Νέα

Υπάρχει τίποτα στην Κω;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα MAGOYLIS
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

MAGOYLIS

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2011
Μηνύματα
624
Κριτικές
6
Like
284
Πόντοι
26
Παιδιά είμαι νέος κατοικος του μησιού και θα ήθελα αν ξέρει κάποιος κατι να με ενημερώσει.
Ευχαριστώ.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.288
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Παιδιά είμαι νέος κατοικος του μησιού και θα ήθελα αν ξέρει κάποιος κατι να με ενημερώσει.
Ευχαριστώ.
Αν είσαι εκπαιδευτικός,το πιο ασφαλές είναι να δοκιμάσεις με συναδελφισσες σου...
Αν είσαι ένστολος η κάτι αλλο ...καλή τύχη.
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506
Όσο προλάβεις όρμα σε τουρίστριες.
Έχει τουρισμό μέχρι Οκτώβρη.
 

Makis99

Μέγας
Εγγρ.
12 Μαΐ 2011
Μηνύματα
433
Κριτικές
14
Like
1.762
Πόντοι
3.990

socos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.580
Κριτικές
7
Like
3.442
Πόντοι
736
Παιδιά είμαι νέος κατοικος του μησιού και θα ήθελα αν ξέρει κάποιος κατι να με ενημερώσει.
Ευχαριστώ.
Ξέρω 2 κοπέλες που είναι ακόμα σεζόν εκεί. Δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές όμως...
 

LION-974

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
24
Like
5.052
Πόντοι
7.195
Ξέρω 2 κοπέλες που είναι ακόμα σεζόν εκεί. Δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές όμως...
Τέλος του μήνα θα είναι; Έχω μία επαγγελματική υποχρέωση.
Πριν μερικά χρόνια που είχα πάει Κω το μόνο που είχε ήταν ένα στριπτιζάδικο τελείως παρακμιακό, δεν είχα άκρη για να δω αν παίζει κάτι παραπάνω.
 

socos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.580
Κριτικές
7
Like
3.442
Πόντοι
736
Τέλος του μήνα θα είναι; Έχω μία επαγγελματική υποχρέωση.
Πριν μερικά χρόνια που είχα πάει Κω το μόνο που είχε ήταν ένα στριπτιζάδικο τελείως παρακμιακό, δεν είχα άκρη για να δω αν παίζει κάτι παραπάνω.
Οκτώβρη επιστρέφουν Αθήνα από όσο ξέρω
 

troubaman

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
3.487
Κριτικές
28
Like
10.472
Πόντοι
3.296
Emmanuela strip club in kos
Ίσως σερβίρουν και μπριζόλα
Πήγαινε δες το δε χάνεις κατι
 

troubaman

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
3.487
Κριτικές
28
Like
10.472
Πόντοι
3.296
Είχα πάει, δεν έλεγε και πολλά, μιλάμε για το έτος 2019.
Οκ μαν
Μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες οι φωτό και πολλά υποσχόμενες
Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα που έχεις ιδια πείρα από εκεί.
Νησιά χειμώνας δύσκολα τα πράγματα.
Για μένα ίσως πρέπει να ρωτήσει κάνα ταρίφα η ρεσεψιονίστ σε κάποιο ξενοδοχείο όλο και και κάποια χρήσιμη πληροφορία θα έχουν για κάποια ανεξάρτητη ίσως που το δίνει η για κάνα μπαράκι τέτοιου τύπου.
 

LION-974

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
24
Like
5.052
Πόντοι
7.195
Δεν παίζουν εδώ εννοούσα δεν παίζουν στο μπου.
Έδρα τους η Αθήνα. Και κάνουν σεζόν στο νησί.
Και πώς τις βρίσκει κάποιος; αυτό ρωτάω. Αν έχεις την καλοσύνη μου λες, αν δε γίνεται για τον όποιο λόγο καλή καρδιά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Οκ μαν
Μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες οι φωτό και πολλά υποσχόμενες
Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα που έχεις ιδια πείρα από εκεί.
Νησιά χειμώνας δύσκολα τα πράγματα.
Για μένα ίσως πρέπει να ρωτήσει κάνα ταρίφα η ρεσεψιονίστ σε κάποιο ξενοδοχείο όλο και και κάποια χρήσιμη πληροφορία θα έχουν για κάποια ανεξάρτητη ίσως που το δίνει η για κάνα μπαράκι τέτοιου τύπου.
Είχα πάει δεν έλεγε και πολλά, και πήγα χωρίς ''διασυνδέσεις''. Δε νομίζω ότι μπορείς να πας έτσι στο ξεκάρφωτο. Θα κοιτάξω να μάθω κάτι παραπάνω τώρα πριν πάω, μη νομίζεις ένα βράδυ θα μείνω αλλά καλό είναι να το αξιοποιήσω.
 
OP
OP
M

MAGOYLIS

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2011
Μηνύματα
624
Κριτικές
6
Like
284
Πόντοι
26
Emmanuela strip club in kos
Ίσως σερβίρουν και μπριζόλα
Πήγαινε δες το δε χάνεις κατι
Φίλε μου πήγα εκεί. Θέλει πολλά λεφτά για να καταφέρεις να φας κάτι. Βέβαια από ότι κατάλαβα υπάρχουν κοπέλες που το δίνουν και εκτός μαγαζιού.
Επειδή πήγα όμως χωρίς διασυνδέσεις μάλλον είναι λίγο δύσκολο.
 

troubaman

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
3.487
Κριτικές
28
Like
10.472
Πόντοι
3.296
Φίλε μου πήγα εκεί. Θέλει πολλά λεφτά για να καταφέρεις να φας κάτι. Βέβαια από ότι κατάλαβα υπάρχουν κοπέλες που το δίνουν και εκτός μαγαζιού.
Επειδή πήγα όμως χωρίς διασυνδέσεις μάλλον είναι λίγο δύσκολο.
Ποσα λεφτα παει εκει το πριβε;
 
OP
OP
M

MAGOYLIS

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2011
Μηνύματα
624
Κριτικές
6
Like
284
Πόντοι
26
Ποσα λεφτα παει εκει το πριβε;
Για χορό με είπε μια κοπέλα 50 ευρώ. Το ποτό της κοπέλας παει 15 το απλό και 30 αν παρει βότκα.
Αντρικό ποτό 7 ευρώ ένα ουίσκι που πηπια εγώ. Γενικά τσιμπημένες τιμές. Κέρασα δύο ποτά και ένα ήπια εγώ 37 ευρώ κι έφυγα.
 

troubaman

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
3.487
Κριτικές
28
Like
10.472
Πόντοι
3.296
Για χορό με είπε μια κοπέλα 50 ευρώ. Το ποτό της κοπέλας παει 15 το απλό και 30 αν παρει βότκα.
Αντρικό ποτό 7 ευρώ ένα ουίσκι που πηπια εγώ. Γενικά τσιμπημένες τιμές. Κέρασα δύο ποτά και ένα ήπια εγώ 37 ευρώ κι έφυγα.
Αν ξαναπας παρε ποτο για σενα μονο και μπυρα οχι αλλα ποτα.Μεχρι να εμπιστευτεις το μαγαζι.
Υγ Το ουισκυ ηταν καλο;
Λοιπον χωρις να κερασεις καποια κοπελα ρωτα αυτη που σ αρεσει ποσο παει το πριβε η το μεγαλο της προγραμμα και τι κανει σε αυτο...50 μαλλον θα ηταν το πριβε της χωρις σεξ.Οποτε αν τη ρωταγες με σεξ ποσο παει ισως σου λεγε 100 η 150 το μισαωρο...
Αν στο τελος τιποτα δε σε καλυψει απ οσα σου πουν, φευγεις κυριος με 7 ευρω εξοδα.
Στην Αθηνα παντως στα πιο πολλα στριπ το δικο σου ποτο ξεκιναει απο 10 ευρω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom