Λόγω ενός αυτοάνοσου,το άγχος μου βγαίνει την επόμενη ημέρα.Υπάρχει κάποια λύση γι αυτό;Καλησπέρα σασ ! Μια δύσκολη μέρα και αγχωτική σαν τη σημερινή,χρειαζόμαστε όλοι στιγμές χαλάρωσης... Για αυτό είμαι εγώ εδώ για εσάς ωσ τισ 5 το πρωί...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
