Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.5 2 10
Γραφεία CT
9223
Γενική Εντύπωση
5.0
Όσα κορίτσια του πρακτορείου έχω συναντήσει, στην υποδοχή ήταν άψογα, περιποιημένα, καλοντυμένα, μακιγιαρισμένα.
Πιθανώς το πρακτορείο να έχει SHrules που πρέπει να ακολουθούνται, στα συν αυτό.
Στα συν και η εξυπηρέτηση, μετά από προσωπική επαφή με την Mila.
Άμεση και στα e-mail και στο τηλέφωνο, δωμάτιο στην ώρα του και πάντα σε καλά ξενοδοχεία.
Η ποιότητα των κοριτσιών κάποτε ήταν σχετικά αξιόλογη άλλα τελευταία φθίνει.
Sandra και Carolina δεν αντικαταστάθηκαν με ισάξιες, ούτε καν η Carerra, ή οι τρεις Ντάμες (Αnnes), Anna, Ana, Anna-G (το milf).
Γιατί όσο ψευτοclass και να πουλήσει η Isis, η Ivonne, η Barbie, η Andrea κ.λπ., το πράγμα φωνάζει ότι πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Διαθέσιμo κορίτσι δεν υπάρχει κάθε εβδομάδα, πολλές φορές στέλνουν 2-3 μαζεμένα, γύρω στα τέσσερα πάντως είναι ο μέσος όρος του μήνα.
Μεγάλο μείον και οι τιμές.
Η Zsazsa, που μας ήρθε, και άλλες, εν μέσω κρίσης, το minimum του ραντεβού που ζητάν, σε διάρκεια θυμίζει γάμο που πρέπει να αμειφτεί με ένα «πακέτο Ντελόρ».
Άλλο τρανό παράδειγμα η Ewa, πριν λίγο καιρό στον Rob την είχα πάρει 360 το 2ωρο και τώρα έρχεται με 300 η ώρα και 500 το 2ωρο.
Τις βλέπω και νομίζω ότι είμαι σε λήθαργο.«Ξύπνα επιτέλους, ……….» ακούγεται μια φωνή. Ανοίγω τα μάτια και σκέφτομαι πώς πρέπει να τελειώνω με την κριτική γιατί με περιμένουν στην παραλία.
«Ξύπνα επιτέλους Mila» ξανακούγεται η φωνή.
Τελικά δεν ήταν για μένα, είναι η φωνή που ακούγεται συχνά στο thread.
Μου φαίνεται ότι για την Mila ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Κώστας Βάρναλης στην «Μπαλάντα του κυρ-Μέντιου»:
«Αν ξυπνήσεις μονομιάς, θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς».
Και τότε, θα πρέπει να αλλάξει όλα, τα κορίτσια και κυρίως τη στάση της απέναντι στους πελάτες του πρακτορείου.
Ν' αλλάξει τα πάντα αρχίζοντας και πάλι από την αρχή, από το μηδέν.
Να πάει σε μια άλλη νοοτροπία, σε μια διαφορετική οπτική. Οτιδήποτε ακριβό στην πιάτσα δεν σημαίνει απαραίτητα και καλό…
1. Εξυπηρέτηση – επικοινωνία. 9
2. Ποικιλία δυναμικού. 4
3. Ποικιλία κοριτσιών σε tour κάθε βδομάδα. 3
4. Ποιότητα κοριτσιών. 6
5. Τιμές 3
Μέσος όρος βαθμολογίας : 5
Πιθανώς το πρακτορείο να έχει SHrules που πρέπει να ακολουθούνται, στα συν αυτό.
Στα συν και η εξυπηρέτηση, μετά από προσωπική επαφή με την Mila.
Άμεση και στα e-mail και στο τηλέφωνο, δωμάτιο στην ώρα του και πάντα σε καλά ξενοδοχεία.
Η ποιότητα των κοριτσιών κάποτε ήταν σχετικά αξιόλογη άλλα τελευταία φθίνει.
Sandra και Carolina δεν αντικαταστάθηκαν με ισάξιες, ούτε καν η Carerra, ή οι τρεις Ντάμες (Αnnes), Anna, Ana, Anna-G (το milf).
Γιατί όσο ψευτοclass και να πουλήσει η Isis, η Ivonne, η Barbie, η Andrea κ.λπ., το πράγμα φωνάζει ότι πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Διαθέσιμo κορίτσι δεν υπάρχει κάθε εβδομάδα, πολλές φορές στέλνουν 2-3 μαζεμένα, γύρω στα τέσσερα πάντως είναι ο μέσος όρος του μήνα.
Μεγάλο μείον και οι τιμές.
Η Zsazsa, που μας ήρθε, και άλλες, εν μέσω κρίσης, το minimum του ραντεβού που ζητάν, σε διάρκεια θυμίζει γάμο που πρέπει να αμειφτεί με ένα «πακέτο Ντελόρ».
Άλλο τρανό παράδειγμα η Ewa, πριν λίγο καιρό στον Rob την είχα πάρει 360 το 2ωρο και τώρα έρχεται με 300 η ώρα και 500 το 2ωρο.
Τις βλέπω και νομίζω ότι είμαι σε λήθαργο.«Ξύπνα επιτέλους, ……….» ακούγεται μια φωνή. Ανοίγω τα μάτια και σκέφτομαι πώς πρέπει να τελειώνω με την κριτική γιατί με περιμένουν στην παραλία.
«Ξύπνα επιτέλους Mila» ξανακούγεται η φωνή.
Τελικά δεν ήταν για μένα, είναι η φωνή που ακούγεται συχνά στο thread.
Μου φαίνεται ότι για την Mila ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Κώστας Βάρναλης στην «Μπαλάντα του κυρ-Μέντιου»:
«Αν ξυπνήσεις μονομιάς, θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς».
Και τότε, θα πρέπει να αλλάξει όλα, τα κορίτσια και κυρίως τη στάση της απέναντι στους πελάτες του πρακτορείου.
Ν' αλλάξει τα πάντα αρχίζοντας και πάλι από την αρχή, από το μηδέν.
Να πάει σε μια άλλη νοοτροπία, σε μια διαφορετική οπτική. Οτιδήποτε ακριβό στην πιάτσα δεν σημαίνει απαραίτητα και καλό…
1. Εξυπηρέτηση – επικοινωνία. 9
2. Ποικιλία δυναμικού. 4
3. Ποικιλία κοριτσιών σε tour κάθε βδομάδα. 3
4. Ποιότητα κοριτσιών. 6
5. Τιμές 3
Μέσος όρος βαθμολογίας : 5
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού