Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Βάλε και μια προειδοποίηση περιεχομένου, κορίτσι. Είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και δεν θέλει πολύ να μας κοπεί η ανάσα.Ορίστε κάτι στα γρήγορα να μην λέτε οτι σας ξέχασα! Καλό σκ αγόρια![]()
Σε ευχαριστούμε εμείς που μάλλον δεν θα σε συναντήσουμε.... τουλάχιστον εγώ το λέω !!!!!Ορίστε κάτι στα γρήγορα να μην λέτε οτι σας ξέχασα! Καλό σκ αγόρια![]()
Ποτέ μη λες ποτέ τύπε Αίολε!!! Πού ξέρεις;; μπορεί να γίνει κάτι και να αλλάξει το... Κλίμα!!! Παίξε Τζόκερ!!!Σε ευχαριστούμε εμείς που μάλλον δεν θα σε συναντήσουμε.... τουλάχιστον εγώ το λέω !!!!!
είναι πολλά τα λεφτά της ΔΕΗ...φροντιστήρια προφινσεσι....σέρβις αμάξι....αλλά έχεις δίκιο μπορεί να αλλάξει το klima...να με πάρει τηλέφωνο η Άννα και να μου πει μωρό μου σε θέλω ποτέ μπορείςΠοτέ μη λες ποτέ τύπε Αίολε!!! Πού ξέρεις;; μπορεί να γίνει κάτι και να αλλάξει το... Κλίμα!!! Παίξε Τζόκερ!!!
Αυτό αποκλείεται!!! Παίξε Τζόκερ!!!είναι πολλά τα λεφτά της ΔΕΗ...φροντιστήρια προφινσεσι....σέρβις αμάξι....αλλά έχεις δίκιο μπορεί να αλλάξει το klima...να με πάρει τηλέφωνο η Άννα και να μου πει μωρό μου σε θέλω ποτέ μπορείς![]()
Καλά έπαθα πλάκα τώρα...βλέπω ότι έχω ποστ στο νήμα της Άννας...και λέω ...όλα αυτά σε δευτερόλεπτα πριν το ανοίξω ...ωχ θα μου κάνει πρόταση τώρα .....αλλά φίλε μύστη ήταν το δικό σου ποστ.....ναι μάλλον τζόκερ.Αυτό αποκλείεται!!! Παίξε Τζόκερ!!!
Εχω τα θετικά μ κ τα αρνητικά μ όπως όλοι αλλά τον τρόπο μ τον έχω θα πω εγώΚαι φυσικά Άννα διάβασα τις κριτικές από του μύστες ....πρέπει να είσαι πολύ ωραία και το λένε μύστες με χρόνια στο μπου....και μικρή μόνο 24 !!!!
Καρδιά θα πάθω σήμερα....ανοίγω και βλέπω ποστ από εσένα .. πωπωπω...με θέλει λέω ....η τυχερή μου μέρα ....Εχω τα θετικά μ κ τα αρνητικά μ όπως όλοι αλλά τον τρόπο μ τον έχω θα πω εγώ
Σπουδαίο κορμί και κωλος! Μπράβο Άννα!Ορίστε κάτι στα γρήγορα να μην λέτε οτι σας ξέχασα! Καλό σκ αγόρια![]()
Εχει κάποια σημασία?Αυτό το σώμα το έχεις χωρίς γυμναστική;
Εμένα μ αρέσει πάντως δίνει ενα ελαφρύ κλίμα στην όλη φάση
Εχω ξαναπει πάνω απο μια φορά ηταν καταχωρημένη αγγελία φίλης π μ παραχώρησε κ έκανα δικιά. Αν ήμουν στο χωρο εδώ κ πέντε χρόνια σίγουρα κάποιος συναγωνιστης σας θα με είχε ξετρυπωσει κ θα είχε ενημερώσει δεν νομίζεις?Άννα στο κανεσεχ εγγραφή πριν 5 χρόνια ....και εσύ πολύ παλιά είσαι εκεί....μια φωτογραφία σου εκεί είναι θεεικη....δεν έχει ουσια να πω ποιοα αλλά είσαι πολύ καύλα σε αυτή την φωτογραφία
Όχι απλά θυμάμαι είχες πει δεν γυμνάζεσαι κ μου έκανε εντύπωση πόσο ωραίο είναι.. εγω για καλό το είπα απλά οκΕχει κάποια σημασία?
Με θέλεις να κατεβω σε τίποτα αγώνες?
Μπορεί να εισουν στο σάιτ χωρίς αγγελία....να παρατηρήσεις τι γίνεται ...και να μπαίνεις μια στο τόσο ....δεν είπα ότι έβαζες αγγελία....και εγώ χρόνια είμαι εκεί χωρίς αγγελία να βλέπω τι παίζει....Εχω ξαναπει πάνω απο μια φορά ηταν καταχωρημένη αγγελία φίλης π μ παραχώρησε κ έκανα δικιά. Αν ήμουν στο χωρο εδώ κ πέντε χρόνια σίγουρα κάποιος συναγωνιστης σας θα με είχε ξετρυπωσει κ θα είχε ενημερώσει δεν νομίζεις?
Ναι μωρέ κ γω χαβαλεδιαρικα απάντησαΌχι απλά θυμάμαι είχες πει δεν γυμνάζεσαι κ μου έκανε εντύπωση πόσο ωραίο είναι.. εγω για καλό το είπα απλά οκ