Νέα

Συντριβή αεροσκάφους στη Γαλλία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pgp74
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 300
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.908
Κριτικές
12
Like
19
Πόντοι
26
το να καταλήξεις σε ένα στατιστικό σχετικά με την ασφάλεια των μέσων μεταφοράς δεν είναι εύκολο πράγμα και σίγουρα δεν είναι απλά μια διαίρεση (τόσα εροπλάνα * τόσες πτήσεις * τόσους επιβάτες / θανατηφόρα συμβάντα * αριθμό θανόντων)…
όταν για παράδειγμα λένε ότι το αεροπλάνο έχει πχ 95% δείκτη ασφαλείας ενώ το αυτοκίνητο 92% και το τραίνο 97% γ
για να καταλήξεις στους δείκτες αυτούς μετρώνται πολλές παράμετροι
(1) αριθμός οχημάτων
(2) αριθμός διανυθέντων χιλιομέτρων
(3) αριθμός επιβατών
(4) συνολικά επιβατοχιλιόμετρα
κλπ
(1) συμβάντα
(2) θανατηφόρα
(3) μέγεθος συμβάντος (ανάλογα με το μέσο)

έτσι ώστε τα πάντα να αναχθούν σε μία κοινή βάση μέτρησης άρα και μονάδα…

απλώς προσπαθούσα να εξηγήσω στον φίλο για ποιο λόγο γίνεται τόσος ντόρος γύρω απο τα αεροπορικά δυστυχήματα και σχεδόν καθόλου για τα τροχαία...πιστεύω ο νούμερο 1 λόγος είναι ο αριθμός των επιβατών που εμπλέκονται στα αεροπορικά δυστυχήματα...
 

soukeras1

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2012
Μηνύματα
3.926
Like
22
Πόντοι
16
γιαυτο μονο αφρικανικες εταιρειες  ...  :grin:

Uganda_Airlines_Boeing_707-300C_5X-UBC_FCO_Apr_1983.png
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.048
Like
2
Πόντοι
166
α ρε πουτανες.....σε οτι γινετε ολοι ειδικοι εισαστε εδω στο καφενειο...σεισμοι,ναυγαγια,αθλητικα,πολιτικα....ολα τα ξερουμε.... :2funny: :2funny:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.906
Κριτικές
38
Like
4.955
Πόντοι
2.696
Αν δεν έχει ορατότητα ή είναι νύχτα πως θα πετάξεις, με τον χάρτη?
Γιατι VFR σημαίνει πετάω με χάρτη, μπορεί να μην είσαι επάνω από το Τατόι για να προσανατολιστείς βλέποντας την Πάρνηθα και το Ζόφρι.

Από που άκουσες ότι πρώτα πρέπει να ενημερώνεις στον ασύρματο?
Aviate, navigate, communicate.
Αφού ελέγχεις το αεροπλάνο, έπειτα προσανατολίζεσαι και τέλος επικοινωνείς.
Η πτήση με το χερι αποφευγεται για να μην κάνεις λαθάκια στην πορεία σπαταλώντας χρόνο και καύσιμο.
Αεροπλάνο με βλάβη ΔΕΝ το αφήνεις να σε πάει όπου γουστάρει

VFR σημαίνει πτήση εξ όψεως,και όχι με ηλεκτρονικά.Ακολουθείς συγκεκριμένους κανόνες και σε συγκεκριμένα ύψη,εκτός αεροδιαδρόμων.Και παλιά,πολλές δεκαετίες πριν οι πτήσεις και τη νύχτα γίνονταν εξ όψεως πολλές φορές.

Πρέπει να ζητήσεις άδεια για να μεταβείς από IFR σε VFR.Ακόμα και αν έχεις πρόβλημα,ενημερώνεις τον ΕΕΚ και κάνεις ότι προβλέπεται.Δεν είσαι μόνος στον αέρα,πρέπει και ο ΕΕΚ να καθοδηγήσει αναλόγως τα άλλα α/φη.

Και πού έγραψα εγώ ότι αν έχει βλάβη το αφήνεις;Ενημερώνεις πρώτα με κάποιο τρόπο τον ΕΕΚ.

Αν ακούς τακτικά είτε το FIR Αθηνών είτε τις αναχωρήσεις/προσεγγίσεις στο LGAV θα ακούσει πολλές φορές να ζητούν άδεια να πετάξουν VFR και άλλοτε να τους δίνουν και άλλοτε να απορρίπτουν το αίτημα τους για διάφορους λόγους.
 

company of heroes tho

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.804
Κριτικές
184
Like
18.581
Πόντοι
30.558

Ο πιλότος είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο και χτυπούσε την πόρτα

Ένας από τους πιλότους του γερμανικού Airbus που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, με τραγικό απολογισμό το θάνατο 150 ανθρώπων, είχε σηκωθεί από το πιλοτήριο του αεροπλάνου και δεν κατάφερε να επιστρέψει στη θέση του πριν το αεροπλάνο προσκρούσει στο έδαφος.

Αυτό γράφει η αμερικανική εφημερίδα New York Times επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης( μαύρο κουτί).

«Ο χειριστής που ήταν έξω από το πιλοτήριο χτυπά ελαφρά την πόρτα χωρίς να του απαντήσει κανείς», είπε ένας ερευνητής του καταγραφέα των συνομιλιών. «Και τότε χτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν λαμβάνει απάντηση. Δεν υπήρξε καμία απάντηση» λέει ο ερευνητής που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.

«Μπορεί κανείς να ακούσει ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα», πρόσθεσε ο ερευνητής χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες . Δεν διευκρινίζεται αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.

Σύμφωνα με την πηγή που μετέχει στην αποκωδικοποίηση του καταγραφέα πτήσης και την οποία επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα η γλώσσα που ακούγεται είναι τα γερμανικά. Επίσης στο τέλος της ηχογράφησης ακούγεται ένας συναγερμός που προφανώς είναι το σήμα που προειδοποιεί για την προσέγγιση του αεροσκάφους στο έδαφος.

Επίσης μια άλλη πηγή των ερευνών δήλωσε προς το Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε μπει «πρόσφατα στην εταιρεία Germanwings που είναι θυγατρική της Lufthansa». Η πρόσληψή του έγινε περί τα τέλη του 2013 και στο βιογραφικό του είχε μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης.

Η εθνικότητα του δεν έχει αποσαφηνιστεί δήλωσε η ίδια πηγή.

Ποιος ξέρει τι γινόταν. ....
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Για τους ρομαντικούς. Πριν κάποια χρόνια η εταιρεία εκτελούσε πτήσεις προς και από Αθήνα,
Όποιος δεν έχει ταξιδέψει χάνει! Τέλεια εμπειρία!

21no10o.jpg



:shit:
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.199
Κριτικές
3
Like
10.459
Πόντοι
3.506
Ο ένας πιλότος είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο
Χτυπούσε επανειλημμένα και αφού δεν έπαιρνε απάντηση επιχείρησε να σπάσει την πόρτα
Ανώτατος στρατιωτικός αξιωματούχος που συμμετέχει στις έρευνες περιέγραψε ως «αρκετά ομαλή, αρκετά ήπια» τη συζήτηση ανάμεσα στους πιλότους κατά το πρώτο μέρος της πτήσης από την Βαρκελώνη προς το Ντίσελντορφ. Στη συνέχεια, από το ηχητικό ντοκουμέντο προκύπτει ότι ο ένας από τους πιλότους άφησε το πιλοτήριο και δεν κατάφερε να ξαναμπεί σε αυτό.

«Το άτομο έξω από το πιλοτήριο ακούγεται να χτυπάει ελαφρά την πόρτα αλλά δεν παίρνει καμία απάντηση», δηλώνει ο ερευνητής. «Αμέσως μετά, χτυπάει πιο δυνατά την πόρτα αλλά και πάλι δεν παίρνει απάντηση. Ποτέ δεν πήρε απάντηση», προσθέτει.
www.tovima.gr/world/article/?aid=688993] ]
-----------------------------------------------
Αναλογη περιπτωση,(κλεισιμο εξω απο το πιλοτηριο)
εγινε και σε αλλη πτηση πριν απο αρκετα χρονια,με τραγικη καταληξη...Μπορειτε να κανετε συγκρισεις..

-----------------------------------------------

Η πτήση 185 της SilkAir: το μυστικό του πιλότου

Ενδεικτικό είναι το δυστύχημα που σημειώθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 1997 με την πτήση 185 της εταιρείας SilkAir. Ένα Boeing 737 που εκτελούσε την πτήση από την Τζακάρτα της Ινδονησίας προς τη Σιγκαπούρη, χωρίς να συμβεί οτιδήποτε, βούτηξε κατακόρυφα από μεγάλο ύψος και συνετρίβη στον ποταμό Μούσι στην περιοχή Πάλεμπανγκ, στα νότια της νήσου Σουμάτρας της Ινδονησίας, με αποτέλεσμα τον θάνατο 104 ανθρώπων.


Ύστερα από πολυήμερες έρευνες οι υπεύθυνοι της έρευνας συγκέντρωσαν κρίσιμα τμήματα του αεροσκάφους και εντόπισαν στην όχθη τούς δύο καταγραφείς φωνής και πτήσης του Boeing. Έκπληκτοι ωστόσο διαπίστωσαν ότι και οι δύο καταγραφείς είχαν σταματήσει τη λειτουργία τους δύο και έξι λεπτά αντιστοίχως από τη στιγμή της έναρξης της κατακόρυφης πτώσης του αεροσκάφους.

Προχωρώντας στην ανάλυση των ανεξάρτητων ηλεκτρικών συστημάτων που ρευματοδοτούσαν τα δύο «μαύρα κουτιά» κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διακοπή της λειτουργίας και των δύο συσκευών δεν μπορούσε να οφειλόταν σε βλάβη αλλά και ότι δεν θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συμβεί χωρίς την παρέμβαση ανθρώπου.


Τελικώς οι ερευνητές κατέληξαν στο ότι το αεροσκάφος το έριξε ο ινδονήσιος κυβερνήτης του, ο οποίος αρχικά φρόντισε να παρασύρει και να κλειδώσει εκτός κόκπιτ τον νεαρό συγκυβερνήτη του και ύστερα να κλείσει τους καταγραφείς πτήσεων για να μην προσδιορισθεί η αποτρόπαια πράξη του.

Ως αιτία της ενέργειας του ήταν μεγάλες απώλειες και χρέη που είχε στο ινδονησιακό χρηματιστήριο αλλά και μια υποβάθμισή του στην αεροπορική εταιρεία όπου εργαζόταν. Διαπιστώθηκε ακόμη ότι την ημερομηνία που οδήγησε στη συντριβή το Boeing ήταν η επέτειος πολύνεκρου ατυχήματος στη στρατιωτική αεροπορία της χώρας του, όπου υπηρετούσε και τότε από τύχη γλίτωσε τη ζωή του.
www.tovima.gr/society/article/?aid=688888]  ]
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Ρε μάγκα! Όπως ακριβώς τα περιέγραψε το επεισόδιο του Mayday που προβλήθηκε στο Μακεδονία TV προχθές.

f4gt2f.jpg


:idiot:
 

zorbas the greek

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2010
Μηνύματα
754
Like
119
Πόντοι
6
3 περιπτώσεις οικιοθελούς πτώσης αεροπλάνου από κυβερνήτη η συγκυβερνήτη έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα επίσημα........
 

zorbas the greek

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2010
Μηνύματα
754
Like
119
Πόντοι
6
Επισήμως οι εισαγγελίες Γαλλίας και Γερμανίας κατηγορούν τον συγκυβερνήτη ότι έριξε επίτηδες το μοιραίο Αirbus.....Πρέπει οι επιβάτες να έζησαν δραματικές στιγμές βλέποντας τον κυβερνήτη να προσπαθεί να σπάσει την κλειδωμένη πόρτα του πιλοτηρίου....... :-
 

lazic23

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2015
Μηνύματα
239
Like
0
Πόντοι
1
καλα το ειπα οτι η  πτωση προηλθε απ ανθρωπινο παραγωντα,τωρα αν είναι αεροπειρατεία η άλλος λόγος θα δείξει..
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Λοιπόν, στάνταρ το έριξε ο συγκυβερνήτης. Πιστεύω ηταν Άραβας μουσουλμάνος οπαδός του ΙΚΙΛ και τα λοιπά ή αλλιως πρέπει να ηταν εντελώς ψυχανώμαλος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom