Επί της ουσίας, εύστοχες παρατηρήσεις διαβάζω. Υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα δηλαδή. Η υπεύθυνη του 42 έχει στοχοποιήσει μόνη της τον εαυτό της. Έπρεπε με τους πελάτες να είναι πιο προσεκτική, ευγενική, υπομονετική, όχι απότομη, και να έχει και ανεκτικότητα στη συμπεριφορά της. Λείπουν αυτά, οπότε το αποτέλεσμα είναι κακό. Βασικά, είναι ακατάλληλη για τη θέση. Θα έπρεπε να αντικατασταθεί ήδη. Οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι δεν τους σέβονται, αραιώνουν και εξαφανίζονται, ερημώνει το μαγαζί έτσι. Πώς θα δουλέψουν οι κοπέλες έτσι? Θα σβήσει! Κρίμα γιατί ήταν βαρύ όνομα. Δούλευε με τον κόσμο του. Είναι μεγάλο λάθος να χάνει μια επιχείρηση τον κόσμο της. Τα αφεντικά προφανώς δεν τα προσέχουν αυτά, και αδιαφορούν πλήρως. Αυτό είναι το συμπέρασμα. ΟΚ, είναι η Μαρίνα. Αλλά περιμένουν από μια Μαρίνα να βγάλει το φίδι από την τρύπα? Δεν γίνεται. Α!, και μην έχουμε αυταπάτες ότι θα αντικατασταθεί απόλυτα από το αδελφό 23. Το 23 δεν έχει καλό προσωπικό, είναι μεγάλο, θέλει καλές κοπέλες, και μάλιστα αρκετές. Οι σκάντζες δεν είναι αυτονόητες. Οι πελάτες φεύγουν από το 42, και πάνε αλλού, και όχι στο 23. Και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν.