Άλλο λέω αλλά δεν το κατάλαβες.Η κοπέλα μπορεί να είναι άψογη και στη δουλειά της σούπερ,αλλά το ποσό αυτό δε δικαιολογείται με ότι δείχνει από τις φωτογραφίες.Τώρα αν την πάρεις και τη δοκιμάσεις και είναι όντως σούπερ να της δώσεις έξτρα.Αλλά εμφανισιακά δεν αξίζει 200€.Αυτό λέω.Δεν την έχω δοκιμάσει,δεν ξέρω καν αν δουλεύει εκτός ταινιών και δεν είμαι και διατεθειμένος να δώσω 200€,αν και δεν ξέρουμε το ακριβές ποσό που θα ζητάει.Εικασίες γίνονται απλώς.