Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
kman, πες μας για τη μέση πολωνέζα. Θελω να μαθαινω γι αυτες.
Υποτακτικες, και κανουν οτι θες! Πραγματα που δεν τα βρισκεις ελλαδα που να χτυπιεσαι...
Ακουγεται πολυ καλο για να ειναι αληθινο! Αληθεια, την ιδια συμπεριφορα κρατανε και μετα το γαμο, ή μετα αλλαζει το σκηνικο, κι ο αντρας απο βασιλιάς πέφτει στα ταρταρα?(κοινως, τον δεσαμε τον γαϊδαρο).
Kman, επειδη εχεις αναφερει οτι εχουν συμπτωματα κομπλεξισμου οι πολωνεζες, και πανε και τα φτιαχνουν με κατι μαυριδερους πακηδες και ινδους κλπ, για να νιωθουν αυτες 'ωραια'(βιτσιο κι αυτο), συνιστας οταν εμεις(ελληνες) προσεγγιζουμε τις πολωνεζες, να το παιζουμε χαζουληδες και ψιλομιζεροι, για να εχουμε πιθανοτητες να τις κερδισουμε;
Πρεπει να παιζουμε αναλογα με το τι θελουν κι αυτες για να εχουμε πιθανοτητες επιτυχιας!
Απο δικη μου εμπειρια με πολονεζα αυτο ηταν και για μενα το συμπερασμα..οσες φορες εφερνα τη κουβεντα στο σεξ δεχομουν αμυντικη σταση..οσες φορες ειμουν σοβαρος μου πετουσε σποντες αυτη αλλα και παλι ειμουν εγκρατης(πως μου αρεσει το σεξ αλλα μεχρι εκει)..αφου επεσε το καστρο και μετα το ζητουσε μονη της..Ακριβώς.Πρέπει να μην ενισχύεις το στερεότυπο του macho μεσογειακού που γαμάει τη γκόμενα και μετά την παρατάει για να βρει άλλη.Πρέπει να είσαι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θέλουν οι δυτικές να δρας με ανασφάλεια.Να δείχνεις πολύ ευάλωτος και να είσαι συνέχεια σοβαρός.
Οποτε οπως μου τα λετε παιδια, σοβαροτητα, χαμηλοι τονοι, και γενικα ήπιο προφιλ, οταν παμε για ρωσιδες. Αυτο θελουν, αυτο θα έχουν, για να εχουμε και επιτυχια δηλαδη! Σωστα?
(Επιθετικά 'πεσιματα' σε αλλους λαους ταιριαζουν μαλλον, κι οχι στην πολωνεζα που το θελει αλλιως)
Και τιθεται αυτοματως το επομενο ερωτημα για τις πολωνεζες...για ποιο λογο συνηθως επιλεγουν τους αντρες που επιλεγουν?
Τι ειναι αυτο που τις κερδιζει σε εναν αντρα, τι ψαχνουν συνηθως, τι τους αρεσει και τι αναζητουν?
Ειμαι λιγο μπερδεμενος με τις πολωνεζες.
Απο τη μια λεμε οτι εχουν υποτακτικο στυλ, δηλαδη με δυο λογια 'οτι θελει ο αντρας'(ή περιπου ετσι), κι απο την αλλη τον θελουν του χεριου τους, γι αυτο επιλεγουν όπως επιλεγουν(το αναλυσαμε). Πως συμβιβαζονται και τα δυο αυτα μαζι? Καποιος ή καποια, ή θα ειναι 'απο πανω' ή θα ειναι 'απο κατω'! Κι ετσι κι αλλιως, απο πανω ο αντρας(υποτακτικες) αλλα απο πανω κι η πολωνεζα(να σε εχει του χεριου της να σε κανει οτι θελει)? Συμβιβαζονται αυτα? Κατι μου ξεφευγει μαλλον!