Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καταλαβα το καβαλησαν το καλαμι και αυτοι..στην odessa πέρσι τα lexus και τα μερσεντές cls ήταν παντού τραπέζι mmpoukala red χυμούς φρουτοσαλάτα στο club ithaka 100 euro
καλα εκανες και τους εβαλες φωτο το διαβατηριο γιατι εδω το σα'ι'τ ειναι γεματο παραδοπιστους!---οπως καταλαβα καλα κανω και δεν παω σε αυτα τα μερη.αφου ειναι γεματο Αραβοτουρκους.εδω οι γκομενες τους κοιταζουν με λυπιση!αν βρουνε βρισκουνε καμια 35αρα χωρισμενη μπορει και 40αρα!και ειναι και ευτυχισμενοι που δε φυγαν αγαμιτοι.παντος οταν ειχα παει Ουκρανια και τους εδειξα Ρωσσικο διαβατηριο και οτι μενω Αγια Πετρουπολη ξετραιλαθηκαν!
δυστηχως ομως το 90% ειναι πληροφωριες απο ασχετους που δεν ξερουν τιποτα γυρω απο το αντηκειμενο ή στην καλητερη περιπτωση εχουν παει Ουκρανια,Μολδαβια ή Ρουμανια πριν απο 10-15 χρονια και νομιζουν οτι ολα ειναι οπως τοτε!---φωτο το διαβατηριο και το διαβατηριο εσωτερικης χρησης ή ταυτοτητα....αξιόπιστες πληροφορίες και μονο κατά την γνώμη μου πρέπει να γράφουμε στο site σύντροφοι
εχεις δικιο!η γνωμη μου ειναι και οτι οι Ρουμανες και οι Μολδαβες ειναι πιο καυλιαρες απο της Ρωσσιδες που ειναι πολυ κρυες.ποια ειναι η γνωμη σου?δημητράκης καλημέρα απλά να κάνουμε τίποτα σωστό εδώ μέσα για το καλο όλων καλός ο χαβαλές αλλα και λίγο ουσία ρε παιδιά
αν ξερεις τη γλωσσα και μετρας και ζεις εκει χρονια δηλαδη εισαι σαν ντοπιος αλλα δεν εχεις τα μειονεκτηματα των Ρουμανων.τοτε πρεπει να σκιζεις!οι ρουμάνες είναι οι καλύτερες γυναίκες για διασκέδαση στα βαλκάνια αλλα μια που τις ερωτεύτηκες δυο σε κατέστρεψαν ολοσχερώς έχουν δει τα ματια μου από το 95 στην ρουμανια το ίδιο σκηνικό σε όλους ξένους ντόπιους περνάς "aκινδινα" όσο τις κοπανάς και έχεις άλλες 3 τότε μονο σε σέβονται δυστυχώς
το να έχεις ρουμάνες a "ετνικι" θέλεις 5000 το μηνα για αυτήν και σίγουρα θα γαμιέται και με άλλον βεβαια a "ετνικι" ρουμάνα σημαίνει χάνεις το μυαλό σου το κορμί σου και ξεχνάς πως σε λένε αλλα το κόστος και υλικό και "σινεστιματικο" ποιος το αντέχει???αν ξερεις τη γλωσσα και μετρας και ζεις εκει χρονια δηλαδη εισαι σαν ντοπιος αλλα δεν εχεις τα μειονεκτηματα των Ρουμανων.τοτε πρεπει να σκιζεις!
Ξέχνα το !εχω ακουσει γυρω στα 20 ευρω ανα μερα ειναι τα ξενοδοχεια