Λεπτομέρειες αξιολόγησης

7.8 1 10
Προβεβλημένη
Call-Girls 9777
Γενική βαθμολογία
 
7.8
Εμφάνιση (πρόσωπο)
 
8.0
Εμφάνιση (σώμα)
 
8.0
Γενική συμπεριφορά
 
8.0
Επικοινωνία
 
5.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
 
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Μικροκαμωμένο πιτσιρίκι από την Λέσβο ή την Μυτιλήνη ένα από αυτά τα 2 νησιά τώρα πιο ακριβώς δεν θυμάμαι θα ρωτήσω τον Τσίπρα να μου εξηγήσει λίγο την γεωγραφία γιατί είμαι λίγο άσχετος Πλατύ χαμόγελο
Μου την σφύριξε εξωθεσμικός φίλος ότι θα περάσω τούμπανο μαζί της και τον πίστεψα
Σε πρώτη φάση αυτό που θα δεις είναι ένα όχι κοκκινομάλλικο αλλά μια καστανομάλλα κοπέλα, κοντούλικο και αδύνατο σουλούπι με μεγαλούτσικο για το σωματότυπο της στήθος και με πολύ μακριά μαλλιά
Λίγο μαγκωμένο και με εξερευνητική ματιά να δει τον χώρο που ήρθε ζήτησε ευγενικά το δώρο της και όταν προσαρμόστηκε μπήκε για ντουζάκι και βγήκε με την πετσέτα
Φιλάκια απαλά στην αρχή και μετά με βάθος γύρισμα 69 και πολύ στοματικό. Είναι μαστόρισσα με πολύ κέφι τον βάζει ολάκερο στο στοματάκι της. Αφού έγινα τούρμπο με ρωτάει πως θέλει να με καβαλήσει, Στενομούνα και με δυσκόλεψε να μπω, όταν άνοιξε τα πράγματα πήραν το ρυθμό τους και ξεσκιστήκαμε στο σεξ. Ένας γύρος με αρκετή διάρκεια και με τελείωμα στα βυζιά της
Λίγο κουβέντα ντουζάκι και στο σπίτι της
Όμορφη σχετικά κοπέλα, Αυτά που δεν φαίνονται στις φωτογραφίες εκτός από την αλλαγή στο χρώμα των μαλλιών είναι τα σιδεράκια που φοράει και αρκετά τατουάζ με ένα μεγάλο στο μπράτσο μιας γυναικείας μορφής κάποια άλλα στο μηρό και στην κοιλιά, Το στήθος της με ωραίες ρόγες μεγαλούτσικο ελαφρώς πεσμένο
Με 110 για ένα βόλι ή 130 για δύο την θεωρώ πολύ καλή περίπτωση
Μου πρότεινε και μια Εμμανουέλα από το ίδιο γραφείο

Πληροφορίες Συνάντησης

Διάρκεια
1 ώρα
Στο χώρο μου
Κόστος
110€
Πόλη συνάντησης
Αθήνα
Συμπεριφορά γραφείου
Καλή
Τήρηση υπηρεσιών
Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν
Φιλί
Βαθύ με γλώσσα
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Εκσπερμάτωση
Στο σώμα
Πρωκτικό
Όχι
Θα την ξανασυναντούσες;
Σίγουρα!
GLOCK19
Σεβαστός