Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

καλο το ξανθο ποσο το μαλι ?Λοιπόν, για να τα βάλουμε σε κάποια τάξη, επειδή παίζει να διαβάζουν άνθρωποι που όντως ψάχνουν να βρουν πληροφορίες.
1. Αυτό που λέει ο dude901123 πως του συνέβη με το ξενοδοχείο δεν έχει να κάνει με το αν η κάρτα είναι από Ελλάδα, είναι καθαρά μαλακία του ξενοδοχείου. Αν είναι δυνατόν να μη δέχονται άλλη κάρτα ή μετρητά για το deposit. Λάθος του dude901123 που δεν είχε λεφτά στην κάρτα του, και πραγματικά απορώ μιας και είναι συχνός ταξιδιώτης. Τύποι να έχετε πάντα μαζί σας διάφορες εναλλακτικές μορφής πληρωμής, εγώ έχω πάντα δύο πιστωτικές, μια χρεωστική και μετρητά! Κάποιες κάρτες δε δουλεύουν παντού. Επίσης μην τις φοβάστε τις πιστωτικές, η αλήθεια είναι πως είναι πιο ασφαλείς από τις χρεωστικές!!
2. Οι Ουκρανές είναι όντως γτπ, χρηματόδουλες και εκμεταλλεύτριες φουλ, για μένα οι χειρότερες (σε μέσο όρο πάντα και γενικεύοντας δυστυχώς) μαζί με τις Ρουμάνες. Οι καλύτερες Σέρβες, Λευκορωσίδες, Ρωσίδες.
3. Τύπε dude901123 τα συμπεράσματα που αφήνεις να βγουν για τις γκόμενες δεν ισχύουν. Πρόσεξε δε λέω πως λες ψέματα, λέω πως αυτά που κάνεις δεν μπορεί να τα κάνει το 99.9% των ανδρών. Εξηγούμαι: διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά από ότι έχω καταλάβει μας λες πως γνωρίζεις 7άρια-8άρια μέσα από το νετ, μιλάτε (μέσω Google translate ουσιαστικά, μιας και από ότι έχω καταλάβει δε μιλάς τη γλώσσα), τις επισκέπτεσαι (ή σε μερικές περιπτώσεις έρχονται αυτές να σε συναντήσουν!!!!) για κανά διήμερο μαξ, οπού αυτές ανοίγουν πόδια και γαμιούνται δίχως αύριο. Όλα αυτά χωρίς γλώσσα, πρότερη γνωριμία ή λεφτά. Ε αυτά πολύ απλά δε συμβαίνουν στο 99.9% των ανδρών, πως να το κάνουμε. Σε εσένα μπορεί να συμβαίνουν, επειδή μπορεί να είσαι σαν Απόλλωνας, αλλά δεν είναι για όλους!
4. Ο Χάρης όντως είναι υπερβολικός και όλο για ξύλο και νταηλίκια λέει, αλλά το συγκεκριμένο μου φαίνεται περίεργο και μένα. Για ποιο λόγο να πας με μια άγνωστη σε κοινή της παρέα με κυρίως άνδρες;
5. Το θέμα αυτό είναι για τη Βαρσοβία και έχει καταντήσει σαν το σπαμ θρεντ, γράφετε για Ρωσία, για Ουκρανία, για Μολδαβία, τσακώνεστε, ο άλλος πριν κάποιες σελίδες έλεγε για σκορ στο Ταλίν... Ήμαρτον... Κάποιοι μπαίνουν εδώ να ενημερωθούν ρε σεις...
ε τοτε βαλε πασα μου φωτογραφιες να γουσταρουμε...![]()
![]()
καλο το ξανθο ποσο το μαλι ?
εφαγα πολυ κιεβο και ξερω απο πρωτο χερι.αν ριξουν και σε σενα σπρει που με εστησαν 2 μαλακισμενες λιγο πιο κατω απο το κλαμπ,σε κτυπανε 15 λεπτα σε ολο το σωμα κλωτσιες,σου παρουν πασπορτ,κινιτο 350 ευρο,5000 γριβνα θα καταλαβεις.με δειρανε πολλες φορες,αλλα πρωτη φορα μου την εστησαν γκομενες αν και ειμουν ψηλιασμενος σκεφτηκα περισοτερο με το κατο κεφαλι και οτι θα γαμουσα και τις 2 μετα τα φιλια στο κλαμπ.μην σου πω για τον κολητο μου που πηρε ναρκωτικα και ηρθε με πιστολι να με ληστεψει.την προηγουμενη νυχτα κατι μου εστηνε με μια γκομενα,το καταλαβα και τους εδιωξα.πολλα επαθα να μην σαν κουραζω αλλο να τα γραφω.εσυ ρε τυπε στα μισα ποστ γραφεις για ξυλο τι φοβια ειναι αυτη
εφαγα πολυ κιεβο και ξερω απο πρωτο χερι.αν ριξουν και σε σενα σπρει που με εστησαν 2 μαλακισμενες λιγο πιο κατω απο το κλαμπ,σε κτυπανε 15 λεπτα σε ολο το σωμα κλωτσιες,σου παρουν πασπορτ,κινιτο 350 ευρο,5000 γριβνα θα καταλαβεις.με δειρανε πολλες φορες,αλλα πρωτη φορα μου την εστησαν γκομενες αν και ειμουν ψηλιασμενος σκεφτηκα περισοτερο με το κατο κεφαλι και οτι θα γαμουσα και τις 2 μετα τα φιλια στο κλαμπ.μην σου πω για τον κολητο μου που πηρε ναρκωτικα και ηρθε με πιστολι να με ληστεψει.την προηγουμενη νυχτα κατι μου εστηνε με μια γκομενα,το καταλαβα και τους εδιωξα.πολλα επαθα να μην σαν κουραζω αλλο να τα γραφω.

εφαγα πολυ κιεβο και ξερω απο πρωτο χερι.αν ριξουν και σε σενα σπρει που με εστησαν 2 μαλακισμενες λιγο πιο κατω απο το κλαμπ,σε κτυπανε 15 λεπτα σε ολο το σωμα κλωτσιες,σου παρουν πασπορτ,κινιτο 350 ευρο,5000 γριβνα θα καταλαβεις.με δειρανε πολλες φορες,αλλα πρωτη φορα μου την εστησαν γκομενες αν και ειμουν ψηλιασμενος σκεφτηκα περισοτερο με το κατο κεφαλι και οτι θα γαμουσα και τις 2 μετα τα φιλια στο κλαμπ.μην σου πω για τον κολητο μου που πηρε ναρκωτικα και ηρθε με πιστολι να με ληστεψει.την προηγουμενη νυχτα κατι μου εστηνε με μια γκομενα,το καταλαβα και τους εδιωξα.πολλα επαθα να μην σαν κουραζω αλλο να τα γραφω.
γραψε αναλυτικα κανα σκηνικο ρε τυπε να γουσταρουμε
διασκεδάζεις με τα παθήματα του συνανθρώπου σου αδερφέ εν Χριστώ;
τα εγραψα παλαιοταιρα δεν θελω να κουραζω.εγραφα σαν godharry.οτι παθεις ειναι φυσιολογικο εκει.γραψε αναλυτικα κανα σκηνικο ρε τυπε να γουσταρουμε
τα εγραψα παλαιοταιρα δεν θελω να κουραζω.εγραφα σαν godharry.οτι παθεις ειναι φυσιολογικο εκει.
πολυ φιδι στο θρεντ σας παιδια![]()
Aπο τοτε που εφυγε ο dr love το θρεντ πρεπει να σβηστει
ωραιος τυπος. χαθηκε και ο νταβαριτς ο φιλος σου