Το είδα παίχτη.
Τι έγινε με το Νορβηγό? Την είδε φίρμα και το παίζει ιστορία?
Το video όντως είχε άψογη ποιότητα σε HD. :o
Προσωπικά δε μου αρέσουν τα τσιφτετελοανατολίτικα αλλά για Eurovision είναι πιασιάρικο και στάνταρ θα παίζεται πολύ το καλοκαίρι.
Τελικά το προτιμώ από το δικό μας και του μικρού μάγου.
Azərbaycan Respublikası![]()
![]()
![]()
Δεν ξέρω τι λένε στα κανάλια αλλά έχω κανει κάτι σκεψεις και πιστέυω ότι αυτριο θα το πάρει ο Ρουβας.
Και όχι λόγω του τραγουδίου

και να σε κοιτάει στα μάτια...