Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αγιος Βασίλης.
http://imageshack.com/a/img908/[URL unfurl="true"]http://imageshack.com/a/img908/1920/WqCTLq.jpg1920/WqCTLq.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Σου εκανα επιθεση και προβοκατσια στο αλλο, θρεντ, μπες να υπερασπισεις τη θεση σου και να αντιπαρατεθεις ;D O βαλκανιος τσολιας πρεπει να ειναι παντα μαχητης ;D
ρε μαλακα ελεος δηλαδη...θα μας πεις ποιο ειναι το γαμημενο σαιτ που βρισκεις γκομενες μπας και σε παρουμε λιγο σοβαρα;;;;; η κι αυτο ειναι τις φαντασιας σου και ειναι απλα το οντπολι;
ασταδιαλα
βουκουρεστι μην πας ..τζαπα χανεις το καιρο σου...αφου θελετε να ακουτε τετεια απο τον αρχοντα θα σας τρελανω τοτε τον γεναρι βουκουρεστι να τρεχεται εκει να βρειτε παραδεισους χαχαχαχ,λεω να κλισω και 2-3 διαμερισματα εξτρα εκτοσ του χοτελ.
η ερωτηση ειναι ρητορικη?ρε μαλακα ελεος δηλαδη...θα μας πεις ποιο ειναι το γαμημενο σαιτ που βρισκεις γκομενες μπας και σε παρουμε λιγο σοβαρα;;;;; η κι αυτο ειναι τις φαντασιας σου και ειναι απλα το οντπολι;
ασταδιαλα
1.που???Εχω γράψει τα σάιτ 100 φορές.Ποιο οντπολι?Δικές μου είναι οι φωτό.Αυτή είναι η βαλίτσα μου στη φωτό.
1. πουθενα ή θα το ανεφερε πριν 2-3 χρονια εμεις ειμαστε μαλακες που το δεν το ειδαμε1.που???
2.οχι αυτη ειναι η δικια μου βαλιτσα!!!!
υγ οντλοτυ μαλλον θελει να πει

1. πουθενα ή θα το ανεφερε πριν 2-3 χρονια εμεις ειμαστε μαλακες που το δεν το ειδαμε
2.μαλακιες λες....δικια μου η βαλιτσα
υγ. πες το κι ετσι....αν ειναι να διορθωνομαστε μεταξυ μας πες το![]()

ανα μπραβο...απο εκει βρισκει αγνα αμολυντα κοριτσακια....κατι σαν το φεισμπουμ η κανα ντεϊτινγκ κλαμπ
εχω διαβασει παντως μουφα ειναι
αλλα ρουμανια τα αντιστοιχα σαιτ;ς....![]()

αναγκαστηκα παω γιατι βρηκα απευθειας πτηση για λισαβωνα.απο κυπρο ηταν ταλαιπωρια 380 ευρο και να μεινω 2 νυχτεσ βιενη.βουκουρστι ηταν 80 παενε ελα,απευθειας λισαβωνα 250.ηθελα 2 μερες βουκουρστι αλλα ηταν 150 το εισιτηριο,ετσι θα μεινω πεντεμισι μερες.το ξενοδοχειο 37 την μερα τεμπο ειναι πεντακαθαρο ειναι 3 αστερια,παιρνει 4 το καλυτερο χοτελ που εμεινε ποτε πουθενα.παιδια τρελαθηκα απο τις τιμες πετρουπολη,τα ξενοδοχεια εχουν φεβραρη για 5 μερες απο 60-110 ευρο,κεντρικα απο το hotels combinet.δεν θα παω κλαμπ και ιστοριες,βολτα μονο και ψωνια στο μολλ.να σου πω αληθεια μετανιωσα που θα κατσω 5 μερες,αλλες 4 λισαβωνα.σαλον βουκουρστι εδωσα 70-80 ευρω,με δαγωσε ο ταξιτζης.κυπριος εκει μου ειπε με 30 ευρο μου βρισκει αλλα δεν απντησε τ μυνημα που του εστειλα για να δω αν θα βρεθουμε να με παρει αυτος,ζει εκει.η αδερφη μου με τον αντρα της εμειναν πριν ενα μηνα στο hallow hotel 25 την μερα,πολυ καλο.θεωρειτε δυαστερο αλλα ειναι σαν 3-4 αστερια,πολυ καθαρο και ευρυχορο απλα λιγο γνωστο.παντως εχει πολυ καλες κριτικες.δεν ειμαι διαθετιμενος να δωσω 80 βουκουρστι,θα δω αν βρω μονος τα σαλον.βουκουρεστι μην πας ..τζαπα χανεις το καιρο σου...
Eπιτελους να πει καποιος το αυτονοητο. Γιατι θα τρελαθουμε με αυτα που διαβαζουμε. Δημιουργιουνται μυθοι και παραμυθες και το κακο ειναι οτι πεφτει στη λουμπα και κοσμος και ξοδευει λεφτα χρονο και κοπο για το τιποτα.
Σε σχεση με την Πολωνια για να συνοψισουμε ΚΑΙ το γαμησι ειναι πιο εύκολο και ο αγοραιος ερωτας πολυ καλυτερος και φτηνοτερος , ετη φωτος καλυτερα και οι Ελληνιδες , ειδικα ηλικιες κατω των 25 πολυ πιο ωραιες απο τις Πολωνες και φυσικα με καλυτερο χαρακτηρα και μπορεις φυσικα να συννενοηθεις πιο νορμαλ, γιατι απλα ειναι απο τη χωρα σου.
Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε .
Χαίρομαι που ανακάλυψες επιτέλους την αλήθεια οτι η Ελλάδα είναι ο απόλυτος προορισμός.Είναι μόνο που οι Ελληνες δεν αντιλαμβάνονται την τύχη τους να μένουν σε αυτή τη χώρα και να ξεπουτσιάζονται.