Δ
Διαγραμμένο μέλος 136408
Επισκέπτης
Σε ποιό ξενοδοχείο έγιναν άραγε τα όργια;
Πάντως βάσει προγράμματος, έπαιζε και τριολέ το απόγευμα κατά τις 18:00.
Θα περιμένουμε αγωνιωδώς τα τεκμήρια με τις δύο απογευματινές γκομενίτσες της παρτούζας.
Ο τύπος ποστάρει στις 3.02 (δηλ. 2.02 ώρα Στεττίν) φωτογραφία με την γκόμενα που έχει στο δωμάτιο αυτή τη στιγμή. Δηλαδή, από τις
18.00 έως τις 2.00 τη νύχτα πηδάει ασταμάτητα και συνεχίζει. Μεροκάματο πάνω στο μουνί έκανε. Ελπίζω μόνο, να πίνει τις βαλβολίνες του για να μην κάψει κυλινδροπίστονα...
Θα περιμένουμε αγωνιωδώς τα τεκμήρια με τις δύο απογευματινές γκομενίτσες της παρτούζας.
Ο τύπος ποστάρει στις 3.02 (δηλ. 2.02 ώρα Στεττίν) φωτογραφία με την γκόμενα που έχει στο δωμάτιο αυτή τη στιγμή. Δηλαδή, από τις
18.00 έως τις 2.00 τη νύχτα πηδάει ασταμάτητα και συνεχίζει. Μεροκάματο πάνω στο μουνί έκανε. Ελπίζω μόνο, να πίνει τις βαλβολίνες του για να μην κάψει κυλινδροπίστονα...

!Μέχρι και προφυλακτικά πήγε και αγόρασε πριν έρθει!Το θέμα είναι αλλού...Πως όσο τη συζήτησα είναι πολύ νορμάλ στα μυαλά...Και κυρίως σε θέματα σπιτιού, υγειηνής διατροφής , μαγειρέματος αλλά και κοινωνικοπολιτικής ζωής που ξεφεύγει από τη μέςη Πολωνέζα...Επίσης προέρχεται από 7 χρόνια σχέση που πήγαινε για γάμο και δεν ήξερε πολλά από Κλαμπ και Μπάρ..Και θέλει και σχέση..έχοντας πάντα το αίςθημα πως είναι κατώτερή μου και ήταν και πολύ περίποιητική !Σκεφτόμουν πως κάτι τέτοιο ήταν αυτό που θα σε κάλυπτε ως σχέση σε αντιστάθμισμα των Ελλεηνίδων!Σε ομορφιά της βάζω 7 γιατί είναι κοντούλα..αλλά με βιζάρες!!! 