Νέα

Wetten..

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
9 Απρ 2013
Μηνύματα
104
Κριτικές
21
Like
42
Πόντοι
11
Η Βασιλική είναι κοντή..πολύ κοντή..Hobbit size 139εκ. όλα πετιτ χέρια πόδια πατούσες στόμα κωλος μουνι, ανάστημα φυσικό και ηθικό..σε αυτό θα επανέλθουμε αργότερα..με δυσανάλογα μεγάλα βυζια για το μικροσκοπικό σκαρί..κ σε αυτό θα επανέλθουμε αργότερα.
Η κοντή είναι δικηγορίνα σε μεγάλο γραφείο της πρωτεύουσας κ, το δεξί χέρι του αφεντικού, αν τώρα με το δεξί της χέρι ή και το αριστερό μαλακιζει την founder senior partner πουτσα, του..respect στον ρέκτη και ακόμα μείον ένας πόντος στο ηθικό ανάστημα της κοντής..
Την κοντή την ξέρω 25 έτη, από παλιά στο Τέξας...πάντα με γούσταρε, πάντα την απέφευγα..ήθελε καργα πουτσα ο νανος, εγώ τότε γαμουσα και έδερνα ξωτικά του δάσους Ριβεντελ, σοδομιζα Γκαλαντριελ και Ουντομνιελ μουνιά, φοβερά και τρομερά..δεν είχα χρόνο και σπερμα για Μπιλμπο Μπαγκινς από το Σάιρ.. Προϊόντος του Πανδαμάτωρα χρόνου και ένεκα της αδηφάγου, ακόλαστης, ακόρεστης και μουνόπληκτης φύσης μου αλλά και σεξοκυνηγητικης βαρεμάρας, και αφού το Φροντο κρατούσε καλά για τα 40+ χομπιτ χρόνια του, με τις παράλογα και ασσυμετρα μεγάλες βυζαρες νούμερο 3, οι οποίες φαντάζουν 5, κολλημένες στο πετιτ κορμί του θηλεος.. ξεκίνησα να την δικάζω με το Αντουρίλ μου.. κωλο, μουνι, στόμα όλα ακάποτα, όλα μέσα, όλη την ώρα, όλα μέτρια, όλα όπως τα ήθελα και όμως όλα άνευρα,άψυχα, νεκρικά… μάλλον δεν ξέρουν να γαμιουνται στο Χόμπιτον, απεφάνθη..
Η κοντή είναι πονηρή, συγκαταβατική, υπολογίστρια, φοβική, δειλή, κομπλεξική, ανέραστη, άνευρη, υλίστρια και ξιπασμένη..genuine Ελλεεινίδα, σωστή και συνεπής, δλδ..δεν έχει σταθεί στο ύψος καμίας περίστασης, για κανέναν για τιποτα, ούτε καν για τον ελλατωματικο, θρασύδειλο, Σμήγκολ, εαυτό της..αυτό την κάνει νευρωτική, εκδικητική, απρόβλεπτη, αυτό την κάνει ες αεί ηττημένη και αδύναμη και υποχωρητική και εν τελεί πικρόχολη..
Βλέπετε, όσο υποχωρείς επειδή φοβάσαι, τόσο μαθαίνεις να υποχωρείς γιατί αυτό έχεις εκπαιδεύσει το σύστημα σου...να υποχωρεί, να φοβάται..
Η κοντή, μου εκμυστηρεύτηκε ότι μεγάλη εφοπλιστική οικογένεια των βορειων προαστίων, θέλει να την κάνει νύφη τους..βασικά την θέλουν να θυσιαστεί για να αποκαταστήσουν τον πρωτότοκο γιο, ο οποίος είναι κίναιδος, ναρκομανής και τρελός και δεν θέλουν η υψηλή κοινωνία, να τους σχολιάζει λέγοντας, την αλήθεια, ότι δλδ ο πρωτότοκος υιός τους είναι πουστης, κοκακιας και ψυχοπαθής .. Την προτρέπω να δεχτεί για να σωθεί οικονομικά και να σταματήσει να δουλεύει για ψίχουλα και να μαλακιζει την γεροντοπουτσα του αφεντικού..επιμένω ότι πρέπει να δεχτεί διότι είναι συνεπές στο όλο κοινωνικό process και ηθικό ανάστημα της , δλδ. θρασύδειλο, πουστικο βρώμικο και αρρωστημένο..μετά την σοδομιζω, με λυσσαλέα μανία και χιτλερική διάθεση και σχέδιο για επεκτατικό πόλεμο.
Δεν μου αρέσει όπως καταγαμώ την κοντή..γαμήσι blitzkrieg..όπως ο Χιτλερ πήρε την Πολωνία σε 17’…κάνεις δεν κατάλαβε για πότε έπεσε ολόκληρη χώρα…κανείς δεν κατάλαβε για πότε το Bismarck βύθισε το Hood (σε 3’)..μια ακαταμάχητη, ολιστική νίκη..είναι μια νίκη, nevertheless και ας βαριούνται, ξεκούραστοι, οι νικητές..
Αυτού του «ελαττωματικού είδους» οι ηττημένοι, γεννήθηκαν ηττημένοι, γεννήθηκαν πεθαμένοι. Τι να κανεις ?..να τους λυπηθείς?.. Η Φύση δεν λυπάται, η Φύση δεν σπαταλά ενέργεια..Τους γαμας και τους δερνεις..φυσικά, απλά, κανονικά.
Η κοντή δεν έχει καμία ελπίδα με κανένα και για τίποτα, δεν τη λυπάμαι καθόλου, παίρνω τον κωλο της,ακαποτα,θυμωμένα,λαίμαργα όπως παίρνω, ότι μου δίνει απλόχερα η αγορά..μερικές φορές της λέω να ντυθεί μαθήτρια, να προσποιηθώ τον παιδόφιλο, τον παραφιλικό τον ανώμαλο..
-Μπα δεν την βρίσκω με αυτό!..πήγαινε να αλλάξεις..! Βάλε ένα ταγιέρ, ντύσου δικηγορίνα, που σου πάει και το δουλεύεις καλά αυτό το ego trip ..Αυτό ναι! Μαρεσει!
Με κάνει γαμιά, σκληρό. Dura lex sed lex..dura sex sed sex..ένα πράγμα, καταλαβαίνετε..
μου τον κάνει πέτρα και την ξεκωλιαζω, δυνατά..όσο της χύνω το κωλαντερο, μουγκρίζω στο αυτί της ότι την επόμενη φορά θα την γαμησω μέσα στο δικαστήριο, 09:00 την ώρα που εκφωνείται το πινάκιο …
Χαχανιζοντας, χυμενο/χαλασμένο, ψελλίζει το κωλοζωο…
-Δεν μπορείς! Θα είναι γεμάτη η αίθουσα δικηγόρους δικαστές αστυνομικούς..
-Wetten..? της λεω, με αποκοσμη χροια και BLITZKRIEG βλεμμα, που δεν σηκωσε τιποτα και ποτε απο κανεναν
-Wetten..?

Υγιαίνετε, φίλτατοι.
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.038
Κριτικές
2
Like
20.339
Πόντοι
3.556
Δηλαδή αν κατάλαβα σωστά, ολόκληρη η Μέση Γη έπεσε, το Ρίβεντελ κάηκε, το Χόμπιτον λεηλατήθηκε, το Bismarck βύθισε το Hood, η Πολωνία καταλήφθηκε σε 17 λεπτά, το Αντουρίλ πήρε φωτιά, και παρ' όλα αυτά η Βασιλική εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στο σενάριο μετά από 25 χρόνια.

Για "χαμένο quest" έχει γράψει περισσότερα κεφάλαια κι από τον Tolkien.

Ανησυχώ μήπως τελικά δεν είναι η Βασιλική το One Ring...

Wetten;;;
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Odin_

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom