CoachTroll
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Το Σάββατο,πετάω με αυτή την εταιρία,για ημισεξοτουρισμό στην Γερμανία.Με το που το είδα στο CNN τα χρειάστηκα λίγο
μαγκες οσο κοινοτυπο κ αν ακουγεται το αεροπλανο εξακολουθει κ ειναι το πιο ασφαλες μεσο...ξερετε ποσες εκατονταδες χιλιαδες πετανε καθε μερα?
ξερετε οτι καθε μερα σκοτωνονται στον πλανητη κατα μεσο ορο 5000 ανθρωποι με αυτοκινητα δηλαδη μονο τον τελευταιο μηνα 150.000... παγκοσμιως..αλλα ολοι θα μιλανε για το αεροπλανο που επεσε...γιατι παντα οταν πεφτει ενα αεροπλανο ειναι ειδηση...ενω με τα αμαξια σκοτωνονται μεν πολυ περισσοτεροι αλλα ειναι μεμονωμενοι κ δεν αποτελει ειδηση....
μαγκες οσο κοινοτυπο κ αν ακουγεται το αεροπλανο εξακολουθει κ ειναι το πιο ασφαλες μεσο...ξερετε ποσες εκατονταδες χιλιαδες πετανε καθε μερα?
ξερετε οτι καθε μερα σκοτωνονται στον πλανητη κατα μεσο ορο 5000 ανθρωποι με αυτοκινητα δηλαδη μονο τον τελευταιο μηνα 150.000... παγκοσμιως..αλλα ολοι θα μιλανε για το αεροπλανο που επεσε...γιατι παντα οταν πεφτει ενα αεροπλανο ειναι ειδηση...ενω με τα αμαξια σκοτωνονται μεν πολυ περισσοτεροι αλλα ειναι μεμονωμενοι κ δεν αποτελει ειδηση....
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο τόσα αεροπορικά δυστυχήματα τα τελευταία 2 χρόνια!
Κακή και ελλιπής συντήρηση σε πολλές low cost εταιρίες που ως αντίτιμο για λίγο φθηνότερο εισιτήριο παραμελούν τα βασικά..
Ένα νομικό πλαίσιο ώστε να περνούν από εξονυχιστικούς ελέγχους αεροσκάφη και εταιρίες και να δίνεται έγκριση έπειτα να πετούν δεν υπάρχει;;
Για να μπορεί ένα αεροπλάνο να προσγειωθεί σε ευρωπαικό έδαφος, πρεπει η εταιρεία που το επιχειρεί να είναι εγκεκριμένη απο την EASA(European Aviation Safety Agency)
Δεν υπάρχει ελλιπης συντήρηση σε ΚΑΝΕΝΑ αεροσκάφος υπο την EASA.
Οσο υπάρχει βαρύτητα, αεροπλάνα θα πέφτουν
ta αυτοματα συστηματα αν μπλοκαρουν γαμησε τα
Απενεργοποιείς τον αυτόματο και το παίρνεις στα χέρια.
Παρόμοια περίπτωση με την helios πολύ πιθανό να είναι..οι πιλότοι δεν απαντούσαν για 8 λεπτά.
Μπα, αν είχαν πάθει υποξία το αεροσκάφος θα συνέχιζε να πετάει μονο του μέχρι το holding του ντισελντορφ.
Αν κάτσει στραβη κοιτάς να σταθεροποιήσεις το αεροπλάνο, όταν τελειώσεις με αυτό κοιτάς τις επικοινωνίες
μπορεί να έγινε αιφνίδια αποσυμπίεση και οι πιλότοι να αναγκαστήκανε να κάνουν ταχεία κάθοδο...
Είχε εκδοθεί προειδοποιητική οδηγία για το μοιραίο Airbus
ναι μόνο που το άρθρο είναι αρτσι-μπούρτσι και λουλάς... αλλα αντί άλλων... είχε εκδοθεί οδηγία για τον τύπο αεροσκαφών (οικογένεια) μετά από συμβάν σε άλλο αεροσκάφος άλλης εταιρείας... και έγινε αλλαγή διαδικασιών έτσι ώστε να προβλέπεται χειρισμός για την σχετικη κατάσταση...
Παρόμοια περίπτωση με την helios πολύ πιθανό να είναι..οι πιλότοι δεν απαντούσαν για 8 λεπτά.
Είχε εκδοθεί προειδοποιητική οδηγία για το μοιραίο Airbus