Λεπτομέρειες αξιολόγησης
5.5 2 10
Call-Girls
14269
Γενική βαθμολογία
5.8
Εμφάνιση (πρόσωπο)
8.0
Εμφάνιση (σώμα)
8.0
Γενική συμπεριφορά
6.0
Επικοινωνία
5.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
3.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
Αν με ρωτήσει κάποιος τι γινώμη έχεις για τις Λατίνες εσκορτ,θα του ελεγα ότι στις αρχές είχα μια προκατάληψη αλλά στην πορεία επειδή με μερικές έχω περάσει όμορφα ,άλλαξα άποψη προς το καλύτερο ..
Γενικά είναι σαν να παίζεις τζόκερ .. "και αν σου κάτσει"?
Κλείνω την κοπέλα ,ήθελα να την κλείσω από το προηγούμενο γραφείο που δούλευε αλλά εκεί δούλευε η Ρωξάνα με την Ελίνα και δεν μπορούσα να αντισταθώ .
Η Bianca είναι ένα πανέμορφο κορίτσι , πιτσιρίκα , οι φωτογραφίες που έχει είναι ακριβέστατες ,ειδικά αυτές που είναι selfie .
Έρχεται στο ξενοδοχείο , ένα 15λεπτο πιο νωρίς ,με το που την βλέπω ,ενώ είχα δει την ηλικία της μου φάνηκε μικρότερη .
Με τις πιτσιρίκες πάντα μου έρχεται ένα μάγκωμα του στυλ ..."που πας ρε καραμητρο "..
Με μερικές έχω περάσει βέβαια υπέροχα . Τέλος πάντων .
Αγγλικά ,βγάζεις μια άκρη ,ωραίο σώμα ,πιπινατο , πολύ καλή δουλειά στο στήθος .
Εγώ που είμαι κ κάποιας ηλικίας ,το παραμύθι το χρειάζομαι ,τα πρώτα λεπτά παίζουν καθοριστικό ρόλο .
Και λόγω χαρακτήρα δεν είμαι κ ο πλέον ειδικός να γυρίσω το παιχνίδι .. μειονέκτημα .
Ξαπλώνει δίπλα μου ,είχε μια απάθεια , σταυρωμένα χέρια και περίμενε .
Για να μην γράψω και πολλά ,το ραντεβού ενώ είχε από όλα , φιλιά πολλά, χωρίς γλώσσα , αλλά όμορφα , αρέσκεται νομίζω στην στοματική περιποίηση ,μπορεί να γλείφεις με τις ώρες κ δάκτυλο αν θέλεις δίχως πρόβλημα , δεν άκουσα ούτε ένα αχ .. απολύτως τίποτα .
Κλειστά μάτια ,όταν τα άνοιγε κοίταζε το ταβάνι,σταυρωμένα χέρια ,ούτε να σε αγκαλιάσει , απολύτως τίποτα ..Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν γουστάρει , κ αυτό με έριξε ..μπλόκαρα εντελώς , ο μικρός τίποτα .
Έκανα ότι έκανα , στοματικό εκ μέρους της ,αλλά δεν ...
Κάποια στιγμή της λέω ευγενικά ,αν θέλει μπορεί να φύγει ,είχε περάσει ένα μισάωρο , όχι μου λέει .
Εκεί είδα ότι ξαφνιάστηκε κάπως ,κ άπλωσε το χέρι της για πρώτη φορά να χαιδεψει .
Άρχισε τα φιλιά να τα δίνει λίγο πιο αισθησιακά ,εκεί είπα ότι γυρίζουμε ,ο μικρός είχε μια ανόρθωση αλλά μέχρι να βάλει τα τζελ της , μην είδατε τον Παναη .
Πέρασε η ώρα τελικά ,έκατσε κ λίγο παραπάνω νομίζω ..
Παρόλα αυτά πάντα δίνω τις κοπέλες κάποια ελαφρυντικά ,δεν μπορεί με όλους να αποδίδουν το ίδιο . Μπορεί να μην με γούσταρε..απολύτως σεβαστό για μένα .
Δεν θέλω να αδικήσω το κορίτσι ,είναι όμορφη ,ευγενέστατη ,πεντακάθαρη αλλά με μένα εντελώς απαθής .
Η πλάκα είναι ότι είχα σχεδόν κλείσει ραντεβού με κοπέλα από διπλανό γραφείο κ τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη ..
Αν την προτείνω ,παραδόξως θα σας πω ,γιατί όχι .
Σίγουρα πολλοί θα περάσουν καλά μαζί της , είναι πιτσιρίκι ,που ίσως κ να μπλόκαρα εγώ λίγο , θα μπορούσα να επιμείνω παραπάνω ..
Γενικά είναι σαν να παίζεις τζόκερ .. "και αν σου κάτσει"?
Κλείνω την κοπέλα ,ήθελα να την κλείσω από το προηγούμενο γραφείο που δούλευε αλλά εκεί δούλευε η Ρωξάνα με την Ελίνα και δεν μπορούσα να αντισταθώ .
Η Bianca είναι ένα πανέμορφο κορίτσι , πιτσιρίκα , οι φωτογραφίες που έχει είναι ακριβέστατες ,ειδικά αυτές που είναι selfie .
Έρχεται στο ξενοδοχείο , ένα 15λεπτο πιο νωρίς ,με το που την βλέπω ,ενώ είχα δει την ηλικία της μου φάνηκε μικρότερη .
Με τις πιτσιρίκες πάντα μου έρχεται ένα μάγκωμα του στυλ ..."που πας ρε καραμητρο "..
Με μερικές έχω περάσει βέβαια υπέροχα . Τέλος πάντων .
Αγγλικά ,βγάζεις μια άκρη ,ωραίο σώμα ,πιπινατο , πολύ καλή δουλειά στο στήθος .
Εγώ που είμαι κ κάποιας ηλικίας ,το παραμύθι το χρειάζομαι ,τα πρώτα λεπτά παίζουν καθοριστικό ρόλο .
Και λόγω χαρακτήρα δεν είμαι κ ο πλέον ειδικός να γυρίσω το παιχνίδι .. μειονέκτημα .
Ξαπλώνει δίπλα μου ,είχε μια απάθεια , σταυρωμένα χέρια και περίμενε .
Για να μην γράψω και πολλά ,το ραντεβού ενώ είχε από όλα , φιλιά πολλά, χωρίς γλώσσα , αλλά όμορφα , αρέσκεται νομίζω στην στοματική περιποίηση ,μπορεί να γλείφεις με τις ώρες κ δάκτυλο αν θέλεις δίχως πρόβλημα , δεν άκουσα ούτε ένα αχ .. απολύτως τίποτα .
Κλειστά μάτια ,όταν τα άνοιγε κοίταζε το ταβάνι,σταυρωμένα χέρια ,ούτε να σε αγκαλιάσει , απολύτως τίποτα ..Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν γουστάρει , κ αυτό με έριξε ..μπλόκαρα εντελώς , ο μικρός τίποτα .
Έκανα ότι έκανα , στοματικό εκ μέρους της ,αλλά δεν ...
Κάποια στιγμή της λέω ευγενικά ,αν θέλει μπορεί να φύγει ,είχε περάσει ένα μισάωρο , όχι μου λέει .
Εκεί είδα ότι ξαφνιάστηκε κάπως ,κ άπλωσε το χέρι της για πρώτη φορά να χαιδεψει .
Άρχισε τα φιλιά να τα δίνει λίγο πιο αισθησιακά ,εκεί είπα ότι γυρίζουμε ,ο μικρός είχε μια ανόρθωση αλλά μέχρι να βάλει τα τζελ της , μην είδατε τον Παναη .
Πέρασε η ώρα τελικά ,έκατσε κ λίγο παραπάνω νομίζω ..
Παρόλα αυτά πάντα δίνω τις κοπέλες κάποια ελαφρυντικά ,δεν μπορεί με όλους να αποδίδουν το ίδιο . Μπορεί να μην με γούσταρε..απολύτως σεβαστό για μένα .
Δεν θέλω να αδικήσω το κορίτσι ,είναι όμορφη ,ευγενέστατη ,πεντακάθαρη αλλά με μένα εντελώς απαθής .
Η πλάκα είναι ότι είχα σχεδόν κλείσει ραντεβού με κοπέλα από διπλανό γραφείο κ τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη ..
Αν την προτείνω ,παραδόξως θα σας πω ,γιατί όχι .
Σίγουρα πολλοί θα περάσουν καλά μαζί της , είναι πιτσιρίκι ,που ίσως κ να μπλόκαρα εγώ λίγο , θα μπορούσα να επιμείνω παραπάνω ..
Πληροφορίες Συνάντησης
Διάρκεια
1 ώρα
Στο χώρο μου
Κόστος
170€
Πόλη συνάντησης
Αθήνα
Συμπεριφορά γραφείου
Καλή
Τήρηση υπηρεσιών
Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν:
Ακριβέστατες
Φιλί
Χωρίς γλώσσα
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Θα την ξανασυναντούσες;
Όχι
Σχόλια
7 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 7
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
7 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 7

πηγαινες γυρευοντας γραφει ο αλλος απο κατω...
ναι ρε γυρευοντας θα παμε , σιγα μην κατσουμε να πηδαμε μιλφαρες ή να περιμενουμε ποτε θα πεθανουμε βλεποντας τηλεοραση....
αδραξτε τη μερα ρε γκαβλιαρηδες,μια γαμημενη ζωη την εχουμε να ουμε....
Υπάρχει και περίπτωση η πιτσιρίκα να σου φερθεί με αγάπη κ προδερμ .μου έχει τύχει και αυτό ..
Με την Bianca απλά δεν μας έκατσε ...
Μπορεί να φταίω και εγώ ,αν κάτι μου στραβωσει απο την αρχή , δύσκολα το γυρίζω , δεν επιμένω και αφήνω η συνάντηση να πάρει τον δρόμο του
Ίσως να έχω καλομάθει κιόλας ..
Χρειάζονται όμως και τέτοια ραντεβού ..οποίος μου πει ότι σε όλα τα ραντεβού περνάει καλά , δεν θα τον πιστέψω.
"Παππουληδες"...