Δες λιγο τα μνμ του και θα καταλαβεις κι αλλα. Σε αλλη εγραφε νυχτα μερα.η αλήθεια είναι οτι πολύ ασχοληθήκαμε με κάποιον σαν του λόγου σου που δεν έχει συνεισφέρει τίποτα στο forum.
Η μόνη φορά που έκανες αισθητή την παρουσία σου εδώ μέσα είναι που κλαιγόσουν σαν μικρό παιδάκι ότι σε ενόχλησε κάποιος απο την Μαρία την Μολδαβή, τότε βέβαια δεν σε είδα οι παρτίδες με τους προμότορες που είχες ανοίξει να τις λύσεις με pm.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).



αυτος αλπουλα πουλα 