε SMS στο 54007 και Ε17 ήταν για παράδειγμα η Ουκρανία.

Η Ρωσία θα είναι Ε και κάτι άλλο. ;)
α thx much συτο ηθελα να μαθω.. γιατι σε ρωσικο καναλι λενε πως και που να στειλουν τα SMS απο ρωσια... :-*
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.245
Πόντοι
1.486
Ανεβαίνει.....
 

pepe_le_pew

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.709
Like
0
Πόντοι
16
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIssss
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang:


  την αναποδη σημαια την πηρανε απο την ελληνοφρενεια

  ΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααακη


  Θελει το ΑΧΧΧ του Κακαουνακη το τραγουδι


 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.245
Πόντοι
1.486
Του ξεκουμπώθηκε και το πουκάμισο και πλημμύρισε το Στάδιο..........
 

anestis(1)

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
67
Κριτικές
19
Like
6
Πόντοι
10
Τελειος ο Ρουβας,πιστευω πως αξιζουμε μια καλη θεση αν οχι και την πρωτη!
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Ότι και να λέμε, ο Ρουβάς είναι ότι καλύτερο έχουμε για Eurovision.

Κάθε 2-3 χρόνια πρέπει να πηγαίνει για να παίρνουμε κανα καλό πλασάρισμα.
 

barozo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
401
Κριτικές
32
Like
0
Πόντοι
601
και ο χαρης σιανιδης πρωτος πρωτος στο κοινο με τη γαλανολευκη :jerking:
 

Ntaria

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.213
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16
το κοριτσι απο Μολδαβια μ'αρεισει!!!!!
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom