Επισκέπτης
νικη επι του ολυμπιακου στο μπασκετ και ισοπαλλια στπ ποδοσφαιρο!!η ομαδα επαιξε καλα και κοιταμε να τερματισουμε στην 4η θεση αν και εχουμε σχετικα δυσκολο προγραμμα

;)

εχουμε απο το ποδοσφαιρο στον πρωτο γυρο!!σου κανει??
παντως εμεις φταιμε που δεν σας ριξαμε 3 τεμαχια στον πρωτο γυρο.....απαραδεκτοι !!