Λεπτομέρειες αξιολόγησης
8.0 21 10
Τσόντες
167822
Γενική βαθμολογία
9.6
Γυναίκες πορνοστάρ
10.0
Άνδρες πορνοστάρ
9.0
Σενάριο/Σκηνοθεσία
9.0
Ποιότητα εικόνας/ήχου
10.0
Γενική βαθμολογία
10.0
Φαινόταν από το τρέιλερ και το χα καταλάβει πως πρόκειται για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΣΟΝΤΑ!!! Εύγε Σειρηνάκη αγόρι μου, χίλια χρόνια θα ζήσεις! Αν και έκανες πολλά λάθη, ειδικά στην μ.Τζ. (μετά Τζούλια) εποχή, (απ)έδειξες με τον καλύτερο τρόπο πως η ελληνική τσόντα ήρθε για να μείνει και έχει πολλά ακόμα να μας δώσει! Αναλυτικά τώρα για την ταινία.
1η σκηνή με τη Βούλα Βαβάτση στο γυμναστήριο και τον Ιάσονα Σκοτίδη σε ρόλο γυμναστή. Ρε παιδιά, πόσο κάβλα φωνή έχει η Βαβάτση? Πολύ σέξυ και πολύ ναζιάρα επίσης, δείχνει να απολαμβάνει αυτό που κάνει! Είναι που είναι μούναρος με σωματάρα και ωραίο βυζί, λίγο η φάτσα της με χαλάει αλλά για τα ελληνικά δεδομένα νομίζω πως πρόκειται για μια χαρά πορνοστάρ! Ξενέρωσα λίγο στο πρωκτικό. Ρε παιδιά, η Βαβάτση ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάματα! Μα καλά, δε μπορούσαν πριν τη σκηνή ή και κατά τη διάρκεια να την "προπονήσουν" λίγο? Μιλάμε για πράγματα αυτονόητα κύριε Σειρηνάκη! Όταν θες να παίξεις μπάλα πλέον στην Ευρώπη πρέπει να έχεις και τη κατάλληλη οργάνωση στην ομάδα σου! Πάντως μόνο και μόνο που έδωσε κώλο η Βαβάτση καλό είναι... Μπράβο κορίτσι μου!
Η συνέχεια μεταφέρεται στο σπίτι που γυρνάει η κόρη (Βαβάτση) και τα ακούει από τον πατέρα της για την προκλητική της εμφάνιση. Λίγο τρακ ο Πατρινός, δεν την έχει την ηθοποιεία σε σχέση με την μάνα (Μάγια) αλλά τι μας νοιάζει, τσόντα βλέπουμε! Πάντως η υπόθεση σαν σενάριο μια χαρά ξετυλίγεται!
Και σε αυτό το σημείο, μπαίνει η ΝΙΚΟΛΕΤΑΡΑ μας με τη Βαβάτση και ξεκινάνε ένα κάβλα λεσβιακό το οποίο δυστυχώς λίγει πρόωρα αν και τα κορίτσια θα μπορούσαν να κάνουν παπάδες αν πχ το σκηνικό μεταφερόταν στο δωμάτιο της μικρής. Μόνο που το σκέφτομαι σεληνιάζομαι! Εδώ να σχολιάσω το αυτονόητο, η ΝΙΚΟΛΕΤΑΡΑ είναι φοβερός μούναρος, κλώνος της Σάλμα Χάγιετ ή της Μέγκαν Φοξ (τι πιστεύετε εσείς?), ενώ η πίπα της στη σκηνή με τον Πατρινό στο κρεβάτι είναι απίστευτη! Μιλάμε για πολύ τέχνη η κοπέλα!
Γέμισμα χρόνου ταινίας με τη τετράδα να παίζει χαρτιά όπου βλέπουμε και τον Γιατρό ο οποίος επειδή του έχω τρελή αδυναμία δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός πως δεν τον εκμεταλεύονται σωστά. Ο Γιατρός είναι γεννημένος κωμικός, θέλω να τον βλέπω συνέχεια! Δεν είναι για καναδυό ατάκες! Θέλω να τον βλέπω να απαγγέλει μονολόγους ολόκληρους!
Σειρά τώρα έχει η σκηνή βιασμού της φιλοξενούμενης με τον Πατρινό και τον Νέο Γκουζγκούνη Ζαφείρη! Γαμάει ο τύπος! Η σκηνή είναι πολύ καλογυρισμένη, τι να λέμε τώρα. Η Ρωμανού κάβλα, Ο Ζαφείρης Θεός και ο Πατρινός να δείχνει για τα καλά πως ήρθε και έδεσε στη SIRINA. Πολύ γαμάτα είναι επίσης τα χαστούκια που τρώει ο Ζαφείρης!
Φτάνουμε στη τελευταία σκηνή της παρτούζας με Ηλέκτρα-Μάγια VS 2 Τρόμπες. Εδώ έχω λίγες σοβαρές ενστάσεις. Αφού ρε Σειρηνάκη τα καημένα τα παιδιά στο "Casting" δεν πείσαν με τις επιδόσεις τους, ειδικά του μελαχρινού δεν του σηκώνεται με τίποτα, τι τους ξανάβαλες σε αυτή τη ταινία που είναι αριστούργημα? Να φύγουνε το συντομότερο, απλά δεν μπορούνε τα παλικάρια, εμείς τι φταίμε να βλέπουμε ολόκληρη παρτουζάρα και αυτοί να είναι ξεκάβλωτοι? Το τελευταίο που έχω να σχολιάσω είναι ότι η Μάγια είναι πολύ πετυ-χυμένη MILFάρα ανάδειξη και την περνάω στην επόμενη φάση ενώ για άλλη μια φορά η Ηλέκτρα μου επιβεβαίωσε πως γεννήθηκε γι αυτή τη δουλειά.
Μια προτροπή για το τέλος: Τώρα που έγινε για τα καλά η αρχή της υψηλού επιπέδου ελληνικής τσόντας, θέλουμε να βλέπουμε με τον καιρό καινούργια πρόσωπα, καινουργιες ελληνίδες που διψάνε για μπούτσο, διότι εμένα προσωπικά με είχαν απογοητεύσει και σαν λαό παρά την ομορφιά τους, μου έβγαζαν τον αέρα της χινξς και ξενέρωτης γκόμενας. Ας με διαψεύσουν να γουστάρουμε όλοι μας!!! Το λένε και οι στατιστικές άλλωστε, πως εμείς οι Έλληνες γαμάμε αβέρτα!!!
1η σκηνή με τη Βούλα Βαβάτση στο γυμναστήριο και τον Ιάσονα Σκοτίδη σε ρόλο γυμναστή. Ρε παιδιά, πόσο κάβλα φωνή έχει η Βαβάτση? Πολύ σέξυ και πολύ ναζιάρα επίσης, δείχνει να απολαμβάνει αυτό που κάνει! Είναι που είναι μούναρος με σωματάρα και ωραίο βυζί, λίγο η φάτσα της με χαλάει αλλά για τα ελληνικά δεδομένα νομίζω πως πρόκειται για μια χαρά πορνοστάρ! Ξενέρωσα λίγο στο πρωκτικό. Ρε παιδιά, η Βαβάτση ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάματα! Μα καλά, δε μπορούσαν πριν τη σκηνή ή και κατά τη διάρκεια να την "προπονήσουν" λίγο? Μιλάμε για πράγματα αυτονόητα κύριε Σειρηνάκη! Όταν θες να παίξεις μπάλα πλέον στην Ευρώπη πρέπει να έχεις και τη κατάλληλη οργάνωση στην ομάδα σου! Πάντως μόνο και μόνο που έδωσε κώλο η Βαβάτση καλό είναι... Μπράβο κορίτσι μου!
Η συνέχεια μεταφέρεται στο σπίτι που γυρνάει η κόρη (Βαβάτση) και τα ακούει από τον πατέρα της για την προκλητική της εμφάνιση. Λίγο τρακ ο Πατρινός, δεν την έχει την ηθοποιεία σε σχέση με την μάνα (Μάγια) αλλά τι μας νοιάζει, τσόντα βλέπουμε! Πάντως η υπόθεση σαν σενάριο μια χαρά ξετυλίγεται!
Και σε αυτό το σημείο, μπαίνει η ΝΙΚΟΛΕΤΑΡΑ μας με τη Βαβάτση και ξεκινάνε ένα κάβλα λεσβιακό το οποίο δυστυχώς λίγει πρόωρα αν και τα κορίτσια θα μπορούσαν να κάνουν παπάδες αν πχ το σκηνικό μεταφερόταν στο δωμάτιο της μικρής. Μόνο που το σκέφτομαι σεληνιάζομαι! Εδώ να σχολιάσω το αυτονόητο, η ΝΙΚΟΛΕΤΑΡΑ είναι φοβερός μούναρος, κλώνος της Σάλμα Χάγιετ ή της Μέγκαν Φοξ (τι πιστεύετε εσείς?), ενώ η πίπα της στη σκηνή με τον Πατρινό στο κρεβάτι είναι απίστευτη! Μιλάμε για πολύ τέχνη η κοπέλα!
Γέμισμα χρόνου ταινίας με τη τετράδα να παίζει χαρτιά όπου βλέπουμε και τον Γιατρό ο οποίος επειδή του έχω τρελή αδυναμία δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός πως δεν τον εκμεταλεύονται σωστά. Ο Γιατρός είναι γεννημένος κωμικός, θέλω να τον βλέπω συνέχεια! Δεν είναι για καναδυό ατάκες! Θέλω να τον βλέπω να απαγγέλει μονολόγους ολόκληρους!
Σειρά τώρα έχει η σκηνή βιασμού της φιλοξενούμενης με τον Πατρινό και τον Νέο Γκουζγκούνη Ζαφείρη! Γαμάει ο τύπος! Η σκηνή είναι πολύ καλογυρισμένη, τι να λέμε τώρα. Η Ρωμανού κάβλα, Ο Ζαφείρης Θεός και ο Πατρινός να δείχνει για τα καλά πως ήρθε και έδεσε στη SIRINA. Πολύ γαμάτα είναι επίσης τα χαστούκια που τρώει ο Ζαφείρης!
Φτάνουμε στη τελευταία σκηνή της παρτούζας με Ηλέκτρα-Μάγια VS 2 Τρόμπες. Εδώ έχω λίγες σοβαρές ενστάσεις. Αφού ρε Σειρηνάκη τα καημένα τα παιδιά στο "Casting" δεν πείσαν με τις επιδόσεις τους, ειδικά του μελαχρινού δεν του σηκώνεται με τίποτα, τι τους ξανάβαλες σε αυτή τη ταινία που είναι αριστούργημα? Να φύγουνε το συντομότερο, απλά δεν μπορούνε τα παλικάρια, εμείς τι φταίμε να βλέπουμε ολόκληρη παρτουζάρα και αυτοί να είναι ξεκάβλωτοι? Το τελευταίο που έχω να σχολιάσω είναι ότι η Μάγια είναι πολύ πετυ-χυμένη MILFάρα ανάδειξη και την περνάω στην επόμενη φάση ενώ για άλλη μια φορά η Ηλέκτρα μου επιβεβαίωσε πως γεννήθηκε γι αυτή τη δουλειά.
Μια προτροπή για το τέλος: Τώρα που έγινε για τα καλά η αρχή της υψηλού επιπέδου ελληνικής τσόντας, θέλουμε να βλέπουμε με τον καιρό καινούργια πρόσωπα, καινουργιες ελληνίδες που διψάνε για μπούτσο, διότι εμένα προσωπικά με είχαν απογοητεύσει και σαν λαό παρά την ομορφιά τους, μου έβγαζαν τον αέρα της χινξς και ξενέρωτης γκόμενας. Ας με διαψεύσουν να γουστάρουμε όλοι μας!!! Το λένε και οι στατιστικές άλλωστε, πως εμείς οι Έλληνες γαμάμε αβέρτα!!!
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού