Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.2 7 10
Call-Girls
27029
Γενική βαθμολογία
5.2
Εμφάνιση (πρόσωπο)
6.0
Εμφάνιση (σώμα)
7.0
Γενική συμπεριφορά
4.0
Επικοινωνία
6.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
4.0
Σχέση αξίας/κόστους
4.0
Κατά τα ειωθότα, εύκολη και άμεση επικοινωνία με το εξυπηρετικό τηλεφωνικό κέντρο, χωρίς χάσιμο χρόνου. Φωτογραφίες επιπέδου κοπέλας μισού εκατομμυρίου followers στο instagram, ανακόλουθες κριτικές (μια έτσι μια αλλιώς), κλασικό σενάριο του 50-50 (το οποίο είναι συνήθως 30-70 να φας φόλα, στην πραγματικότητα), ως γνήσιος τζογαδόρος είπα "πάμε, δε μαμιέται".
Με το πρώτο καλησπέρα, στα ρώσικα, κάτι φάνηκε ότι θα πάει λάθος, καθώς η κοπέλα φαινόταν κακόκεφη και ήταν υπέρ το δέον ορατό στη συμπεριφορά της. Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και, ως γνωστόν, το κάτω κεφάλι υπερτερεί του πάνω σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν έχω να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι από όσα ήδη έχουν γραφτεί για την εμφάνισή της (με εξαίρεση τη "λάθος κριτική¨). Εμφάνιση σε σώμα, μαλλιά, πόδια που αντιπροσωπεύει αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες, εξαίρεση αποτελεί το πρόσωπο το οποίο έχει πλέον φθαρεί από το χρόνο, καθώς έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που η συγκεκριμένη κοπέλα ήταν πράγματι 24 ετών όπως αναγράφεται στην καρτέλα της. Εντούτοις, πρόκειται για την ίδια κοπέλα στις φωτογραφίες που βλέπετε, το καταλαβαίνεις χωρίς να δυσκολευτείς. Νομίζω πως δύσκολα δεν θα σου αρέσει αυτό που θα αντικρίσεις, είναι αντικειμενικά ωραία γυναίκα.
Αρκετά ψυχρή και απόμακρη στην αρχή, με αυστηρό και διόλου χαλαρό ύφος, φάνηκε ότι το πράγμα θέλει ειδική διαχείριση. Προσπάθησα να την χαλαρώσω στο σόσιαλ (και στα ρώσικα) και, κάπως, τα κατάφερα, αφού σταδιακά άρχισε να ανοίγεται όλο και περισσότερο, αλλά συνειδητοποίησα ότι ήταν απλά αναλαμπές. Χαμόγελο ούτε για δείγμα, γενικά ξενερουά vibes από όπου και αν το πιάσουμε. Δύσκολη περίπτωση, αλλά η εμφάνισή ήταν πολύ εντυπωσιακή και ο... από κάτω επέμενε να το προσπαθήσουμε.
Μπανάκι, μερικά φιλάκια (χωρίς γλώσσα) και αγκαλίτσες γουτσου-γουτσου και ξεκινάω περιποίηση στα ευαίσθητα σημεία του σώματός της. Σε εκείνο το σημείο φάνηκε να προσπαθεί να μπει στο πετσί του ρόλου, δίχως να φαίνεται ότι υποκρίνεται. Στην αρχή, δέχτηκε ευμενώς δακτυλοσκόπηση την οποία σταμάτησε λίγο αργότερα, τραβώντας μου - άγαρμπα - το χέρι λίγο πριν ολοκληρώσει (;). Στη συνέχεια, πήρε τα ηνία η ίδια και ανταπέδωσε τη χάρη με στοματική περιποίηση, η οποία θα έλεγα πως ήταν συνυφασμένη με τη γενικότερη εμπειρία μου με την κοπέλα, αδιάφορη. Ανέβηκε από πάνω και προσπάθησε να κουνηθεί κάπως "επιθετικά", αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να με ερεθίσει έτσι και το κατάλαβε με την πρώτη πτώση της σημαίας λίγο αργότερα. Μάλιστα, δυσανασχέτησε που συνέβη αυτό και έπρεπε να ξαναπροσπαθήσει από την αρχή και το εξέφρασε, ξανά, άκομψα (χωρίς να θέλει να γίνει ή να έγινε προσβλητική, απλά έτσι είναι το ύφος της και μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί). Να τονίσω ότι καθ' όλη τη διάρκεια της πράξης είχε τα μάτια της κλειστά (!!!) σε ό,τι και αν δοκιμάσαμε, κάτι που προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει σε επαγγελματία.
Αποδοχή ήττας και κακής επιλογής, προσωρινή διακοπή μέχρι την οριστική λήξη λίγο αργότερα. Άραγμα αγκαλιά με την κοπέλα μέχρι να αποχωρήσει με χαλαρή κουβεντούλα στην οποία μου είπε κάποια πράγματα για τη ζωή της στη Ρωσία αλλά και την εμπειρία της στην Ελλάδα. Εκεί κατάλαβα ότι όχι απλά δε θέλει να κάνει αυτή τη δουλειά, όπως έγραψε ένας συναγωνιστής σε προγενέστερη κριτική, αλλά τη σιχαίνεται κιόλας μιας και περίμενε πως και πως την επιστροφή στην πατρίδα της και στην - κανονική - εργασία της, στην οποία μάλιστα είναι και αρκετά διακεκριμένη (με σημαντικές προσωπικές βραβεύσεις, μεταξύ άλλων). Πραγματικά, την εντύπωση της απέχθειας μου άφησε, ωστόσο το άτιμο το χρήμα είναι γλυκό. Όπως και να έχει, εκτίμησα την ειλικρίνειά της. Μπορεί να σταθεί στην κουβέντα άνετα, θεωρώ πως για συνοδεία σε δείπνο θα μπορούσε να σταθεί τόσο με την εμφάνισή της και το κυριλέ ντύσιμό της όσο και με το λόγο της και την εμπειρία της. Ως εκεί όμως.
Συμπερασματικά, με βάση τη δική μου εμπειρία πρόκειται για μία αρκετά όμορφη γυναίκα, ώριμη και όχι τόσο φρέσκια ηλικιακά, η οποία δεν σηκώνει πολλά πολλά, δεν αποσκοπεί σε καμία περίπτωση να αφήσει τον πελάτη πλήρως ικανοποιημένο, αλλά προσπαθεί να "κλείσει" τη βάρδια ομαλά και χωρίς απρόοπτα, σε μία δουλειά που κατά πάσα πιθανότητα απεχθάνεται. Αν επιλέξει να επιστρέψει στα μέρη μας για οικονομικούς λόγους (προσωπικά δε βρίσκω άλλο λόγο να θέλει η ίδια να επιστρέψει) δεν θα την επέλεγα ξανά, αφού δεν μου έδωσε αυτό που είναι το μοναδικό ζητούμενο σε μία τέτοια συνεδρία, δηλαδή την ευχαρίστηση.
Ο ελεύθερος χρόνος μας είναι σπάνιος, το χρήμα βγαίνει με κόπο και είναι πολύτιμο, τουλάχιστον αυτές τις φορές που μπορούμε να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, πρέπει να το απολαμβάνουμε κιόλας. Το λοιπόν, να προσπαθείτε να ακούτε περισσότερο το πάνω κεφάλι, συνήθως ξέρει καλύτερα.
Με το πρώτο καλησπέρα, στα ρώσικα, κάτι φάνηκε ότι θα πάει λάθος, καθώς η κοπέλα φαινόταν κακόκεφη και ήταν υπέρ το δέον ορατό στη συμπεριφορά της. Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και, ως γνωστόν, το κάτω κεφάλι υπερτερεί του πάνω σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν έχω να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι από όσα ήδη έχουν γραφτεί για την εμφάνισή της (με εξαίρεση τη "λάθος κριτική¨). Εμφάνιση σε σώμα, μαλλιά, πόδια που αντιπροσωπεύει αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες, εξαίρεση αποτελεί το πρόσωπο το οποίο έχει πλέον φθαρεί από το χρόνο, καθώς έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που η συγκεκριμένη κοπέλα ήταν πράγματι 24 ετών όπως αναγράφεται στην καρτέλα της. Εντούτοις, πρόκειται για την ίδια κοπέλα στις φωτογραφίες που βλέπετε, το καταλαβαίνεις χωρίς να δυσκολευτείς. Νομίζω πως δύσκολα δεν θα σου αρέσει αυτό που θα αντικρίσεις, είναι αντικειμενικά ωραία γυναίκα.
Αρκετά ψυχρή και απόμακρη στην αρχή, με αυστηρό και διόλου χαλαρό ύφος, φάνηκε ότι το πράγμα θέλει ειδική διαχείριση. Προσπάθησα να την χαλαρώσω στο σόσιαλ (και στα ρώσικα) και, κάπως, τα κατάφερα, αφού σταδιακά άρχισε να ανοίγεται όλο και περισσότερο, αλλά συνειδητοποίησα ότι ήταν απλά αναλαμπές. Χαμόγελο ούτε για δείγμα, γενικά ξενερουά vibes από όπου και αν το πιάσουμε. Δύσκολη περίπτωση, αλλά η εμφάνισή ήταν πολύ εντυπωσιακή και ο... από κάτω επέμενε να το προσπαθήσουμε.
Μπανάκι, μερικά φιλάκια (χωρίς γλώσσα) και αγκαλίτσες γουτσου-γουτσου και ξεκινάω περιποίηση στα ευαίσθητα σημεία του σώματός της. Σε εκείνο το σημείο φάνηκε να προσπαθεί να μπει στο πετσί του ρόλου, δίχως να φαίνεται ότι υποκρίνεται. Στην αρχή, δέχτηκε ευμενώς δακτυλοσκόπηση την οποία σταμάτησε λίγο αργότερα, τραβώντας μου - άγαρμπα - το χέρι λίγο πριν ολοκληρώσει (;). Στη συνέχεια, πήρε τα ηνία η ίδια και ανταπέδωσε τη χάρη με στοματική περιποίηση, η οποία θα έλεγα πως ήταν συνυφασμένη με τη γενικότερη εμπειρία μου με την κοπέλα, αδιάφορη. Ανέβηκε από πάνω και προσπάθησε να κουνηθεί κάπως "επιθετικά", αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να με ερεθίσει έτσι και το κατάλαβε με την πρώτη πτώση της σημαίας λίγο αργότερα. Μάλιστα, δυσανασχέτησε που συνέβη αυτό και έπρεπε να ξαναπροσπαθήσει από την αρχή και το εξέφρασε, ξανά, άκομψα (χωρίς να θέλει να γίνει ή να έγινε προσβλητική, απλά έτσι είναι το ύφος της και μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί). Να τονίσω ότι καθ' όλη τη διάρκεια της πράξης είχε τα μάτια της κλειστά (!!!) σε ό,τι και αν δοκιμάσαμε, κάτι που προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει σε επαγγελματία.
Αποδοχή ήττας και κακής επιλογής, προσωρινή διακοπή μέχρι την οριστική λήξη λίγο αργότερα. Άραγμα αγκαλιά με την κοπέλα μέχρι να αποχωρήσει με χαλαρή κουβεντούλα στην οποία μου είπε κάποια πράγματα για τη ζωή της στη Ρωσία αλλά και την εμπειρία της στην Ελλάδα. Εκεί κατάλαβα ότι όχι απλά δε θέλει να κάνει αυτή τη δουλειά, όπως έγραψε ένας συναγωνιστής σε προγενέστερη κριτική, αλλά τη σιχαίνεται κιόλας μιας και περίμενε πως και πως την επιστροφή στην πατρίδα της και στην - κανονική - εργασία της, στην οποία μάλιστα είναι και αρκετά διακεκριμένη (με σημαντικές προσωπικές βραβεύσεις, μεταξύ άλλων). Πραγματικά, την εντύπωση της απέχθειας μου άφησε, ωστόσο το άτιμο το χρήμα είναι γλυκό. Όπως και να έχει, εκτίμησα την ειλικρίνειά της. Μπορεί να σταθεί στην κουβέντα άνετα, θεωρώ πως για συνοδεία σε δείπνο θα μπορούσε να σταθεί τόσο με την εμφάνισή της και το κυριλέ ντύσιμό της όσο και με το λόγο της και την εμπειρία της. Ως εκεί όμως.
Συμπερασματικά, με βάση τη δική μου εμπειρία πρόκειται για μία αρκετά όμορφη γυναίκα, ώριμη και όχι τόσο φρέσκια ηλικιακά, η οποία δεν σηκώνει πολλά πολλά, δεν αποσκοπεί σε καμία περίπτωση να αφήσει τον πελάτη πλήρως ικανοποιημένο, αλλά προσπαθεί να "κλείσει" τη βάρδια ομαλά και χωρίς απρόοπτα, σε μία δουλειά που κατά πάσα πιθανότητα απεχθάνεται. Αν επιλέξει να επιστρέψει στα μέρη μας για οικονομικούς λόγους (προσωπικά δε βρίσκω άλλο λόγο να θέλει η ίδια να επιστρέψει) δεν θα την επέλεγα ξανά, αφού δεν μου έδωσε αυτό που είναι το μοναδικό ζητούμενο σε μία τέτοια συνεδρία, δηλαδή την ευχαρίστηση.
Ο ελεύθερος χρόνος μας είναι σπάνιος, το χρήμα βγαίνει με κόπο και είναι πολύτιμο, τουλάχιστον αυτές τις φορές που μπορούμε να δραπετεύουμε από την καθημερινότητα, πρέπει να το απολαμβάνουμε κιόλας. Το λοιπόν, να προσπαθείτε να ακούτε περισσότερο το πάνω κεφάλι, συνήθως ξέρει καλύτερα.
Πληροφορίες Συνάντησης
Στο χώρο μου
Πόλη συνάντησης
Αθήνα
Συμπεριφορά γραφείου
Καλή
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν:
Ελαφρώς επεξεργασμένες αλλά ακριβείς
Φιλί
Χωρίς γλώσσα
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Θα την ξανασυναντούσες;
Όχι
Σχόλια
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
04 Μαρτίου, 2025
HoneyVoskos
04 Μαρτίου, 2025
Exω προσεξει απο 2 τελευταιες φορες αλλα κ απο κριτικες οι κοπελες ερχονται ψοφιες ...
J
Jo84
05 Μαρτίου, 2025
Γενικοτερα οι κοπελες φαινονται κουρασμενες
J
Jo84
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
