ΠαΛούκι Λουκ
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 1.360
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
Ω ρε φίλε έχω πληρώσει κομμωτήρια τι μου λες τώρα?Τα πάντα δηλαδή παντελόνια,παπούτσια,εσώρουχα,ταξίδια ό,τι έξοδο είχαν οι γκόμενες.Μαύρες τρύπες είναι ρουφάνε συνέχεια τα πολύτιμα ζλότυ.
Εντωμεταξύ οι γυναίκες είναι ηλίθιες για κάθε πράγμα πληρώνουν τα διπλά από τους άντρες.Δεν μπορούν να καταλάβουν τις πραγματικές τιμές.
Αφού τα πληρώνει ο ΜΑΛΑΚΑΣ, στη ΜΟΥΝΑΡΑ τους.


και μετά σε μια μικρή κενή χρονική στιγμή την ημέρα λες μέσα σου "ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ?"-"ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ?"