Νέα

Βούλα Βαβάτση

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.538
Like
1.136
Πόντοι
216
χανει πολυ με το ξανθο...δεν την παει καθολου...
αλλα γενικα και στο μυαλο της χανει :)
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Τι ποδαρακια ειναι αυτα σαν καλαμακια ρε. Ανορεξια εν οψει?
 

magkos

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.467
Κριτικές
2
Like
200
Πόντοι
16
σκελετος μονο βυζια πλαστικα εχει 
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390
Μαγκες εγω τη βουλα εχω να τη δω απο τα Χριστουγεννα που ηταν ακομη μαυρομαλλα
:grin:
 

papazits

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.325
Κριτικές
6
Like
252
Πόντοι
36
Ισχύει ότι δουλεύει σε studio στη Σαλονίκη ή είναι τρολλάρισμα  :think:
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Nαι γιατι ειναι κοριτσι για σπιτι και δεν κανει τετοια  :2funny:
μια χαρα δουλευει οπως εχει κανει το ιδιο και η αλλη που γυριζε τσοντες
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
αυτη που θα βγει στο συνταγμα γυμνη τωρα που περασε η εθνικη
η μαρια αλεξανδρου-λιαγοροπουλου
 

papazits

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.325
Κριτικές
6
Like
252
Πόντοι
36
αυτη που θα βγει στο συνταγμα γυμνη τωρα που περασε η εθνικη
η μαρια αλεξανδρου-λιαγοροπουλου
Ναι αλλά αυτή δεν βγήκε στα μπουρδέλα και τα στούντιος. Το έκανε σαν βίζιτα. Ενώ για Βαβάτση λένε με 30 ευρώ την περνάς στο βιογραφικό σου ..  :dancing:
 

papazits

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.325
Κριτικές
6
Like
252
Πόντοι
36
τυπε θα γινει λαϊκο προσκυνημα αμα μαθευτει κατι τετοιο.αμα το δινει για 30 ευρω θα ερχονται τυποι απο την αλλη ακρη της ελλαδας  :rockon:
Δεν είναι και λίγο να λες στην παρέα σου εκεί που πίνετε μπύρες ότι γάμησες την Βαβάτση.. Μετράει άσχημα..  :rockon: :rockon:
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
Δεν είναι και λίγο να λες στην παρέα σου εκεί που πίνετε μπύρες ότι γάμησες την Βαβάτση.. Μετράει άσχημα..  :rockon: :rockon:

τυπε δεν εχει σημασια να το πεις,σημασια εχει να τον δωσεις στην βουλα επανειλλειμενα  :rockon:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Γυναικα που μοστραριστηκε στην τιβι  δεν το δινει για ενα 30αρι
Τουλαχιστον οσο περναει η μπογια τηs
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom