νικη επι του ολυμπιακου στο μπασκετ και ισοπαλλια στπ ποδοσφαιρο!!η ομαδα επαιξε καλα και κοιταμε να τερματισουμε στην 4η θεση αν και εχουμε σχετικα δυσκολο προγραμμα
οτι και να πω για τον μασει σημερα θα ειναι λιγο . ο σοφο ειχε κατεβασει το κεφαλι γιατι ο νιντζα τον περνουσε σα σταματημενο . κριμα γιατι χαραμιζεται με τα μυαλα που κουβαλαει ο χοντρος. παντως ο γκερσον πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη απατη στο ευρωπαικο μπασκετ. τραγικο κοουτσαρισμα, τον ευχαριστουμε!!!!
Η αληθεια ειναι οτι στο μπασκετ τα βρισκουμε ...σκουρα στο ...καμινι του Αλεξανδρειου...
Ουτε 50 ποντους διαφορα δεν μπορουμε να παρουμε...Απελπισια!!! ;)
Ρε σεις σε λαθος thread ποσταρω τοση ωρα; Ειχα την εντυπωση οτι συνδιαλεγομουν με οπαδους της συμπαθους ομαδος του Αρεως Θεσσαλονικης και οχι με φιλους της ομαδας με σημα το κεφαλι του "τρελλου" αγοριου...Λαθος θα εκανα...Ζητω ταπεινα συγγνωμη,εσφαλα...