θα συμφωνήσω μαζί σου.....!!Τώρα σοβαρά υπάρχει κόσμος που έχει μπατζετ για εσκορτ αλλά περιμένει τα 200 ευρω του Κουλη για να παρει ταμπλετ στο παιδι του ;;; Ή ειναι η γνωστη πασοκική νοοτροπια του Ελληνα επιδοματία ;![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).