dimitrakis29
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 14.808
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.358
- Πόντοι
- 4.765
κοιτα γενικα η Βαρσοβια ειναι λιγο περιεργη στον αγοραιο ερωτα.αυτο που μου τη σπαει ειναι οτι οι φωτο 100% δεν ειναι αληθεινες!αν βεβαια ερχεσαι απο Ελλαδα θα σου φανουνε κουκλαρες.ολα ειναι οπως τα γραφει ο Νεαρχος.θελει υπομονη και επιμονη.γενικα Αγγλικα πολυ λιγο ξερουν.για εγγληματικοτητα 1 χρονο πριν δεν ειχε.βεβαια παντα εχει τη νυχτα αρκετους μεθυσμενους.τωρα λογω κρισης δεν μπορω να ξερω ισως εχει περισσοτερη εγκληματικοτητα.για αυτο καλητερα να απαντισει ο Νεαρχος που ηταν εκει προσφατα.γιατι σε ενα χρονο πολλα πραγματα αλλαζουν.αυτο που ακουγονταν συχνα ηταν οτι κλεβαν αυτοκηνιτα με ξενες πινακιδες.
; Ρωτάω γιατί αν είναι να την ψήσεις πρώτα με ποτό και στο μεταξύ να τη ζητήσει κάποιος άλλος και να σε αφήσει με το
στο χέρι, τότε μπορεί να χρειαστεί να φας πολύ ώρα και χρήμα στα ποτά μέχρι να πετύχεις αυτό που θέλεις και δεν είμαι ιδιαίτερα διατεθειμένος να το κάνω αυτό...

