Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κατι τετοιο σαν κι αυτα,το δισκακι σε μας ειναι στη μεση του επιπλου εσωτερικά.κάτι τέτοιο?
![]()
Μικρές Αγγελίες, Μεταχειρισμένο, grundig, ταξινόμηση: τιμή (ακριβά πρώτα) - Car.gr
Βρες 58 μικρές αγγελίες| δες και σύγκρινε τιμές & χαρακτηριστικά, στη μεγαλύτερη online αγορά στην ελλάδα. καθημερινά νέες αγγελίες καινούριων & μεταχειρισμένωνwww.car.gr
αν γνωρίζεις στείλε μοντέλο να σου πω αν αξίζει τον κόπο να μπεις στη διαδικασία.Κατι τετοιο σαν κι αυτα,το δισκακι σε μας ειναι στη μεση του επιπλου εσωτερικά.
Υπερβολικες τιμεσ 2.900 ναι περιμενε να το πουλησεις .Δεν ειναι για σενα φυσικα αλλα για τον τυπο που τα πουλαειΚατι τετοιο σαν κι αυτα,το δισκακι σε μας ειναι στη μεση του επιπλου εσωτερικά.
2900 δεν είναι εύκολο, εξαρτάται τι πουλάς βέβαια, αλλά υπάρχουν μοντέλα που συλλέκτες και χομπίστες δίνουν καλά λεφτά...Υπερβολικες τιμεσ 2.900 ναι περιμενε να το πουλησεις .Δεν ειναι για σενα φυσικα αλλα για τον τυπο που τα πουλαει
Μερικοι επειδη εχουν κατι παλιο νομιζουν τι εχει αξια και το πουλανε υπερβολικα .Εδω ξεπουλανε ηχεια του τριχιλιαρου στην ξεφτιλα ενα οχτακοσαρι2900 δεν είναι εύκολο, εξαρτάται τι πουλάς βέβαια, αλλά υπάρχουν μοντέλα που συλλέκτες και χομπίστες δίνουν καλά λεφτά...
Σωστα σκεφτεσαιΤι λετε ρε παιδια...2.900€??
Εγω 4 κατοσταρικα θέλω και αμα τα πιασει και αυτα...
μην μπερδεύεις την πραγματική αντίκα που θεωρείται vintage ή κάτι συλλεκτικό, με ένα καλό (ή οποιοδήποτε τέλος πάντων) μεταχειρισμένο ηχείο που απλά πουλιέται στην αγορά...καμία σχέση.Μερικοι επειδη εχουν κατι παλιο νομιζουν τι εχει αξια και το πουλανε υπερβολικα .Εδω ξεπουλανε ηχεια του τριχιλιαρου στην ξεφτιλα ενα οχτακοσαρι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σωστα σκεφτεσαι
Σωστα αυτο γραφω αν δεν ξερεισ δεν πετασ μια τιμη οτι να ναι θελει ψάξιμο το πραγμαμην μπερδεύεις την πραγματική αντίκα που θεωρείται vintage ή κάτι συλλεκτικό, με ένα καλό (ή οποιοδήποτε τέλος πάντων) μεταχειρισμένο ηχείο που απλά πουλιέται στην αγορά...καμία σχέση.
όπως και να έχει δε λέω ότι αυτό που έχει ο ναύαρχος πιάνει χρήμα, λέω να δούμε...
Μην μπεις στη λογική του πόσο αξίζουν. Δεν είσαι παλαιοπωλης. Το σημαντικό για σένα είναι να απαλλαγείς γρήγορα. Βρες κάποιον που να είναι διατεθειμένος να τα πάρει όλα και να αναλάβει το κόστος της απομάκρυνσης και προχώρα. Αν έχεις συγγενείς η φίλους, μπορείς να τους φωνάξεις να διαλέξουν ότι θέλουν.Αδερφια καλησπερα,θα ηθελα τη βοηθεια και τις γνώμες σας στο παρακάτω ζήτημα.
Το πλήρωμα του Χρόνου φτανει για όλους και για μένα ειναι πιο κοντα όσον αφορά τους υπερηλικες γονείς μου.Αποφάσισαμε λοιπόν να τους κατεβασω κατω στα Χανιά κοντα μου,καθόσον μοναχοπαίδι και η απόσταση από Αθηνα φανταζει ανυπέρβλητη εάν προκύψει κατι ασχημο.
Τα πλεονεκτήματα αυτής της απόφασης ειναι αυτονόητα,κοντα στην οικογένεια και τα εγγόνια και φροντιδα σε ότι χρειαστούν,ευτυχως ακομα κρατανε μια χαρα.
Τα μειονεκτηματα είναι δυο ,μεγάλα,το ένα ειναι το "ξερίζωμα" από το μερος που εμενες 50 χρόνια για να πας σε ενα άλλο αγνωστο τόπο και συνηθειες και φυσικα η διαφορετική ζωή ,πραγμα δυσκολο για ανθρωπους ανω των 85 χρόνων.
Το δευτερο -που πανω σε αυτο θελω τη βοήθεια/γνωμη σας-είναι η τεραστια οικοσκευή που εχει μαζευτεί στο πατρικό μου.Και δεν εννοω τα διαφορα πιατικα,ασημικα ,καδρα κλπ κλπ. αλλα τα ογκωδη έπιπλα διακοσμησης 1960-70,όπως σαλόνι,μπουφες,τραπεζαρία σκρινιο,κρυσταλλιερα,μπαγιου,μπαρ,πικαπ επιπλο,πινακες ,τα οποία εκτος του οτι θα στοιχισει ο κουκος αηδόνι να τα κατεβασω κατω,δεν υπαρχει περίπτωση να χωρέσουν σε ενα δυαρι/τριάρι που θα βρω εδω.
Προσπαθησα να βρω καποιους παλαιοπώλες να ερθουν να τα δουν όταν ανεβηκα πανω πριν λιγες ημέρες,αλλά οι λούστροι που ηρθαν επικεντρωθηκαν στα ασημικα και τα ..παράσημα του Πατερα μου καθώς και τα Γερμανικά παρασημα των Nazi που ειχε "καθαρίσει"ο παππούς μου στη Μαχη της Κρητης!
Τα εχω βαλει και στο marketplace και σε καποια site,αλλα τίποτα..
Θα ηθελα τη γνωμη σας καθώς και καμια ιδέα,πώς μπορω να τα δωσω,εστω και κοψοχρονιά,αλλα΄ όχι και στην ξεφτίλα...
στο πρώτο μέρος θα μείνω, κάπταιν καλό κουράγιο, ήταν μεγάλες και απότομες οι αλλαγές και κοινωνικές και στον τρόπο ζωής, θα ήταν μεγάλο δώρο να μπορούσαν να πεθάνουν σπίτι τους, εύχομαι ότι πιό ανώδυνο..Αδερφια καλησπερα,θα ηθελα τη βοηθεια και τις γνώμες σας στο παρακάτω ζήτημα.
Το πλήρωμα του Χρόνου φτανει για όλους και για μένα ειναι πιο κοντα όσον αφορά τους υπερηλικες γονείς μου.Αποφάσισαμε λοιπόν να τους κατεβασω κατω στα Χανιά κοντα μου,καθόσον μοναχοπαίδι και η απόσταση από Αθηνα φανταζει ανυπέρβλητη εάν προκύψει κατι ασχημο.
Τα πλεονεκτήματα αυτής της απόφασης ειναι αυτονόητα,κοντα στην οικογένεια και τα εγγόνια και φροντιδα σε ότι χρειαστούν,ευτυχως ακομα κρατανε μια χαρα.
Τα μειονεκτηματα είναι δυο ,μεγάλα,το ένα ειναι το "ξερίζωμα" από το μερος που εμενες 50 χρόνια για να πας σε ενα άλλο αγνωστο τόπο και συνηθειες και φυσικα η διαφορετική ζωή ,πραγμα δυσκολο για ανθρωπους ανω των 85 χρόνων.
Παρε και δισκους.Ολους μαζι όμως γιατι βαριέμαι εναν εναν.Αν έχεις δίσκους ίσως τους αγοράσω εγώ.
