Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.6 4 10
Call-Girls
25353
Γενική βαθμολογία
7.0
Εμφάνιση (πρόσωπο)
7.0
Εμφάνιση (σώμα)
7.0
Γενική συμπεριφορά
7.0
Επικοινωνία
7.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Καλησπέρα σε όλους σας
Όπου 7ρι βάζω 10ρι αλλά δεν με αφήνει
Εισαγωγή γενικά & άσχετο με το μωρό!
Τώρα που είναι αρχή και δεν τα έχω ισοπεδώσει όλα, θα σας γράψω την σκέψη μου με την καρδιά μου
Καοιος μου είπε πως όταν δεν περνάω καλά με ένα εσκορτ ίσως είναι καλύτερο να μην κάνω σχολιασμό ώστε να μην της κόψω την δουλειά.
Σας γράφω ειλικρινά. Παντού πρέπει να υπάρχει αξιολόγησή. Γιατί μόνο έτσι δεν πέφτεις θύμα να ξοδεύεις τα λεφτά σου σε φόλες. Φόλες θα φας αλλά εάν μπορείς να επιλέξεις κάτι άλλο γιατί να μην πας σε κάτι άλλο.
Κάποιες κοπέλες κάνουν αυτή τη σιχαμένη δουλειά από ανάγκη. Το ξέρω το κατανοώ, τις θαυμάζω και μπράβο τους.
Κάποιες ωστόσο το κάνουν από κέφι. Από βίτσια. Γιατί γουστάρουν. Γιατί είναι κι αυτός ένας τρόπος να γυρίσεις τον κόσμο και να βγάλεις "εύκολο" χρήμα.
Οι πρώτες παρα τους κινδύνους έχουν ανάγκη να μεγαλώσουν οικογένειες.
Τις δεύτερες δεν τις λυπάμαι καθόλου.
Να μου πεις, πως ξερεις γιατί το κάνει η κάθε μία. Δεν το ξέρω, αλλά την κόβεις την κατάσταση
Από την άλλη είμαστε κι όλοι εμείς οι πελάτες, εθισμένοι στο μουνι..
Κάποιος στερείται κάτι άλλο για να πάει να γαμησει και κάποιοι το κάνουν από χόμπι, βίτσιο γιατί τους περισσεύουν πολλά.
Τα ίδια κορίτσια σε άλλες χώρες τύπου Παρίσι ή Βαρκελώνη (καλά στο dubai έχει ξεφύγει η φάση) , μπορεί να χρεώνουν πολλαπλάσια ( από εμπειρία παλαιότερων αμαρτιών μου, στην Ελλάδα έρχονται τα απόνερα κι όχι τα τοπ μοντέλα ή έστω και τα πιο φτηνά) Στην Ελλάδα εάν περάσει κάνα εξαιρετικό στα 10 πάλι καλά να λέμε... (για τα πρακτορεία μιλάω κυρίως αλλά και οι ανεξάρτητες δεν είναι και τοπ)
Τώρα να μου πεις άλλο 150 άλλο 250 άλλο 600 ανά ώρα.. Κι άλλο 2.000 την ημέρα.. Κτλ.. Τα καλά πάνε στα λεφτά. Αν τώρα εμείς περιμένουμε με 150 να μας φέρουν την Μόνικα μπελουτσι στα νιάτα της ε βάλτε καμία τσόντα και κάντε το ζελατίνα ??
Αυτά τα παραπάνω με κάνουν να λέω ότι πρέπει όλοι να κάνουμε αξιολόγησή...
Κάντε κριτικές για να σώσουμε κάνα φράγκο, τι να σώσουμε δηλαδή που θα το δώσουμε σε κάποια άλλη. Αλλά κάντε κριτικές όχι στις κριτικές των άλλων αλλά στις εμπειρίες της δικές σας μπας και βελτιωθεί η ποιότητα γενικά. Όσο γαμαμε ότι μας φέρνουν, ε αυτή την ποιότητα θα μας φέρνουν. Τα πρακτορεία ανακυκλώνουν τις ίδιες κ τις ίδιες. Εντάξει φτάνει..
Τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα. Φεύγω νεξτ γουικ για Βαρκελώνη.. Εκεί έχει ότι θέλεις κι όσο το βαστάει η τσέπη σου, τα ίδια και στο Παρίσι αλλά έχω πάει 10 φορές.. Έλεγα να πάω βόρεια αλλά δεν το έχω με τα κρύα.. Ελπίζω να επιστρέψω όρθιος κι όχι ανάσκελα ??
Πάμε τώρα στο καλό.. Ήμουν μεταξύ ιντεπενταντ και του πιο ακριβού εσκορτ από πρακτορείο. Έκλεισα λοιπόν την Alice κι. Επειδή υπάρχει μόνο μία κριτική την οποία μου βγήκαν τα μάτια να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής, την επέλεξα από περιέργεια αλλά και από την "λάμψη" της νιότης της..!
Παίδες. Δεν μπορεί να είναι εδώ 6 ημέρες και κανένας να μην βρήκε κάτι το θετικό να σχολιάσει..
Να μου πεις με 250 ξεκινάμε συν 30 στο στόμα συν 50 το μοτέλ πάει το 350ρι... Οκ αλλά σίγουρα κάποιοι έχουν δοκιμάσει. Ένας έγραψε και ξεχάσαμε τα ελληνικά μας..
Φυσικά τα γούστα μπορεί να διαφέρουν. Εδώ άφησα όλα τα ταμπού κι απελευθέρωωθηκα. Ήρθε ντυμένη λίγο κάπως αντικαβλωτικα (έλεγα μέσα μου μαλακια έκανα, ΑΜ ΔΕ) με το βγάζει το πανωφορι σκάει ένα μπλουζάκι χωρίς bra, κολλητό έτσι ώστε να διαγράφονται οι ρόγες του νεανικού μικρού στήθους της..
Είχα κλείσει 3 ωρο. Δεν ξέρω από τις φώτο με είχε φτιάξει άσχημα (κι αναρωτιέμαι γιατί δεν έκλεισα 12 ωρο) Είπαμε έρχομαι από νησί που εκεί βλέπουμε κωλους και βιζια μόνο την σεζόν (τον χειμώνα εάν δεν πάω σε κάνα τουρ στην Ευρώπη βλέπω μόνο πρόβατα, κατσίκες και εργάτες ??) οπότε χωρισμένος πλέον τα καίω κι έχουμε μέλλον ακόμα..
Πάνε τα ταμπού, οι προφυλάξεις και το γλύψιμο πήγε σύννεφο.. Ότι είναι να γίνει θα γίνει.. Σάμπως στην ηλικία μου τι να φοβηθώ, αν δεν πάω από ποτό, θα πάω από κάπνισμα, είτε από τα κοψίδια, οπότε ας πάω κι ευχαριστημένος
Ένα θα πω, αν σας περισσεύουν 280 κάντε μια βόλτα αξίζει τον κόπο. Όχι δεν είναι πορνο σταρ, όχι δεν θα στον καταπιεί μέχρι το λαρύγγι. Είναι ένα πετιτ, νεαρό κορίτσι, καθαρο, που αν της δώσεις χάδια και φιλιά θα περάσεις όμορφα. Αυτά εμένα μου αρέσουν. Εάν τώρα ψάχνεται για κατάσταση Elisabeth μια ήταν έφυγε κι ελπίζουμε να ξαναέρθει μια τέτοια ή παρόμοια.. Την Elisabeth την αδίκησε το σύστημα αξιολόγησης του νέου εγγεγραμμένου 10ρι δαγκωτό μην πω 11ρι
Στο διαταυτα :Νεανικό μπουμπούκι, καραμέλα στο στόμα.. Δεν ειναι έμπειρη αλλά είχα πολύ χρόνο μπροστά μου για ερεθισμους γιατί με το έμεινε χωρίς τίποτα έμεινα κάγκελο. Τόσο σφιχτό κορμί καιρό είχα να δαγκώσω.. Πεντακάθαρη και φαινόταν ότι είναι νέα στο επάγγελμα.. Αν της δώσεις χρόνο μαθαίνει.
Χάνονται τέτοια μωρά ρε φίλε ως εσκορτς, έχω δει και καλύτερα βέβαια ως νέες στο επάγγελμα. Η λαχτάρα για το χρήμα δυστυχώς μας χαλάει όλους
Λεπτομέρειες δεν χρειάζονται... Παει όποιος πάει κάνει ότι κάνει δεν χρειάζεται να ξέρουμε. Τα ίδια κάνουμε όλοι ? Αν σας αρέσει αυτό το στιλ gfe πετιτ χαδακια πάτε. Αν Βέβαια την βρείτε γιατί με βλέπω συχνά μαζί της ??
10 ρι δαγκωτό όχι για πορνο καταστάσεις..
Καλή συνέχεια σε όλους
Όπου 7ρι βάζω 10ρι αλλά δεν με αφήνει
Εισαγωγή γενικά & άσχετο με το μωρό!
Τώρα που είναι αρχή και δεν τα έχω ισοπεδώσει όλα, θα σας γράψω την σκέψη μου με την καρδιά μου
Καοιος μου είπε πως όταν δεν περνάω καλά με ένα εσκορτ ίσως είναι καλύτερο να μην κάνω σχολιασμό ώστε να μην της κόψω την δουλειά.
Σας γράφω ειλικρινά. Παντού πρέπει να υπάρχει αξιολόγησή. Γιατί μόνο έτσι δεν πέφτεις θύμα να ξοδεύεις τα λεφτά σου σε φόλες. Φόλες θα φας αλλά εάν μπορείς να επιλέξεις κάτι άλλο γιατί να μην πας σε κάτι άλλο.
Κάποιες κοπέλες κάνουν αυτή τη σιχαμένη δουλειά από ανάγκη. Το ξέρω το κατανοώ, τις θαυμάζω και μπράβο τους.
Κάποιες ωστόσο το κάνουν από κέφι. Από βίτσια. Γιατί γουστάρουν. Γιατί είναι κι αυτός ένας τρόπος να γυρίσεις τον κόσμο και να βγάλεις "εύκολο" χρήμα.
Οι πρώτες παρα τους κινδύνους έχουν ανάγκη να μεγαλώσουν οικογένειες.
Τις δεύτερες δεν τις λυπάμαι καθόλου.
Να μου πεις, πως ξερεις γιατί το κάνει η κάθε μία. Δεν το ξέρω, αλλά την κόβεις την κατάσταση
Από την άλλη είμαστε κι όλοι εμείς οι πελάτες, εθισμένοι στο μουνι..
Κάποιος στερείται κάτι άλλο για να πάει να γαμησει και κάποιοι το κάνουν από χόμπι, βίτσιο γιατί τους περισσεύουν πολλά.
Τα ίδια κορίτσια σε άλλες χώρες τύπου Παρίσι ή Βαρκελώνη (καλά στο dubai έχει ξεφύγει η φάση) , μπορεί να χρεώνουν πολλαπλάσια ( από εμπειρία παλαιότερων αμαρτιών μου, στην Ελλάδα έρχονται τα απόνερα κι όχι τα τοπ μοντέλα ή έστω και τα πιο φτηνά) Στην Ελλάδα εάν περάσει κάνα εξαιρετικό στα 10 πάλι καλά να λέμε... (για τα πρακτορεία μιλάω κυρίως αλλά και οι ανεξάρτητες δεν είναι και τοπ)
Τώρα να μου πεις άλλο 150 άλλο 250 άλλο 600 ανά ώρα.. Κι άλλο 2.000 την ημέρα.. Κτλ.. Τα καλά πάνε στα λεφτά. Αν τώρα εμείς περιμένουμε με 150 να μας φέρουν την Μόνικα μπελουτσι στα νιάτα της ε βάλτε καμία τσόντα και κάντε το ζελατίνα ??
Αυτά τα παραπάνω με κάνουν να λέω ότι πρέπει όλοι να κάνουμε αξιολόγησή...
Κάντε κριτικές για να σώσουμε κάνα φράγκο, τι να σώσουμε δηλαδή που θα το δώσουμε σε κάποια άλλη. Αλλά κάντε κριτικές όχι στις κριτικές των άλλων αλλά στις εμπειρίες της δικές σας μπας και βελτιωθεί η ποιότητα γενικά. Όσο γαμαμε ότι μας φέρνουν, ε αυτή την ποιότητα θα μας φέρνουν. Τα πρακτορεία ανακυκλώνουν τις ίδιες κ τις ίδιες. Εντάξει φτάνει..
Τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα. Φεύγω νεξτ γουικ για Βαρκελώνη.. Εκεί έχει ότι θέλεις κι όσο το βαστάει η τσέπη σου, τα ίδια και στο Παρίσι αλλά έχω πάει 10 φορές.. Έλεγα να πάω βόρεια αλλά δεν το έχω με τα κρύα.. Ελπίζω να επιστρέψω όρθιος κι όχι ανάσκελα ??
Πάμε τώρα στο καλό.. Ήμουν μεταξύ ιντεπενταντ και του πιο ακριβού εσκορτ από πρακτορείο. Έκλεισα λοιπόν την Alice κι. Επειδή υπάρχει μόνο μία κριτική την οποία μου βγήκαν τα μάτια να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής, την επέλεξα από περιέργεια αλλά και από την "λάμψη" της νιότης της..!
Παίδες. Δεν μπορεί να είναι εδώ 6 ημέρες και κανένας να μην βρήκε κάτι το θετικό να σχολιάσει..
Να μου πεις με 250 ξεκινάμε συν 30 στο στόμα συν 50 το μοτέλ πάει το 350ρι... Οκ αλλά σίγουρα κάποιοι έχουν δοκιμάσει. Ένας έγραψε και ξεχάσαμε τα ελληνικά μας..
Φυσικά τα γούστα μπορεί να διαφέρουν. Εδώ άφησα όλα τα ταμπού κι απελευθέρωωθηκα. Ήρθε ντυμένη λίγο κάπως αντικαβλωτικα (έλεγα μέσα μου μαλακια έκανα, ΑΜ ΔΕ) με το βγάζει το πανωφορι σκάει ένα μπλουζάκι χωρίς bra, κολλητό έτσι ώστε να διαγράφονται οι ρόγες του νεανικού μικρού στήθους της..
Είχα κλείσει 3 ωρο. Δεν ξέρω από τις φώτο με είχε φτιάξει άσχημα (κι αναρωτιέμαι γιατί δεν έκλεισα 12 ωρο) Είπαμε έρχομαι από νησί που εκεί βλέπουμε κωλους και βιζια μόνο την σεζόν (τον χειμώνα εάν δεν πάω σε κάνα τουρ στην Ευρώπη βλέπω μόνο πρόβατα, κατσίκες και εργάτες ??) οπότε χωρισμένος πλέον τα καίω κι έχουμε μέλλον ακόμα..
Πάνε τα ταμπού, οι προφυλάξεις και το γλύψιμο πήγε σύννεφο.. Ότι είναι να γίνει θα γίνει.. Σάμπως στην ηλικία μου τι να φοβηθώ, αν δεν πάω από ποτό, θα πάω από κάπνισμα, είτε από τα κοψίδια, οπότε ας πάω κι ευχαριστημένος
Ένα θα πω, αν σας περισσεύουν 280 κάντε μια βόλτα αξίζει τον κόπο. Όχι δεν είναι πορνο σταρ, όχι δεν θα στον καταπιεί μέχρι το λαρύγγι. Είναι ένα πετιτ, νεαρό κορίτσι, καθαρο, που αν της δώσεις χάδια και φιλιά θα περάσεις όμορφα. Αυτά εμένα μου αρέσουν. Εάν τώρα ψάχνεται για κατάσταση Elisabeth μια ήταν έφυγε κι ελπίζουμε να ξαναέρθει μια τέτοια ή παρόμοια.. Την Elisabeth την αδίκησε το σύστημα αξιολόγησης του νέου εγγεγραμμένου 10ρι δαγκωτό μην πω 11ρι
Στο διαταυτα :Νεανικό μπουμπούκι, καραμέλα στο στόμα.. Δεν ειναι έμπειρη αλλά είχα πολύ χρόνο μπροστά μου για ερεθισμους γιατί με το έμεινε χωρίς τίποτα έμεινα κάγκελο. Τόσο σφιχτό κορμί καιρό είχα να δαγκώσω.. Πεντακάθαρη και φαινόταν ότι είναι νέα στο επάγγελμα.. Αν της δώσεις χρόνο μαθαίνει.
Χάνονται τέτοια μωρά ρε φίλε ως εσκορτς, έχω δει και καλύτερα βέβαια ως νέες στο επάγγελμα. Η λαχτάρα για το χρήμα δυστυχώς μας χαλάει όλους
Λεπτομέρειες δεν χρειάζονται... Παει όποιος πάει κάνει ότι κάνει δεν χρειάζεται να ξέρουμε. Τα ίδια κάνουμε όλοι ? Αν σας αρέσει αυτό το στιλ gfe πετιτ χαδακια πάτε. Αν Βέβαια την βρείτε γιατί με βλέπω συχνά μαζί της ??
10 ρι δαγκωτό όχι για πορνο καταστάσεις..
Καλή συνέχεια σε όλους
Πληροφορίες Συνάντησης
Ημερομηνία συνάντησης
Δεκεμβρίου 05, 2025
Διάρκεια
3 ώρες
Στο χώρο μου
Κόστος
700€
Πόλη συνάντησης
Αθήνα
Συμπεριφορά γραφείου
Καλή
Τήρηση υπηρεσιών
Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν:
Ακριβέστατες
Φιλί
Βαθύ με γλώσσα
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Εκσπερμάτωση
Στο στόμα (τα φτύνει)
Πρωκτικό
Όχι
Θα την ξανασυναντούσες;
Σίγουρα!
Διαγραμμένο μέλος 238397
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού

Έχασα 10 λεπτά ύπνου για να διαβάσω τις φιλοσοφίες σου.
Την άλλη φορά απλά πες απλά αν είχε μεγάλα βυζιά. Τουρλωτο κωλο. Και αν τον πήρε όπως ο πύθωνας καταπίνει νεογνό ελεφαντάκι.
Όχι, θα κάτσεις να πεις περισσότερες λεπτομέρειες, αυτά μας ενδιαφέρουν.