Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε τυπε μιλας με καποια που εχει υπολογιστη σε ενα κολοχωρι της βουλγαριας και δεν εχει λεφτα για εισητηριοσε βρηκε μλκ και σε δουλευει με φαινεται.
![]()

Πιθανων και με τα λεφτα που θα φαει απο τον επομενο μλκ θα κανει και τα εισητηριατυπε μπορει η βουλγαρα να μιλαει απο νετ καφε με τα λεφτα που εφαγε απο τον προηγουμενο τυπο :S
Μπααα τυπε, δεν βλεπεις οτι δεν τραβαειμπορει να τη βγαλουμε μεχρι το σαββατο μ' αυτό το θεμα τυπε![]()
Μπααα τυπε, δεν βλεπεις οτι δεν τραβαει![]()
32 μελη και 38 επισκεπτες τυπε.
Κατσε να βρουμε το fb της βουλγαρας και θα σου πω αν τραβηξει![]()

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ!!Άντε να ρίξεις κανένα φραγκο,αφού γαμήσεις όμως..
Αλλά γιατί δε βρίσκεις κανένα ελληνικό μωρό αφού έχεις να χώσεις;;;
Τι λες ρε τυπε ποια πινει φραπε τωρα, αντε καμια θειτσα αμα βρειςελληνιδα δεν αξιζει να την πληρωσεις για να γαμησεις, ενα φραπε να κερασεις και ένα κουλουρι πολλα της πεφτουν

εγω πιστευω οτι πρεπει να της τα στειλεις τα λεφτα.πρεπει να βοηθουμε τους συνανθρωπους μας.μην ακους τους μαλακες που σου λενε να κατσεις στα αυγα σουhello every1! βρήκα και πρόσθεσα στη λίστα μου ένα απίστευτο γκομενάκι από Βουλγαρία. Στην πάρλα μου το γύρισε σε σπαστά Ελληνικά, έχω δουλέψει παλιά σε "καφετέρια" στην Ελλάδα κλπ κλπ και τελικά μου ζήτησε αν μπορώ να τη βοηθήσω να έρθει Ελλάδα γιατί δεν έχει λεφτά για το εισητήριο. Μένει σε ένα κωλοχώρι 300 χλμ από Σόφια. Τι λένε τέτοιες περιπτώσεις? This was last year baby και έτσι? της είπα να συναντηθούμε Σόφια αλλά μου είπε ότι δεν έχει λεφτά ούτε μέχρι Σόφια. Και όταν τη ρώτησα άντε σου πληρώνω τραίνο μέχρι Αθήνα, μετά που θα μείνεις και θα δουλέψεις, μου είπε μη σε νοιάζει αυτό :-)
Εξαρτάται την Ελλεεινίδα....ελληνιδα δεν αξιζει να την πληρωσεις για να γαμησεις, ενα φραπε να κερασεις και ένα κουλουρι πολλα της πεφτουν
Θέλω να πιστεύω ότι τρολάρεις...εγω πιστευω οτι πρεπει να της τα στειλεις τα λεφτα.πρεπει να βοηθουμε τους συνανθρωπους μας.μην ακους τους μαλακες που σου λενε να κατσεις στα αυγα σου
εγω πιστευω οτι πρεπει να της τα στειλεις τα λεφτα.πρεπει να βοηθουμε τους συνανθρωπους μας.μην ακους τους μαλακες που σου λενε να κατσεις στα αυγα σου

απατη μυριζει η υποθεση αλλα ένα εισητηριο με τρενο ή λεωφορειο δε νομιζω να κοστιζει πανω από 50ε, οποτε δε νομιζω να ριξεις και το κλαμα της ζωης σου αν σε κοροιδεψει σκεψου και την περιπτωση να ερθει όμως ελλαδα να μεινει σπιτι σου και εσυ να γαμας το μουνακι της κάθε βραδι..![]()
ποια 50ευρω ρε πλακα κανεις?ολη τη βουλγαρια απο συνορα προμαχωνα με τρενο μεχρι πανω βιντιν κτλ με ενα 25ευρο την γυρνας