Επισκέπτης
Δεν ξέρω πως γίνονται αυτά,ρώτα τους ειδήμονες καλύτερα.απο ποιον φιλεναδα ομως?
Δεν ξέρω πως γίνονται αυτά,ρώτα τους ειδήμονες καλύτερα.απο ποιον φιλεναδα ομως?
κοιτα βλεεμμα , μαλλι , σωμα , υφος , ναζι .... χυυυυσεεεεεεεε καυλιαρη χυυυυσεεεεεεε![]()
![]()
![]()
και το πουτανιάρικο κραγιόν στυλ "Τζούλια" χύνω

ποιό?πανω απο 0.10λεπτα το θεωρω υπερβολλη μεγιστη.
χύνωκαι το πουτανιάρικο κραγιόν στυλ "Τζούλια" χύνω
![]()
![]()

να δωσουν λεφτα γ αυτην την κοπελα.
Ανα δωσουν λεφτα γ αυτην την κοπελα.
κεφαλαιο;
το παρατηρησες το κραγιονακι κουφααααλαααα .... πλιτς πλιτς πλιτς![]()
![]()
![]()
ακεφαλαιο;
ματς μπετερ.θενκ γιου!
οντως της αλιντισσας ειναι και δικα της αν δε κανω λαθος!σωστα?να μας επιβεβαιωσει η ιδια παρακαλω!!και γω μεσα παντως!!!Δεν ξέρω αλλά με γκαβλώνουν τα άβαταρ των vilma και Αλιντισσα . Θα ήθελα να τις γνωρίσω και από κοντά πάντως. Μου αρέσει η προσωπικότητα τους και αν συναινέσουν θα ήθελα να κάνουμε και ένα τρίο. Αν ενδιαφέρονται ας μου στείλουν π.μ. ή αν είναι ιερόδουλες να μου πουν που δουλεύουν.
οντως της αλιντισσας ειναι και δικα της αν δε κανω λαθος!σωστα?να μας επιβεβαιωσει η ιδια παρακαλω!!και γω μεσα παντως!!!
ας μας πουνε οι ιδιες!!!!εγώ πιστεύω ότι και στο άβαταρ της βίλμας δικιά της είναι η φώτο![]()
κ γω στο δικο μου εγω ειμαι.
κ γω στο δικο μου εγω ειμαι.

Ρε παιδιά αν κάνει θα το μάθετε.Τι το πιέζετε το θέμα?