theScientist
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 276
- Κριτικές
- 1
- Like
- 220
- Πόντοι
- 1
Ένα μαγαζί Απλό Bar στο Νέο Κόσμο το έχει επισκεφτεί κανένας πρόσφατα; Διάβασα παλαιότερα στο forum οτι δεν αξίζει. Τι φάση είναι;
Ένα μαγαζί Απλό Bar στο Νέο Κόσμο το έχει επισκεφτεί κανένας πρόσφατα; Διάβασα παλαιότερα στο forum οτι δεν αξίζει. Τι φάση είναι;
Φιλε συμφωνω για Πατριτσια πολυ καλο κομματι. Τωρα για το παραπανω εχεις την απολυτη υπστηριξη πιστευω ολοων των μελων του νηματος και δυστυχως ρουφιανοι υπαρχουν παντου και ξευτιλισμενοι. Ολοι υποψιαζομαστε ποιο νοπανομου το εκανε αυτο. Αλλα οπως ελεγε και ο γιγαντας Φιοντορ Ντοστογιεφσκυ "Η ηλιθιοτηατ θα επρεπε να ειναι ποινικο αδικημα"Μασαζονμάχε για Κάβο τα έχουμε ξαναπεί - ούτε για πλάκα δε μπαίνεις μέσα, πιο καλά θα περάσεις σε συμβατικό μπαρ και θα δώσεις και πολύ λιγότερα.
Δεν ξέρω τώρα τι θα γίνει με τα μαγαζιά, λογικά θα κλείσουν για λίγο, λέω μετά να πάω La Luna που μου πέφτει και πιο κοντά.
KISS - σίγουρα θα παίζουν σκηνικά αλλά τα "κορίτσια" είναι πολύ μεγάλα σε ηλικία ακόμη και για μιλφάκηδες. Νομίζω το μαγαζί αυτό πρέπει να αλλάξει ρόστερ, την τελευταία φορά που πήγα μεσάνυχτα Παρασκευή δεν είχε ούτε ένα πελάτη.
Για σένα που έχεις απορίες με το αν γαμάς σε στριπτιτζάδικα έχω γαμήσει το 2019 στο Athens Queens στο Μπουρνάζι. Ψάξε τις κριτικές στο μαγαζί, δε γαμιούνται όλες αλλά αν θες να ζήσεις την εμπειρία έχει και πολύ δυνατά κομμάτια. Εγώ είχα πάρει μία Άννα από Ρουμανία ,τρομερό βυζί, ψηλή ,δυναμίτης αλλά έχει φύγει από το μαγαζί, ίσως και από Αθήνα.
Βασικά μέχρι 12 τη νύχτα δουλεύουν?Καλησπέρα, σκέφτομαι να πάω σήμερα λαλουνα ή χαλαρά, θα είναι ανοιχτά μετά τις 19:00;
Kalytera me maska gia senaΜαγκες ερωτηση - στα κωλομπαρα πλεον πρεπει να εισαι με μασκα? Ημουν εξωτερικο μερικα χρονια και η τελευταια φορα που πηγα σε μπαρ εδω παιζει να ηταν το 10, και θα ηθελα να γνωρισω λιγο την φαση ξανα αλλα σκεφτομαι οτι θα πνιγομαι με μασκα μεσα... τι παιζει πλεον?
Μαγκες ερωτηση - στα κωλομπαρα πλεον πρεπει να εισαι με μασκα? Ημουν εξωτερικο μερικα χρονια και η τελευταια φορα που πηγα σε μπαρ εδω παιζει να ηταν το 10, και θα ηθελα να γνωρισω λιγο την φαση ξανα αλλα σκεφτομαι οτι θα πνιγομαι με μασκα μεσα... τι παιζει πλεον?
Συναγωνιστή τελευταία φορά που είχα πάει λατινα μια ήταν δεν θυμάμαι όνομα αλλά είναι παλιά καραβάνα εκεί... Οι άλλες ήταν η μία Ελληνίδα χοντρουλα και 2 ανατολικού μπλοκ....Στον Σκορπιό, στη Νοταρά στην Τρούμπα έχει πάει κανείς τώρα τελευταία; Αν ναι ας μου γράψει αν θέλει αν είχε Λατινοαμερικάνες εργαζόμενες και αν ναι ποιες. (Εδώ ή σε μήνυμα)
Ευχαριστώ φίλε, αν είναι αυτή που φαντάζομαι θα πρέπει να το επισκεφθώ σύντομα.Συναγωνιστή τελευταία φορά που είχα πάει λατινα μια ήταν δεν θυμάμαι όνομα αλλά είναι παλιά καραβάνα εκεί... Οι άλλες ήταν η μία Ελληνίδα χοντρουλα και 2 ανατολικού μπλοκ....
Αυτή είναι!!!!!! Τελευταίο τραπέζι Σαμπανιτσα και......Ευχαριστώ φίλε, αν είναι αυτή που φαντάζομαι θα πρέπει να το επισκεφθώ σύντομα.
Παίδες την καλημέρα μου μετά από πολύ - πολύ καιρό... Με το άτυπο λοκ ντάουν μετά τα Χριστούγεννα όπου εξανάγκασε πολλά μαγαζιά να κλείσουν γενικώς και άλλα να δουλεύουν ώρες που εμείς οι παλιότεροι δεν πάμε ούτε γι' αστείο είχα ξενερώσει και δεν έμπαινα καν στο site, πρώτη φορά απόψε και έχει πάει 6:30 το πρωί κι ακόμα να συμμαζέψω τα PMs που μου έχετε στείλει, ευτυχώς τα κατάφερα και απάντησα σε όλους σας. Από εδώ και πέρα προσωπικά σκοπεύω να επαναδραστηριοποιηθώ και θα ανταλλάσουμε από εδώ τις εμπειρίες μας, μια Τάνια και μια Φλώρα στο "Χαλαρά" θα τις χτυπήσω σίγουρα μετά από καιρό, ήδη μέσα στις γιορτές σκόπευα να το κάνω αλλά πού... Μια ερώτηση μόνο σε όποιον γνωρίζει με τον Γκολέμη πιο πιθανό απ' όλους να μου απαντήσει, σήμερα λέω να πάω για "ζέσταμα" πριν από κανένα "Χαλαρά" σε ένα μπαράκι ονόματι "Έψιλον" στο Ίλιον που δουλεύει μια κοπέλα που ξέρω από παλιά, γίνεται τίποτα βρώμικο εκεί - έστω χαμούρεμα - ή είναι εντελώς κερασματάδικο - πυρφοράδικο; Αν είναι να πιω μόνο ένα ποτό και να την κάνω μετά για "άλλες πολιτείες"
Είπαμε, στο "La luna" είμαι persona non grata, άλλοι θα σας ενημερώνουν γι' αυτό το μαγαζίΤυπε θα σου έλεγα εγώ αλλά δεν γνωρίζω.
Τσέκαρε και μια Λαλουνα έχει καλά κομμάτια. Εκτός κ αν ήρθε κανα νέο γκομενακι στο Χαλαρά.